Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erre gondoltál?:
Sziasztok!

2005-ös cbf 600 s hez keresek szervizkönyvet. jó minöségü fotó is már kisegitene. 30000 es szervizt kéne megcsinálni. elöre is köszi.
Szia!
Még mindig eladó!
A sárkány és a felirat az ragasztó szintén, de azt már nem én tettem rá hanem úgy vettem, mert ez használt plexi nem új, de viszont az előző tulajnak is CBF250-esen volt azért is vettem meg. :)
Nagyon jól néz ki! Azt hiszem ötletet adtál nekem :)
A sárkányok és a felirat is ragasztott?
Tegnap sikerült vennem a kis CBF-emre előre plexit, ma pedig egy kicsit megcsinositottam egy kis karbon fóliával
Feleségem CBF-én kisebb lánckerék volt hátul mint a gyári, de mi ledobtuk róla, ment rá helyette a gyári méret. Azt mondta a szerelő, hogy fogyasztást akartak vele javítani valószínűleg. Szóval biztosan megoldható nagy gányolás nélkül, nem volt a lánckeréken semmilyen taknyolás.
Köszi a linket!
Rendeltem is egy 14 fogút, de sajnos kiderült, hogy nincs nekik raktáron egyáltalán.
Hát igen szerintem is lehet alakitani azon az alátétszerűségen.
http://motoralkatresznagyker.c...

Ezen a linken lehet kapni 14 fogszámú fogaskereket.
Úgy számolgattam, hogy előre a 13 helyett a 14 fog az kb. 3 mm-rel lenne nagyobb sugarú lánckerék. Ez ugyan már beleér abba az alátétszerűségbe (láncvédő), viszont ha abból lemarnék egy picit, meg a furatokat kitágítanám, akkor elvileg össze lehetne kendácsolni.

De ez meg ott bukik meg, hogy a JT-sprocket weboldala szerint bár létezik 14 fogú lánckerék ehhez a mocihoz, viszont a hivatalos papíralapú katalógusukban meg ez már nincs benne.
Te találtál valahol JTF1321.14-es lánckereket?
Szia. Előre a kis cbf-nek sajna nem fér be a 14 fogas fogaskerék, mert a műanyag oldaldekli alatt lévő vas alátétszerűség nem engedi hogy nagyobb fogaskereket tegyünk előre. Mert már én is gondolkodtam rajta hogy változtatni kellene rajta a fogyasztás miatt mert úgy ahogy mondod 90-nél úgymond " elég sokat forog a motor". A hátsó fogaskerék változtatásával megoldható lenne a dolog ha lehetne olyat kapni kisebb méretben ami passzol a kis cbf-re. Mert az esztergálás hegesztés dolog az megoldható, de nagyon nehéz megvalósitani, tapasztalatból mondom mert már csináltam, és annyira kemény a fogaskerék hogy az esztergakés csorbul ki.
Igen, ez aztán bennem is fölmerült, hogy nézünk egy másik 520-as lánchoz valót, és szétesztergáltatom+összehegesztem de ennyit meg nem ér meg. NKH se biztos, hogy örül neki.
A leg rosszabb esetben ,össze kell esztergáltatni egy kopott gyári , és egy új , megfelelő fogszámú fogaskereket ! Az osztás , és széleség terén , biztosan stimmel más típusé is ! Az alföldön , valóban jó lehet a nagyobb lánckerék :)
Köszi az info-t.

Az biztos, hogy meg vannak tervezve, de szerintem a gyáros bácsik kénytelenek általános körülményeket figyelembe venni. Pl. hogy utast visznek rajta, emelkedőn, nagy tszf. magasságon, stb. stb. Az én igényeim viszont sokkal megengedőbbek, pl. soha nem viszek utast, és (sajnos:)) az Alföld kellős közepén szoktam A-ból B-be eltötymörögni.

Ezért is adódott az 5let. De sajnos halva született, mert erre a motorra annyira egyedi fajta lánckerekek kellenek, hogy szinte alig van másik típus, amire akárcsak hasonló kellene. A CBF250-re passzoló egyéb méretű lánckerekek pedig mind még a mostaninál is rövidebb végáttételt csinálnának, szóval felejtős az egész ügy.
Ezek a motorok meg vannak tervezve... Konkrétan , a CBF250-esnél , én már hegymenetnél , szembeszlnél , többször találtam gyengének a motort , pedig elégé kicsi termetű vagyok . Eygik ismerősöm , még rég , egy Yamahán ( DT80-as ) rakot egy foggal többet előre , mert ő is úgy vélte , hogy van erő bőven . A motor " meghalt " Vagyis a nagyobb lánckerékkel , már nem tudott felpörögni !
A lánc áttételezését próbáltátok már megváltoztatni? Arra gondolok, hogy nekem sokszor hiányzik még egy "hetedik" fokozat, mert nyomaték van elég, és minek pörögjön annyit a motor.

Konkrétan pl. úgy 80 km/h környékén 6000-et forog, és szerintem egy kb. 10%-os megnyújtását az áttételnek simán elbírná. Ahogy nézem, elöl 13, hátul 37 fog van a lánckeréken. Én szivesen megpróbálnék vagy előre egy 14 fogút, vagy hátra monjduk egy 34-35 fogút berakni.

Próbálkoztatok már ilyesmivel? Van értelme? Fogyasztásban jelent valamit? Na és az is kérdés, hogy egyáltalán befér-e előre egy picit nagyobb lánckerék, meg egyáltalán, milyet lehet kapni?
nekem ilyen volt...
2 kart kell megvenni,ez kb 14.000papir...erre olyan dobozt teszel amit akarsz,ahhoz ált.jár platni is,amit karokra rögzithetsz.majd ha akarsz oldaldoboz tartót,ahhoz is lehet venni karokat,és rá 2db 21L-es doboz:)...gyakorlatilag ilyet árultam készem 10-15ért,ami senkinek nem kellett forumon:)..aztán külön eladtam.
Tehát akkor ha megveszem ezt a kart és a dobozt akkor az fel is szerelhető vagy ehez a dobozhoz még kell egy platni is mert azt nem látom ennél hogy van e hozzá.

http://shox.hu/term%C3%A9kkata...

http://shox.hu/term%C3%
A9kkata...
Pl. itt lehetne megnézni: http://shox.hu/
(Webshop, túrafelszerelés)

Kell egy tartókonzol is hozzá, ami a te motorodhoz való.
Akinek volt vagy van doboza az linkeljen már nekem vagy csaak írjon e egy típúst vagy helyet ahol lehet venni.Meg hogy kell e külön konzolt venni hozzá vagy hogy van ez.Ha valakinek van esetleg eladó az is érdekelhet.
Előre is köszi.

Üdv

Bence
Eladó Honda cbf 250-es vékonyított ülés!
Érd: Nálam
http://www.sportmotor.hu/motor...



itt a régebbi videom:)...és hangja lett jobb,de idő után 1.5év,nagyon hangosodott,jobban viszont gyári dobbal megy!
Erről jut eszembe: hogy szuperált rajta az a sportdob? Csak a hangja lett jobb, vagy jobban is ment tőle?
http://www.kepesmotor.hu/honda...


előző mocim már árulják is?
....
érdekeses infok