Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!
Egy olyan kérdésem lenne hogy valaki megtudná-e mondani a gyári színkódját a motoromnak. 2006-os cbf 600 Sajnos a típustábláján nem találom. Lehet mert nincs is ott..
Az elobb nem ezt irtad
HEHE! Semmi nem felesleges! Ma mocival mentem melózni, végre száraz idő volt. Ha nem tudom, hogy minden ok és menetre kész a gép, torkon szúrom magam, ha beöltözve, reggel derül ki, hogy nem megy. Amúgy mióta megvettem erre készültem. Nálam nem megy a télire elraktározás, mert nem bírom ki...
a lehető legrosszabb,hogy indítgatod feleslegesen...
Sajnos alu vázam van, azt nehézkes hegeszteni. :(

A motoron meg valahogy meg kellene oldani a szíj folyamatos feszítését a lengővilla miatt.
Chris, őt már kérdezted?

Czega
Mutatós járgány , szó se róla , de ha már tervezteték , egy lengőkaros első rugózást is megoldhattak volna hozzá ! Az ám az igazi élmény ! :)
Áve!

Acél vázat nem nehéz átalakítani bonthatóra, segítek benn ha szükséged van rá. Gyári nyitott vázak ára erősen túlzó.

A Hondaát nézegettem már, sőt elő is kerestem a régi időkből megmaradt ETZ láncburkoló gumit. A hátsó bakelit rögzítését kéne megoldani és azt, hogy nekünk a Hondán elöl nagyon közel fut a lánc a lengővillához. Még megoldandó a blokk felől rögzítani a gumitburkolatot, de arra van ötletem.

Szíjasra sem lenne ördöngős átalakítani, minden legyártáshoz szükséges technológia ma már elérhető épeszű áron, szíj sem drága. Bogarat ülteettél a fülembe :-)

Van kb 20 motor amit egyszer az életben még szeretnék kipróbálni (esetleg birtokolni) ezek közül előkeleő helyen áll a szíjas Yamaha Y125 Moegi Concept. 70 kg és 1 l/100 km alatti várható fogyasztás... ideális közlekedés eszköz lenne. Szeretem a kis Honda Scoopy robogómat is, de egy ilyen nagykerekű csak jobb lenne!
Sziasztok!

bontott szívató bovdent komplettben nem tudtok eladót?

Üdv, Krisz
Egy Honda indításával nem kell szívni!
Szia Bal3,
néztem a blogodat a szíjhajtású bringáról! Nekem is érik egy hasonló. Épp azon gondolkozok, hogy a mostani (országúti) vázat csináltassam valahogy bonthatóvá, vagy tök új vázból kéne kiindulni.

Mindenesetre ez a tok és kenés nélküli lánchajtás egy agyrém, műszakilag félkész konstrukció!

Nem gondolkoztál abban, hogy a Hondát is szíjasra szereljétek át?
Egy kérdés merült föl bennem, mikor a hátsó kereket szereltem.

Állítólag más mocikon is előfordul, hogy 3 db. csapágy van a hátsó agyban, és ilyenkor 2 van a lánc felőli oldalon, egy pedig önmagában áll a másikon. Gondolom amiatt, hogy a lánc feszülését jobban elviselje a lánc felőli oldalon levő dupla csapágy.

És akkor adódik a kérdés, hogy vajon a 250-es CBF-en miért a lánccal átellenes oldalon van a dupla csapágy?! Ennek így mi értelme van? (Nem összeszerelési hiba, nem lehet úgy összerakni, hogy a lánc felől essen a kettős csapágy.)
Igen! Mellesleg egyenlőre nem nagyon van rá szükség, mert a kéthetente beindított és 5 percig járatott motorom (lámpával) aksija nem vesz fel töltést, jól indít és beindít, fűtetlen garázsban, kb. 10 C fokon. Ti sokat szívtok az indításokkal?
Jónak tűnik és jó áron is van. Nincs fent neten?
Helló Skaczok! Ma vettem Óbudán a Forexnél egy " INTELLIGENT" töltőt 7000 Ft-ért. Max 2 Ampert ad, nem tudod fordított polaritással feltenni, van csipeszes, szemes és szivargyújtós ( nekem ki van építve ez, hogy töltéshez ne kelljen levenni az oldalát) feltétje is, tudja a sima és a karban tartó töltést, szóval motorhoz jó cucc szerintem...
Köszi! ...és az oldal is hasznos.
http://www.bike-parts-honda.co...

18-as ábra, PGM-FI UNIT

"Programozott üzemanyag-befecskendezés" tehát nem lehet hanem az is
Közben nem bírtam ki és leszedtem az oldalát. Valami elektronika mert két nagy csatlakozó megy bele alulról. Lehet az injector vezérlője.
Nekem haccázas karbis van és ott nekem üres.Az elsősegély motyó pont befér meg 1 eső kesztyű.
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani nekem, hogy mi az a kis fekete műanyag doboz a hátsó ülés alatt a jobb oldalon az idom alatt? Pirossal karikázva a fotón. Köszi.
Aha, valóban ilyet keresek. Köszi!
Ha majd csereérettek lesznek a mostani Metzelerek, akkor egy ilyenre cserélem le őket.
Amikor én vettem a motort, hátul egy közepesen kopott Heidenau K66 volt és mivel semmi szükségem nem volt a mintájáta, az amúgy is vágásérett elsővel együtt cseréltem, eladtam párezerért. A Kékhold-nál lehet kapni, azt nem tudom, hogy első van-e, google képtalálatok szerint van, de bővebben nem néztem. Szerintem ez pont olyan, amit Te keresel, nagyon enyhén terep, aszfalton is bővel el lehet járni vele.
Ezek jónak tűnnek ! Nem vagyok nagyon járatos a gumik terén , csak abbol gondóltam hogy van ugyanolyan méretben , mert én egyszer , hamar gyorsan , vettem egy haszállt gumit a Devillre , és ahhoz pont olyan gyári , méretűt kaptam , csak endúrós mintával... Más változást nem tapasztalltam , csak hogy igen darálós lett a kerék hangja ! :) Mondjuk , sokáig nem volt fenn...
Amásk dolg , meg az , hogy akis CBF , egy elég könnyű motor ( nagyon szerettem ezért... ) így nem okoz gondot ha kicsit meg is csúszik . Nekem nem volt gondom vele , az eredeti gumival sem , mikor lementem az aszfaltról...
Ja, csak 100/80R17-be nem nagyon kapni túraendurósat.

Eddig egy ilyet találtam, ezen ott az M+S jelzés is:
http://www.kekhold.hu/?page=we...

Ebből van előre és hátra való is. Ha a mostani garnitúra elkopik, talán benevezek egy ilyen Sava MC32-re.