Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nyugodtan 5-6 tepve 8-9 liter
köszi, de sikerült megcsinálnom tegnap, príma lett. még festeni kell, de ahhoz már nem volt kedvem, egyből bevágtam az XR alá. az emelőt csavarokkal rögzítettem, így vágás nélkül szét is lehet bontani, bár ezt az opcióját a festésen kívül nem hiszem, hogy fogom használni.
sziasztok nekem van egy 1985 xl600-om érdeklődnék hogy mennyit eszik százon?gyári rajta minden ez a dakar tankos
Bocs, nem láttam a kérdésedet

100 GBP volt angol ebay-ről, Kawasaki KLX/KXF450-re való, szerencsém volt vele mert elbénázták a leírását (pl. nem volt benne hogy 'exhaust'). Múltkor volt egy eladó Akrapovic dob, azt 'Akaapovic'-ként hírdették, a logó r betűje nagyon hasonlóan néz ki mint az r
gyertyacserekor vagy magasnyomásúval vagy kompresszorral full nyomáson ki kell ganézni a gyertya környékét
aztán párat tekerni a gyertyán és ismét befújatni
ja mielőtt bárki lehülyézne, powerjet nélküli 2t síktolattyús karbival megy az xr250..tuningként szokták alkalmazni..
külföldi fórumokon azt írják nagyon megéri, bár tényleg nem olcsó.
ami xr250re jó az a tm33-az olyan 200-250dollár de állítólag jó rá a sima tm32 és 34is...azokhoz kell gázszekció is..maga a karbi az olyan 150dollár...de tényleg mindenki írta hogy az xr250 teljesen megbokrosodik tőle..fene tudja
bontottat keresgéltem volna, de itthon nem nagyon van, bár tm33at láttak már több bontóba is, de nincs most sehol sem...
ajánlottak cserébe cr125re való keihint 10ért, a srác meg volt róla győződve hogy nagyon príma lenne, lehet egy próbált megérne, na majd elválik marad megy jön milesz
nekem van pót gyertya bár a gyertyakulcsot magam fabrikáltam de nem cserélem ki már majd a szerlövel inkább mert igy basztam el elsönek is a motort valami olajsár került az égéstérbe aztán az adott a dugonak meg a hengernek
nekem 1 szezont ment gyertya most telen meghalt de ugy hogy melegitettem a motort es egyszer csak leallt....1 hetig be se tudtam inditani utanna 1x beindult de azota se es mikor szereztem gyertyakulcsot vissza tettem a regit es ment....persze a regi akkor nyult ki mikor jottek megnezni a motort....reggel beindult delutan vevo elott semmi.....mikor megjott az uj gyertya 2. rugasra indult....ugy hogy ha egy motor azelott ment hiba nelkul mindig es egyszer csak nem indul akkor en rogton gyertyara gondolok ezek utan .....most is fogok venni mihamarabb az XR-be potgyertyat mert nem bizom a veletlenre
valójában mennyit kell egy gyertyának birnia időtartamban?
már kinyult volna? a gyertya? valamiért gyanús nekem a karbi...de aztán egy idő után mintha misem történt volna minden ok..
Viszont irreálisan drága,még egyszer nem adnék érte ennyit.
a kinezeten latni hogy tud valamit
gyertya
A képeken ugyan az enyém látható,de ugyanilyen van rajta. Tehát a kérdésedre válaszolva: XR4-re való,4t karbi.
hát ha gondod támad vele hozd el majd meg lesz hegesztve bár nekem csak láng van.... nekem is még össze kell szednem az anyagot hozzá de egy építkezésen mindig van anyag amiböl lehet gazdálkodni:DDDDD
szopat ez a karbi néha nem enged be benzint ez tuti szét rugdaltam ma fene lehet ez?
most már itthon vagyok.......
Szevasztok.Nem tud esetleg valaki eladó xr 600 láncvédőt?
Helló INI!

Ma el tudok menni a dobért, ha neked is jó! Kb. 4 körül, de csörgök még előtte.
kösszi
és sima tm36 vagy 4t-re való tm36? televannak a fórumok mindkettővel..
Persze hogy jól veszi a lapot a tiéd is,nem azért mondtam,de azért lehet hallani különbséget.
Persze hogy van növekedés,sokkal több a nyomaték,és hirtelenebb a motor.
Most léptem,csak este leszek!
ja amit elfelejtettem megkerdezni....teljesitmeny novekedes erezheto?
lehet mondasz valamit nekem megfelel ahogy veszi a lapot....XL ehez kozel sem volt