Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is csatlakozok az előttem szólóhoz.
Nincs valami weboldal ahonnan össze tudnám rendelni az mtx-emhez az alkatrészeket? Egyet találtam az a http://motoroswebaruhaz.hu de ott elég kevés alkatrész van. Én meg már ha nekiállok a blokkot rendbe hozni nem akarok gányolni. Az az igazság sok mindent cserélnem kellene. pl a csapágyakat szimeringeket hajtókarom is mintha lógna kissé :( gyújtásdeknim lukas hengerfejem nincs fúrnatnom is kéne elmondani is sok igy hirtelen. és jobban ki tudnám kalkulálni az alkatrészeket onllány mint a boltba betáborozni és fárasztani az eladót aki azt se tudja mit árul gyakorlatilag.
Egyébként a szimering cserének, hogy álljak neki? Hány szimering van a blokkban? Bocs, de tényleg nem csináltam még!
teman!

Nincs semmi gond a hengerfallal!

üdv
Köszönöm szépen, de úgy néz ki megoldódott a probléma (kop kop). 40-es keverék volt benne, most 50-est tettem bele! Beállítottam normálisan a levegőt és az alapjárati csavart. Már csak annyi a problémám, hogyha huzamosabb ideig megyek alacsony fordulaton, akkor ha odahúzok neki elkezd dadogni, aztán az is elmúlik! Nem tudom mi lehetett gyerekek, de nincs kedvem széthúzni a blokkot! Egyébként mennyi km-t mennyek járatva az új dugattyúval, mikor pörgethetem? Ma értem el a 100 km-t:) A rajzokat pedig nagyon megköszönném, sose tudni mikor lesz rá szükség. Az emailomra elküldheted és előre is köszönöm!----csongii@citromail.hu

üdv,
Csongor
Ha mégis szét kell szedni akkor töltöttem le egy csomó bontási ábrát rajzot magamnak. Angol ugyan de sok kép van benne. Ha szükséged van rá átküldöm. Amúgy tényleg lehet szimering. meg ha azt mondod eltört a gyűrű az is lehet hogy megsérült a henger fala. vagy az nézted már?
És szerinted a váltóolaj nem jut át a főtengelyhez egy 2t motorban?
ez egy 2 ütemű motor nem 4ütemű ebben a benzinbe kell rakni az olajat,hogy legyen kenés.Ezeknél csak annyi szokott lenni,hogy főtengely szimering elszáll és fals levegőt (gyújtás oldal) vagy olajat szív váltóból.Ekkor nincs bennük erő beköpik a gyertyát stb....
amit ide raktál képet az japán MTX,ami bikepics -en van az meg olasz MTX(gyári cuccokkal)
Szia! A dugattyú friss 70 km-t mentem vele, mert cserélnem kellett gyűrűtörés miatt:S A kuplung oldalon már otthon vagyok teljes mértékben, szerszám van itthon szinte minden, csak a blokkot nem mertem még széthúzni! Gondolom le kéne szednem mindent, kuplungtól kezdve kiegyenlítőtengely stb... és a gyújtásoldalt is darabokra kellene szednem? Előre is köszi!

üdv,
Csongi
Az hogy neki mersz e otthon állni csak azon múlik mennyire felszerelt garázsod /műhelyed van és mennyire vagy műszaki ember.
Amúgy én mielőtt széthúznám a blokkot leveném a hengert és megnézném milyen állapotban van a dugattyú. én arra tippelek ott enged át. dugattyúgyűrű elkopott vagy eltört akkor szokta köpni be a gyertyát mert fel tud jutni az olaj. utánna ha az se segít csak akkor szedném szét a blokkot.
Sziasztok! A köv. a problémám. Egy gyertyával kb. 20 km-t megyek, aztán nincs szikra, vagy körbe van lent szikra! Húzom neki és bedadog! Sokan mondták, hogy cseréljem ki a CDI-T, megtettem de a helyzet változatlan! Mondták még, hogy olajzárlatos lesz a gyertyám, mert szívogatja a váltóolajat! Na most, ha tényleg ez lenne, neki merjek állni itthon széthúzni a blokkot a középső tömítés cseréjének érdekében, vagy túlságosan bonyolult folyamat? Esetleg még valami egyszerűbb megoldású probléma lehetséges? Előre is köszi!

