Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mayergabesz,Czimi99...az 1986tól gyártott VT250Fben jelent meg az MC15E blokk azóta ez fut,még a mai VTRekben is ez van,igaz injektorral és Euró4,de 30 Le-re lefojtva és 5 gangosan.Szerintem egyedül a hűtő felfogatása térhet el kismértékben de az könnyen orvosolható..
MINDENKINEK
sziasztok,szép tavaszt!
Ha vkit érdekel elmondom hogyan jártam:))
Mint szept.8án irtam Xelvises lettem.Hosszabb távra gondolva,miután ugy informálódtam,hogy csak egy főtengely közel 400ezer,jó áron hozzájutottam egy Spadahoz,jó lesz tartalékalkatrésznek felkiáltással.Olcsóbb mint egy főtengely és mégiscsak egy komplett motor,2év műszakival.Aztán mentem vele pár kört,kellemes benyomást keltett,igazi kanyarkirály, Kicsi,csinos,filigrán,fürge,kezes,nagyon tud...mint egy jó szerető:))
Még gyári festéssel,minden origi rajta,nem átbuherált.
Hát akkor nem szedjük szét...ez volt októberben.
Aztán januárban véletlenül megláttam egy 88as VTZ-t,első pillanatra nem fogott meg,de kora miatt nagyon olcsó volt,műszaki és akku nélkül.Hát akkor ez lesz a pótalkatrész! felkiáltással rámozdultam. Mire az alku végére jutottunk,kapott műszakit és akkut is,bár elhozhattam volna lábon is,Januárban nem szivesen motorozik az ember...
Aztán itthon napokig ismerkedve vele,kiderült,hogy nagyon mellényúltam....pozitiv irányban:))hehe..szinte perfekt állaptban van,gyári festés,pici felületi hibákkal,egyedül a hasidomon van kis repedés. Motorikusan teljesen rendben,gyönyörű hanggal,semmi zörej,zaj,váltó is patent.40LE.Érzésre is erősebb mint a Xelvis,könnyebb is 10kilóval,nagyon megy,bár még nem hajtottam meg igazából,egyrészt az idő miatt,másrészt olajcsere és átszervizelés előtt nem hajtok meg gépet.Egyedül az első fékkel nem voltam megelégedve,nem egyujjas volt,de kiderült,hogy csak a Nissin! fékbetétekre és a féktárcsára évek során felrakódott trutyi miatt volt nyúlós,alapos tisztitás után az is perfekt lett.
Hát igy jártam,igy lettem tulaja 3db VT-nek!És most melyiket szeressem?!:)).Most ugy állok,hogy szeretném mind3 mocit maximálisan eredeti állapotba hozni,amennyire lehetséges,..pénz,paripa,alkatrész...

Ugy látszik nem véletlenül ajánlottam Satisnak,hogy a fórum nevét bővitsük ki:)))../szept.28./,de örülök,hogy bővül a csapat:))
Mindenkinek széles utat,gumifákat,1dolláros benzint,és azonnali tavaszt...hátha o.viki ezt /is/elintézi:))
Sziasztok!
Előző dave78nak szólt,okt.24.i válaszáért,ha akkor nem köszöntem volna meg.
Köszi:)..lásd febr.16.-i hozzászólásom.
Üdv:foxbed/Péter
Hali Dave!
Nekem a VT-ben most Ferodo Platinum van.A VT első fékje "kifordított" mint a hagyományos tárcsa fék(hasonló a Buellhez,kívül rögzítve a féktárcsa nem a tengelynél...és belül a fékmunkahenger).
Üdv:Ády
Sziasztok VT fanok.

Mostanaban nem voltam a forumon,latom többen,is motor fel ujitasban vagytok,hat én is.Idomot szerintem műgyantaval lehet legjobban megragasztani,töredekéért mint műanyagos csinalja,utana meg irany a festő.van még egy kérdésem is hogy tudtok valami webshopot a neten ahonan levegőszűrőt tudok rendelni az FD-hez,mert az előző tulaj auto "origami" levegőszűrőjét kiakarom belőle dobni esetleg akinek ilyen motorja van mivel helyetesiti,vagy hol veszi a szűrőt? Red Baron? Ha onnan ők foglalkoznak e csomag küldésel?
Hali Czimi99!

Nekem van hűtőm, de nem tudom hogy MC15-re való-e. Vt 250 Xelvisen van az tuti, elvileg teljesen működőképes, csak le kell kapni. Bp.i vagyok ha akarod eljössz megnézed. Árat meg megdumáljuk. Ha megmondod mit nézzek a motoron megnézem hogy jó-e neked.

Cső : Mayergabesz
Üdv mindenki! Nem tudja valaki, hogy MC15-ös blokkhoz tartozó hűtőt lehet-e valahol bontottat kapni? Illetve körülbelüli árat bontott, és új hűtő esetén? Köfi!
Mindjárt tavasz, és remélem hamarosan VT-tali!
Hi Dave!

Ok. Találtam már de az eredeti Honda zacskós index darabja 15 ropi. Úgyhogy megyek bontózni, ha találok eredetit, vagy hasonlót írok(esetleg félretetetem). Hali
Szia Gabesz!
Ha találsz első indexet, akkor az engem is érdekel. Persze nem valami csilivili kínai sokszögletűre gondolok...
Dave
Hali Ády!
Ahogy megyünk ki-be a télből télbe, a VT felvonulás is egyre csak érik.
Látom, hogy csak sablon munkáid leszenek a gépeden. Ez jót jelent.
Milyen gyártmány az eredeti fékbetét? Xelvis-ben Vesrah, de az itthon nem beszerezhető...
üdv, Dave
HI!

