Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne hogy valaki megtudná-e mondani a gyári színkódját a motoromnak. 2006-os cbf 600 Sajnos a típustábláján nem találom. Lehet mert nincs is ott..
HEHE! Semmi nem felesleges! Ma mocival mentem melózni, végre száraz idő volt. Ha nem tudom, hogy minden ok és menetre kész a gép, torkon szúrom magam, ha beöltözve, reggel derül ki, hogy nem megy. Amúgy mióta megvettem erre készültem. Nálam nem megy a télire elraktározás, mert nem bírom ki...
Acél vázat nem nehéz átalakítani bonthatóra, segítek benn ha szükséged van rá. Gyári nyitott vázak ára erősen túlzó.
A Hondaát nézegettem már, sőt elő is kerestem a régi időkből megmaradt ETZ láncburkoló gumit. A hátsó bakelit rögzítését kéne megoldani és azt, hogy nekünk a Hondán elöl nagyon közel fut a lánc a lengővillához. Még megoldandó a blokk felől rögzítani a gumitburkolatot, de arra van ötletem.
Szíjasra sem lenne ördöngős átalakítani, minden legyártáshoz szükséges technológia ma már elérhető épeszű áron, szíj sem drága. Bogarat ülteettél a fülembe :-)
Van kb 20 motor amit egyszer az életben még szeretnék kipróbálni (esetleg birtokolni) ezek közül előkeleő helyen áll a szíjas Yamaha Y125 Moegi Concept. 70 kg és 1 l/100 km alatti várható fogyasztás... ideális közlekedés eszköz lenne. Szeretem a kis Honda Scoopy robogómat is, de egy ilyen nagykerekű csak jobb lenne!
Szia Bal3,
néztem a blogodat a szíjhajtású bringáról! Nekem is érik egy hasonló. Épp azon gondolkozok, hogy a mostani (országúti) vázat csináltassam valahogy bonthatóvá, vagy tök új vázból kéne kiindulni.
Mindenesetre ez a tok és kenés nélküli lánchajtás egy agyrém, műszakilag félkész konstrukció!
Nem gondolkoztál abban, hogy a Hondát is szíjasra szereljétek át?
Egy kérdés merült föl bennem, mikor a hátsó kereket szereltem.
Állítólag más mocikon is előfordul, hogy 3 db. csapágy van a hátsó agyban, és ilyenkor 2 van a lánc felőli oldalon, egy pedig önmagában áll a másikon. Gondolom amiatt, hogy a lánc feszülését jobban elviselje a lánc felőli oldalon levő dupla csapágy.
És akkor adódik a kérdés, hogy vajon a 250-es CBF-en miért a lánccal átellenes oldalon van a dupla csapágy?! Ennek így mi értelme van? (Nem összeszerelési hiba, nem lehet úgy összerakni, hogy a lánc felől essen a kettős csapágy.)
Igen! Mellesleg egyenlőre nem nagyon van rá szükség, mert a kéthetente beindított és 5 percig járatott motorom (lámpával) aksija nem vesz fel töltést, jól indít és beindít, fűtetlen garázsban, kb. 10 C fokon. Ti sokat szívtok az indításokkal?
Helló Skaczok! Ma vettem Óbudán a Forexnél egy " INTELLIGENT" töltőt 7000 Ft-ért. Max 2 Ampert ad, nem tudod fordított polaritással feltenni, van csipeszes, szemes és szivargyújtós ( nekem ki van építve ez, hogy töltéshez ne kelljen levenni az oldalát) feltétje is, tudja a sima és a karban tartó töltést, szóval motorhoz jó cucc szerintem...
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani nekem, hogy mi az a kis fekete műanyag doboz a hátsó ülés alatt a jobb oldalon az idom alatt? Pirossal karikázva a fotón. Köszi.
Amikor én vettem a motort, hátul egy közepesen kopott Heidenau K66 volt és mivel semmi szükségem nem volt a mintájáta, az amúgy is vágásérett elsővel együtt cseréltem, eladtam párezerért. A Kékhold-nál lehet kapni, azt nem tudom, hogy első van-e, google képtalálatok szerint van, de bővebben nem néztem. Szerintem ez pont olyan, amit Te keresel, nagyon enyhén terep, aszfalton is bővel el lehet járni vele.
Ezek jónak tűnnek ! Nem vagyok nagyon járatos a gumik terén , csak abbol gondóltam hogy van ugyanolyan méretben , mert én egyszer , hamar gyorsan , vettem egy haszállt gumit a Devillre , és ahhoz pont olyan gyári , méretűt kaptam , csak endúrós mintával... Más változást nem tapasztalltam , csak hogy igen darálós lett a kerék hangja ! :) Mondjuk , sokáig nem volt fenn...
Amásk dolg , meg az , hogy akis CBF , egy elég könnyű motor ( nagyon szerettem ezért... ) így nem okoz gondot ha kicsit meg is csúszik . Nekem nem volt gondom vele , az eredeti gumival sem , mikor lementem az aszfaltról...
Egy olyan kérdésem lenne hogy valaki megtudná-e mondani a gyári színkódját a motoromnak. 2006-os cbf 600 Sajnos a típustábláján nem találom. Lehet mert nincs is ott..