Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont az amit nem írtál...
10W-30
srácok,
mi a pc40-nek a gyári előírt olaj viszkozítása?
0w-30? 5w-30? 5w-40? vagy 10w-40?
nincsen nálam a szervízkönyvem, holnapra meg olajat kell vennem :D
Én egész konkrétan egy LSL megoldással szemezgetek:

http://www.streetfightersinc.c...
http://www.streetfig
htersinc.c...


Erre a modellre keresve google képek alapján nekem úgy tűnt hogy teljesen jól elfér a kormány a plexi és a tank között akárcsak a gyári, viszont sokkal kényelmesebbnek tűnik. A szélvédelmet nem gondolom akkora problémának egyrészt mert nem száguldozok, másrészt ha akarsz, rá tudsz dőlni/be tudsz bújni ugyanúgy a plexi mögé ha akarsz.
Szia,
A lengővillát menyiért adod és talále a '05-re (ránézésre úgy tűnik, hogy egyforma)?
Azon kívül, hogy rém bután néz ki, 2 kérdés merülhet fel:
-a szélvédelmet dobhatod, mert a plexi egészen máshova tereli majd a levegőt a felsőtesten;
-elfér-e a fejidomtól, befordított kormánynál?

Ha túlságosan magadfelé húzod a kormányt, akkor meg beleérhet a tankba, meg halál kényelmetlen lesz hosszabb távon. Szóval mindenképp próbálkozni kell. Talán egy kevésbé lefelé hajló kormánycsutka is lehet megoldás, nem?
Szia.
Én is ezen gondolkodom, hogy lecserélem a kormányom. Sokat járunk Ausztriába napi 500-800 km között szokott lenni. Ha két személlyel megyek akkor néha kemény tud lenni a táv,főleg a kanyargós meredek hegyi szakaszokon.
Minden képen bénán néz ki az tuti. Év elején árultak egy komplett Spiegler komplett szettet (villahíd,kormány,hosszabb fémfékcsővel) 80 ezerért. Ahogy nézegettem majdnem féláron volt. Ha most találnék egy ilyesmi áron lehet, hogy nekivágnék a cserének.
http://olx.hu/hirdetes/villa-h...
Sziasztok!

Az lenne a kérdésem hogy kísérletezett-e itt valaki a gyári csutka kormány lecserélésével valamilyen "normális" kormányra? LSL-től láttam handlebar kit-eket. Van esetleg valakinek ezzel kapcsolatos tapasztalata? Megéri/nem éri meg, kényelmesebb-e a csuklónak, illetve normál kormánnyal nem érzi-e úgy az ember hogy túl magasan vannak a lábai?
Sziasztok!
Ha vkit érdekelne, az alábbi bontott alkatrészeim lennének 04'es 600RR-hez:
- első, hátsó felni, féktárcsák, féknyergek, gyári honda 0km-es fékbetétek
- Yoshimura RS5 slip on, + gyári
- komplett első futómű
- hátsó lengővilla
- magyar papíros váz
- műszerfal
- hátsó lámpa
és még sok-sok apróság!
Sziasztok!

Eladó egy általunk épített blokk:

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ha valakit esetleg érdekel, eladó egy 120/70 ZR17 Metzeler Roadtec Z8 Interact gumi, 0 kilométeres futásteljesítménnyel, kis hibával a peremén... (Lásd kép) Gyártás: DOT1313. E-mail: lucifer0820@freemail.hu
Hello. Nekem van, írj e-mail és tudok képeket is küldeni..
kulcsar.akos@freemail.hu
Kuplung probléma lesz!
Erre a jelenségre a gyártói szervizleírás 6 hibalehetőséget ír,a nem az előírtaknak megfelelő olaj viszkozitástól kezdve, kuplungrugó lágyulásig stb.
lánc nem laza, a menesztőgumit meg megmondom őszintén fogalmam sincs hogy mi az egyébként épp tegnap ideadta ismerősöm a k6-os gsxr 600-át egy körre, és hát azt kell mondjam olyan kezes volt a cbr után mint egy robogó :D meg azt észrevettem hogy az enyém alacsony fordulatról jobban megindul, úgyhogy lehet mondasz valamit az agresszivitással kapcsolatban :) (mondjuk ez lehet csak kipufogó kérdése)
Nekem is csinál ilyet de a menesztőgumik jó állapotban vannak a laza lánc miatt van na meg a Honda agresszív motor a többihez képest :) sokkal durvább gáz reakciója van mint egy GSX-R nek
Szia! Nekem olyan szaga van a dolognak, mintha inkább túl laza lánccal közlekednél vagy a hátsó kerékagyban levő menesztőgumik adták volna meg magukat...
sziasztok, valaki tudna tanácsot adni mi lehet a probléma a motorral?
Megyek, aztán visszaveszem a gázt, és újra gyorsítani vagy sebességet tartani akarok akkor ránt egy szépet a motor és csak utána tudom finoman adagolni a gázt. Kuplungolásnál is néha ad ki egy kis koppanó hangot ha gázt húzok. Teljesen úgy viselkedik mint ha csúszna egy picit a kuplung, de egyébként nem vettem észre semmi problémát a kuplungommal. Ez a rángatás viszont kis sebességnél kikanyarodáskor elég kellemetlen tud lenni. Lehet kuplung vagy olaj a probléma forrása? (Azt tapasztaltam ha kicsit megűzöm akkor mint ha jobb lenne, ezért gondolok az olajara lehet magasabb hőfokon jobb a kenése)
Sziasztok!
Segítsetek egy kicsit.
Kellene piros első sárvédő,piros fejidom és jobb oldalidom. CBR 600 RR 2004
Köszönöm!
Ha érdekel valakit, vagy tudtok valakit, akit érdekel. :)
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_rr_fogadjunk.h
ogy_a_legszebb-7979372
Köszi, már megoldottam közben, már bent is van.
Szia!

Ha érdekel, lenne nekem egy bontott műszerfalam!
A legnagyobb problémát az égés-munkaütem kimaradás, kicsi gyújtási égési energia, égési kopogás-csörgés jelenti. Túlhevül a dugattyútető, besülnek a dugattyúgyűrűk, lehúzógyűrűk stb.
Először gázelemzésre lenne szükség! PGM-FI, DSFI lambda "ablakon" kívül is elboldogul, hibalámpa nélkül...
Sziasztok !
Van egy 2004-es 600rr em és az a gondom vele hogy elég sokat ezsik de viszont teljesen szépen megy nem rángat jol huz szép a hangja ! Gyakorlatilag mindegy hogy megyek vele 8-9 l/100km ! Mi lehet a gond ?
Nos, megvan a megoldás fordulatszámmérő ügyben:
hibás a műszer.
Ma kimentem a Takoberbe, kimérték az ECU-műszer közötti kontaktust. Mivel ehhez le kellett venni a plexit, azt javasolták, hogy így, plexi nélkül fussak el a bontóba és próbáljuk ki egy másik műszerrel. Így is történt, elugrottam Miller barátommal a RicsiBontóba, ott kaptunk 1 percre egy műszert, ami hibátlanul működik. Sajnos kicsit sokallottam a műszerért a 60ezres ajánlatot, így otthagytam. Most majd kiderül, hogy javítható-e, illetve körbenézek ebay-en, hogy onnan mennyi lenne egy km-óra.
Aztán, ha nem lesz más megoldás, akkor marad a 60ezres bontott...
Szia!
Amennyiben meg van még a váz engem érdekelne. Hívj a 06705128422 számon.
Köszi, István