üdv,
Csongor
Ú de hülye vagyok nem linkeltem be a képet.
http://www.bikepics.com/member...
Ez az oldalsó idom mié?
Valamint rámegy ez a tank körbeölelős ülés erre a régi mtx re?
Heló minden kedves motorosnak.
Az lenne a nagy kérdésem hogy összehozható lenne egy nyócvan valahanyas kiadású 250 es honda mtx váz és tank egy ilyen esztétikusabb pegazó picsával? http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem tudom a tank dőlésszöge ülés szélessége lehetővé tenné e ezt? Szétment az ülése az mtx-nek és az idomok is tropák meg csúnyák is rajta. Kicsit csinosítanám a gépet és a gyári idom lássuk be csúnya és az ülés is túl kocka. A pegazonak a hátulja a legszebb endúró vég amit idáig láttam. Az eleje az már nem tetszik ugyan de ez más téma. Az ördög viszont a részletekben lakozik..
Vagy ha más nem akkor azt megtudjátok e mondani hogy a képen az minek az oldalsóidomja ami azon az mtx en van? Mert nem hiszem hogy gyári mtx-é ilyen volt. Azok olyan szögletes buborékosak voltak úgy tudom.
itt van kapcsolási rajz köss be ellenálást meg fesszabot.
és jó lesz.
Jaj, kimaradt, a képen a piros körrel jelölt végződés mi akar lenni és ezek mik: LB-Tube, O-Tube, G-Tube, és a "fél szaloncukrok" mit jelölnek a kábeleken?
Üdv!
Van egy Honda MT50-es motorkám, és a köv. problémám akadt vele. Az elektromos rendszert szerettem volna újrakábelezni, mert csak gyújtás volt, se index, se világítás. Bekötöttem a világítást az adott rajz alapján (index majd egy másik projekt lesz), minden szín a helyén, minden király, világít is, de csak alapjáraton, amikoris a generátor 6-10 voltot ad le, de ahogy ráhúzok a gázra felugrik 20 voltra és kapásból szétégeti az összes izzót. A rajz szerint a világítás nincs bekötve a fesszabályzóba, és mindent jól kötöttem, az izzók is megfelelnek a rajznak, mi lehet a gond mégis? Ja, a gyári állapottól az eltérés csak annyi, hogy az akku nincs benne, de ha jól látom, akkor annak a töltése másik körről megy úgyis.
Léccilécci , szeretném már utcára vinni a kicsikét.
akkor szerintem igen mondjuk én azért még megpróbálnék faragni az árból mert +átírás+műszaki vizsga is lóvé
üdv!
üdv nem érdekel valakit egy zsír új honda mtx 80 as hátsó fogaskerék 48 fogas hátsó, az első az 14-fogas. ha érdekel valakit írjon. ára 3 ezer összesen. a hátsó csak 10 km-ment
persze ,hogy van rajt rendszám és már az ujj van ratj
Honda Mbx,Mtx,Ns1,Ns1. Vizes 50-80
A Felsorolt tipusokhoz szinte minden blokk alkatrészek
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-Főtengely( 80-as) Felújításra szorul.
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-Plusz kisebb blokk alkatrészek blokk alkatrészek

Egy hibátlan komplett blokkot összelehet rakni,amira már csak furatni kellene egy hengert,és egy vízszivattyú kellene a deknibe.
És még ezen a bontott blokkon kivül nagyon sok alkatrész van.

e-mail: tiszozs@freemail.hu
Vagy 06-30-970-10-60
Szerintem műszaki nélkül sok érte,meg nagyon egyben kell ennyiért lennie. Legalább leműszakiztatható?Papírjai megvannak?
Helló van nálunk a faluban egy Mtx 200r vagy r2es mind1 tárcsa fékes bontatlan blokkos és 8000km van benn szép állapotban müszaki meg egy akku kell neki és 180eft ára érdemes e meg venni?
Köszi majd este fel is teszem de most rohadt meleg van
ha nem jó akkor szólj!
üdv!
B a pozitív és L a kimenő.