Semmivel, egy kis polírozást kap. Már így is sok pénzemben lesz. De azt hiszem a polír dob majd rajta annyit, hogy ne legyen szükség a festésre. Most kicsit áll a projekt.(Hideg van a lépcsőházban ) Még négy indexet kell rá szereznem mert most ez a mini ledes szar van trajta. Úgyhogy vatera, teszvesz, e-bay, bontók nyaggatása.
Hali Dave!
Ami azt illeti téged is rég "láttalak" .
Nem sok javítani valóm van a VT-n csak a kuplung- és fékolajat fogom cserélni aztán pár ezer km után a blokkban fogom az olajat szűrőstül cserélni.Jövőre meg az első féktárcsát és fékbetétet kell majd cserélnem,a hátsóban még mindig a gyári fékbetét van...Ami még félig sincs elkopva...Nem meglepő mivel olyan motorfékerő van benne hogy elég kis erővel használnom a hátsó féket .Tavasszal hőn remélem hogy lesz egy kisebb VT felvonulás
Üdv:Ády
Üdv Gabesz!

Gépvázat is kezeled valamivel? Festés vagy valami hasonló?
Én nem is tudtam a 25V feliratról, amíg nem kellett idomot vennem.

Dave
Hi Dave!

A Xelvist (festő) simán, a 25 V meg úgysem tetszett.
Szia Gabesz!

A motor restauráció nem olcsó.
Hogy pótolod a matricákat? "Xelvis" , "High inertia port 25V" ?

Dave
Hali!

Fényezés 70 pénz. Aú.
Sziasztok!
Eladó xelvist keresek. Tud valaki?
Helló!

Színházban dolgozom, és az ottani kárpitos Józsi Bácsi tette 1 L törkölypálinkáért
Üdv Adam!

Rég "láttalak". Lesz valami téli renoválás a lassan old-timer VT-n?
Sznuupi is jár hozzád szereltetni?

Dave
Szia Gabesz!

Az ülést kivel huzattad át és mibe került?
Nekem is már nagyon kiült és kopottas.

Dave
Ui: A "kényelmesen tartottam a lépést" kifejezés tartósan 8-12000 fordulatot jelent, 3-6 sebességek között cikázva. Köszönöm az elismerést a gép nevében is.
Szia Czimi99!

Tényleg megmásztam. 1800 km-es túra volt 3 nap alatt. Hibátlanul ment a kis gép, ha nem volt nagy emelkedő, akkor kényelmesen tartottam a lépést a társaimmal. Persze ehhez kellett egy nyugodt DL-es túravezető is.
2009-ben Montenegróban, Budváig és vissza túráztam vele.

üdv,
Dave
Dave! Most néztem a képeid. Egy Xelvissel megmásztad az Álpókot?

Hát nem semmi! Gratula!
És hogy viselte a jószág? Nem panaszkodott?
A kis "ViTéZ".
@dave78: A VTZ egy 20éves pécsi srácé volt(én is pécsi vagyok), aki az apjáékkal ment néha túrázni: Kékestető környéke, meg Horvátországban néha. '90-es évjárat, 40ezer km-es óraállással vettem. A hideg miatt eddig kb 350 km-t gurultam vele, szóval még szokom a dolgait. Azért rögtön az elején kiderült, hogy a látszat ellenére kicsit el volt hanyagolva szegény: a srác simán beletolt egy olajcserébe 10ezer km-t, úgyhogy ahogy megvettem rögtön olajcsere, szűrőcsere, kis tisztítás. 30km-el később mindkét első telószimeringem engedte az olajat, így azt is kicseréltettem, illetve a biztonság kedvéért az egész teló ki lett pucolva az utolsó alkatrészig, mert ha valami trutyi benne marad, fél év múlva megint cserélhetek szimeringet. Amikor 60 km-en is alig voltam túl, megadta magát a hűtő: front oldalról a legalsó cső középen megnyílt, és csöpögött a folyadék.(hidegben hoztam el, nem láttam bemelegedve, és az üzemi hőmérsékletnél nyílt meg, hideg állapotban nem) Hűtő kiszed, javítóhoz el. A megnyílt csövet kiiktatta, a többi cső tövét pedig végigforrasztotta, mert bizony mindenhol látszódott a vízkő kicsapódás nyoma. 7ezerért csinálta meg, ami mégis más, mint 50-60ért egy új.
Nomeg eldőlhettek vele, a lámpa krómkarikáján látszik kisebb horzsolás, meg az oldalidomon javításnyomok, de dőlésnél nem lehetett több, mert sem a vázon, sem más egyéb helyen nincs deformálódás, horzsolás, és a hegesztések is teljesen gyári épek.
Azóta szuper (kopp-kopp)! Most, hogy ilyen kellemes idő volt hétvégén, elmentem vele "mini-tartóstesztre", illetve fogyasztást mérni. Tank tele, majdnem egy seggel 250km, amikor át kellett állítanom tartalékra, szóval szerintem ilyen hűvösebb időben a 4liter nem sok. Nomeg azért néha meghúztam a bajszát...