Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csatlakozz! Hozzunk össze egy jó csapatot!
https://www.facebook.com/group...
Értem, köszi neked is!
-1 +2 akart lenni.
Nekem az 1000RR-n -1 +3 volt utcán és úgy tetszett.-132-vel nyugodtan kezdhetsz,nem olyan drasztikus az egy hatkilósnál.
Nagyon köszönöm! Tökéletes választ kaptam. Nem készülök pályára semmiképp de szeretném megtudni, hogy mi az amit a 600 tud mutatni ilyen áttétel variálással. Lehet, hogy nem ugrok neki egyből a -1+2nek de első lépésben akkor egy -1 előre és megnézem érzek-e változást.
Szia, én nemrég változtattam áttételt 2004-es 600RR-en. A gyári lánchossz amit elbír, az előre -1, hátulra +2. Így egy kicsivel előrébb kerül a hátsó kerék, fordulékonyabb lesz tőle a motor, de az elejét is jobban emelgeti.
Ha pályázni akarsz, ez egy jó setup, de utcára talán túl agresszív, egyesben könnyen elforgatja a hátsót és emeli az elejét. Utcára elég lehet a -1 előre vagy a -1/+1.
Sziasztok! Van itt valaki aki módosított áttételt? Több dolog érdekelne mert a google most nem volt a barátom... Mi a legkisebb kapható első lánckerék és mi a gyáritól nagyobb hátsó? Hol van az a pont ahonnan hosszabb lánc is kell? Mert új láncszettel vettem a motort és így csak lánckerék érdekel mivel 100 km sincs benne. Végsebesség nem érdekel, energiát szeretnék. Több helyen olvastam, hogy a gyári méretű/hosszú lánchoz -x fogszámú első és +x fogszámú hátsó lánckerék még beszerelhető, csak beállítás kérdése. Nem tudom mennyit visel el méretben.
http://www.autoalkatresz.hu/mo...

Szia! Próbáld meg itt, hátha...
Sok sikert!
Heló mindenki!

Segítsetek abban, hogy honnét rendelhetnék komplett idomot 2007-es 600rr-re...? Nincs kedvem hegsztgetni + kb az összes idom hiányos is :) nem is tudnák normálisan megcsinálni! Ebay-en 1000+1 ember hirdet tudom! Csak kétlem, hogy mindegyik hirdető terméke teljesen kompatibilis az ilyen után gyártott idom szetteknél. Szóba jöhet pályaidom is ha lámpás változat. Elérhetőségeket, linkeket szívesen fogadok!
THX
köszi!
Tudom, hogy nem a legjobb, de én nem melegítek semmit, valahogy ki kell állni a mélygarázsból és az enyém sem éppen halk darab. Én azt csinálom, hogy kigurítom a garázsajtóig, felnyitom, beindítom és gyorsan kigurulok a feljárón, aztán amíg nem lesz 40-50 fok, addig szinte csak alapjáraton megyek vele. Eddig (8éves) semmi baja nem lett ettől.
sziasztok,van egy 09-es CBR-m, szerintetek hány foktól lehet menni vele reggeli beindításnál, az a baj társas házban lakom és a nem gyári dob miatt rohadt hangos, ezért ilyen 40 foknál el szoktam indulni már vele ilyen alapjáraton, és megvárom amíg üzem meleg lesz, akitől vettem az azt mondta hogy "70 foktól mehetsz vele", de gondolom azaz üzem meleg állapot.
A ringen csak "szlovák" néven ismert valóban szlovák illetőségű motoros srác készített ilyeneket régebben. Ha kell hozzá elérhetőség, próbálkozz a FélSvédnél, asszem neki csinált ilyet is, meg talán idomokat is. De ő biztosan ismeri.
Sziasztok!

Carbon dekni védőt keresek 2004-es 600RR-hez. Ismertek valakit, aki gyárt ilyet használható áron, vagy van valakinek elfekvőben?
SZerint itt van pro és kontra minden.

Aki tsiztában van a karburálással az önmagában biztos nem épít be ilyen cuccot.
kosz, kopás, károsodás? bármi gond?
mennyi km után tisztitsam fujjam ?
sokkal dinamikusabb lett tőle a motorom, csak ajánlani tudom.
Eddig minden motoromba vettem, most 1000 RR van abba is megrendeltem már!
Most teszek K&N szűrőt a bicajba.. többen lemondják!
szted? milyen volt, milyen lett? +/- ?
Elment! :)
cagivamaster kukac gmail pont com

Előre is nagyon köszönöm!
Adj egy e-mail címet és küldök.
Hello!

Tud nekem valaki adni egy pc37-es 600rr-hez való service manual-t. A google sajnos ezügyben nem volt a barátom...

Előre is köszönöm!

András