Honda MTX

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.ebay.co.uk/itm/NS12...
Ilyen CDI van a motoron.
Sajnos nem sikerült eddíg nem sokra jutottam.
Megmértem egy pár adatot:
Jeladó ellenállása: 100ohm Feszültsége rugásra: 0,1v
Sárga vezetékben: 32ohm Fesz rugáskor: 5V
Rózsaszín: 31ohm Fesz rugáskor: 1V
Feketepiros: 194ohm

Nem tudom hogy a két kivezetéses jeladót hogy hozzam össze a 4kivezetéses CDI-vel. De az a CDI gyárinak látszik.
Probáltam úgy hogy lekötöm testre az egyik végét de nem lett jo. Akitől vettem, azt állítja hogy jeladó nélkül ment neki, egybetrafós 3vezetéskes nemgyári elektroval. Azzal a jeladóval az alaplapból jövő feketepiros, sárga, és föld vezetékkel ad szikrát, de a stroboszkóp szerint nem helyes időpontban. És nem is indul.
Úgylátszik ez kifogott rajtam.
a hétvégén rendeltem és szerdán kaptam meg.
kb 11-12ezer között. megnézzem van e még? pár nap alatt itt van olaszból.
Szia!
Megkérdezhetem,hogy mennyibe fájt a műszerfal postával mindennel?
És mennyi idő alatt érkezett meg mert én is szeretnék venni csak e-bay-en nem vásároltam még.
üdv!
Hello! Ha jól tudom 7A-os biztosíték kell bele.

A jelet a jeladó adja a 125-ös olasz MTX-en. A többi gyárilag spirálos. Üdv
itt egy egyszerűsített kapcsolási rajz + egy egyszerű cdi bekötés
ilyennek kell lennie a cdinek vezetékek pedig

-a piros fekete - az a gyújtó trafó(meg is tudod nézni rárugsz a motorra ezt pedig a blokkhoz tartott mondjuk hegerfej csavar és szikráznia kell

- sárga kék,zöld fehér - jeladó

-zöldpiros üres jelző
nem tudom lehet nem a saját cdi-je mert öcsémén 6 csatlakozó van
amúgy full ugyanaz az ns125F meg az olasz mtx 125 blokkja
ÚÚÚÚ azt nagyon megkőszönném! :) Ns rajzot sehol nem lehet találni.. Próbálkoztam nagyon sokat, de eddíg nem sikerült rájönni a helyes megoldásra.
megnézem öcsém mociján mert neki is ns125f van nekem pedig már japán MTX van és nem biztos,hogy ugyanaz.
üdv!
Köszönöm válaszod.
Még egy keresztkérdés: A CDI egység 4 kivezetéses. Kábel színek: CDI Csatlakozón: Zöld, Zöld narancs, Fekete, Sárga fehér
Alaplapon: Fekete piros, zöld, Sárga , rózsaszín,
Jeladón: Kék fehér, Zöld fehér.
Vajon hogy lehetne összehozni egy szikrát?
Honda Mtx/Mbx/Nsr,Ns-1.
-Olajszivattyú
-80-as hengerek(fúrni kell)
-Hengerfejek
-Hibátlan Komplett kuplungok
-15-ös lánckerék felfogatóval
-4 sebességes váltó(50-esből)
-Főtengely(50-es)Hibátlan!
-Nsr50 Kipufogórendszer(Dobbal 8.000 Nélküle 5.000 Ft)
-Jobbos,balos deknik.
-Lendkerék
-80-as hoz 2db vadonatúj FAG c3-as főtengelycsapágy.Ki sincs bontva.
-Karburátorhoz szívó csonk.(50-es és 80-as)
-Plusz kisebb blokk alkatrészek(berugótengely,berugókar,...stb.)
-Ha valami nincs felsorolva ami kellene azért hívj vagy írj,lehet hagytam ki.

e-mail: tiszozs@freemail.hu
de van jeladó ugyanilyennek kell lennie
http://auto-motor.vatera.hu/al...
Hello, vettem egy NS125 motort szétszedve, most a gyújtást próbálom bekötni és az alkatrészek között nem találom lendkerék melletti jeladót. Lehet hogy ennél a típusnál nem is volt vagy csak nem kaptam hozzá?
Köszi a segítséget. ...és hány amperesnek kellene lennie?
Amit az előbb tettem fel egy másik kérdést, abban nem tudsz véletlenül segíteni?
Ma vettem, illetve ma jött meg ez:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISA...
a műszerfal. Viszont lenne egy problémám. Nem igazán értek hozzá, nagyon kezdő motorszerelő vagyok, de a mechanikai részét még megoldom, a km óra spirál is jó lesz szerintem, de a fordulatszám mérést nem igazán értem. Valószínű, hogy nem mechanikus, Vezetékek lógnak ki belőle, tuti valami elektromos biszbasz jeladó kell, de az MTX80 asomon szerintem nincs. Mi adja a jelet MTX125R-nél a műszerfal felé? Hogy fogom áthidalni a problémát, hogy legyen egy nagyon jó kis műszerfalam? Kérlek titeket segítsetek!
Az aksi környékén a pozitív - jobb esetben piros - szálon keresd a biztosítékot. De ha az aksin 5V-ot mérsz, akkor az biztos cserés alaphangon. A biztosítékot nézd meg, ha kiment, akkor azért is biztos, hogy kicsapja az izzókat. Üdv
ajjajj. biztosítékot nem láttam benne. Megkeresem. Egyébként hány Amperes 12V-os biztosíték kell bele. És nagyjából hol keressem?
Akkor csapja ki az izzókat, ha nincs benne aksi. Mivel azt írtad van, így lehet, kiment a biztosíték. Ha 5V-ot mérsz a 12V-os aksin, akkor az 100%, hogy rossz. Vegyél bele egy újat, cseréld ki az izzókat és szinte biztos, hogy jó lesz minden. Üdv
idomok:

http://www.ebay.com/itm/NOS-Co...

http://bolthely.hu/kepe
k/robog...


képesmotoron van most pár bontott MTX érdeklődj.üdv.
Akkor japán mtx.
üdv!
Bocs nem néztem hogy a te blokkod vízhűtéses és nekem léghűtéses kellene,de a karburátor érdekelne.