Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A WD40 jól hangzik, ha végre hazajut a szervizből a vas, ki is próbálom
Vagy ezzel amit linkeltél, vagy ahogy írták mosóbenzin...én meg WD40-el szoktam, többször átitatva, meg egy rongy.

A Dual Lock szétszedhető kötés, olyan mint a tépőzár, csak erősebb Korábbi kocsinkon a rendszámtáblát (több részére raktuk, nem telibe mert akkor egybe nem szedtük volna le ) ezzel fogattuk fel, sokkal esztétikusabb és eltávolítható, 100eKm- alatt sem esett le, még a tesóm volt SV1000-esen is így volt rögzítve a rendszám, ami még mai napig rajta van
Nekem azzal még nem nagyon sikerült a ragacsot leszednem, gyengécske. De kitartással akár sikerülhet is.
nagyon gyorsan parolog. ahogy huzod ugy illan el
Hasonló, csak jobb minőségű van itthon valami citromos lötty van benne, de még a papir cimkékkel is nehezen boldogul ha valami masszivabb féle.
Na a súly ragasztót ez nem fogja eltávolitani. Max vonalkódos matricákat.
Ha gyors vagy akkor nem.Én is azzal szoktam letakaritani, nem szabad sokáig sikálni vele. Gyorsan feláztatod aztán letörlöd amennyire tudod, kicsit vársz amig elpárolog aztán ujfent.
Esetleg valakinek van tapasztalata ezzel:
https://www.praktiker.hu/szers...
Ez nem olyan agresszív mint a nitro?
Elvileg gyári a fény a felnin de azért nitro hígítóval nem mernék nekiesni, mert ha fel nem is oldja, de tuti le fogja matítani a felnit
Nekem a nitróhigító speciál szedte le.Csak gyári, vagy jó minősségű szinteres festékre javaslom.
folttisztító benzin. Kb 700ft egy flakon..
Ez jól hangzik
Ez egyébként hasonló ahhoz a ragasztóhoz, amivel a felnisúlyokat teszik fel?

Egyébként ezt mi oldja? Nekem van a kerekeken két ilyen ragasztó maradvány, ha van bevált cucc, akkor azokat is eltávolítanám
Így van, kár lenne kifurkálni, inkább ragasztással tudnám elképzelni a felfogatást, pl a 3M Dual Lock -ot tudom ajánlani, nagyon erős, de könnyen le is szedhető
Azt ha nem muszáj nem szeretném megfúrni
Azon gondolkodok, hogy megpróbálok a kürt felfogató csavarjához készíteni egy lemezkonzolt. Mindenképp megszeretném őrizni a motort gyári állapotba, ezért csak olyan módosításokat szeretnék eszközölni rajta, ami nyom nélkül visszaalakítható
Igen, átfúrtam a fejidomot.
Még fejből nem vágom az XX fejidom alatti részét, át kellett fúrni az idomot a felfogatáshoz, vagy volt olyan csavar, amit fel tudtál használni?
DRL-hez adott keretet 2 db M4-es (vagy M5-ös, már nem emlékszem) csavarral rögzítettem a fejidom aljához. Ennél jobban nem tudom körülírni :-)
Érdekesség a nagyvilágból, bemutatták a blackbird utódját: https://index.hu/tech/2018/01/...

Szólni kellene a Hondának, hogy ők is álljanak neki az új motornak
Ez érdekes gondolat, és nem alaptalan. Több szakirodalom is említi azt, hogy ha lassan mész több veszély leselkedik rád, ezért érdemes kicsit húzni neki.
Mondjuk a +50% sztem már sok, mert ott a fékút is drasztikusan nő

Én a szabályos sebességhatár tetején szoktam közlekedni, azaz városban +10 azon kívül +20 km/h a megengedetthez képest
Mindezt óra szerint, így nem kell félnem a sárga csekktől
Így van , készítettek az okosak szabályzást, csak nem gondolták eléggé át

Egyébként nekem is az volt a TDM-nél a tapasztalatom, hogy senki nem szólt érte, pedig műszakira se vettem le. Mondjuk az igaz, hogy külön kapcsolóval lehetett bekapcsolni, és nem automatikusan ment, így nézhették ködlámpának is

Szóval én még mindig szeretnék tenni a gépre, az idexbe építésbe a magassága miatt kicsit elbizonytalanodtam, de a Tibi_UA által használt megoldás hunyorítva akár szabályosnak is beillene
Elnézést kicsit félreérthető voltam
Az lenne a kérdésem, hogy a motorra hogyan fogadtad fel? Mihez tudtad rögzíteni ?
Ez szabályozva van, csak nem jól. Nem követi a jogrend a fejlödést. Anno ugyanez volt a pótféklámpával. Aztán amikor már gyárilag igy jöttek ki autók, engedélyezték. Én még emlékszem amikor a rendőr leszereltette a pótféklámpát, müszakira meg kikötöttük vagy levettük. Itt is inkább nem foglalkoznak müszakin vele sok helyen.
Vidom

én használom, műszakin átment, (vagy nem akarták észrevenni), és jó, könnyebben észrevesznek, stb...

Hasonlóan nincs szabályozva, hogy lehet-e villogtatni a féklámpát elektronikával, pedig az is hasznos bizonyos helyzetekben, néhány nyugati autómárkánál már a pót féklámpát villogtatják fékezésnél, az irányjelző pedig futófényre emlékeztető módon működik gyárilag és itthon nincs szabályozva, pedig forgalomba helyezik az adott járművet....................
Most olvastam, de látom ugyanarra jutott....