akkor elmondom én is...300ezerért vettem azért mert tartós, olcsón fenntartható motorok hírében állnak..ahogy kell be is állt, mert valami buzi összegányolta, akkor nagy nehezen visszaszereztem 30ezret, hogy a felét legalább állja a dolognak..ez nyáron volt, most ráköltöttem vagy 160ezret, vagy a fene tudja mennyit...lehet inkább 180at..és ami a leg"viccesebb" hogy összesen nem mentem vele 500km-t...ráadásul annak is a 3/4e szenvedéssel telt...inkább nem siránkozom tovább, ez egyéni probléma-ha visszamehetnék az időben...csak 2t csak krosszmotor
noss halgass csak meg engem 140 volt a motor amit vettem:) szerelem volt ez elsöre ahogy kell de azóta még ennyit költöttem persze apránként :) hol 10-hol 20 és hol 30 és még mindig szivja a nacim szal nem vagy ezzel egyedül... kitartás és türelem persze ez mindig kevés vigasz
mellesleg persze ez csak részemröl egy megfigyelés az uszonál a karbiban van az a kis pöcök amin álitasz noss az nálam könnyen fennakadt a karburátor testen ugyanis ott némi kopás látszódott persze korántsem biztos h van összefüggés de nem mai motorok ezek...
jövö héten vezérmüláncot cseréltetek nincs mese zavarja a hallásomat ez a kat-kat -kat kat
:) ész egy füst alatt a szelepeket is beállítják aztán persze zsebbe nyulós lesz mivel megkértem kanyart h hét végére kész kéne legyen...mert aludni sem tudok ha nincs itt a közelemben:P
hol vetted 3 rongyé nekem 5 volt szálitással:) csak nyugi minden probléma megoldható persze türelem és hideg fej kell ha folyik a tulfolyón akkor azt szoktam csinálni h elzárom a benzincsapot és kicsivel késöbb nyitom rá ujra ez általában beválik nálam bár miota túszelepet cseréltem azótn no problem :)
és mivel lezár a tűszelep ez már megint egy összefüggéstelen szar probléma..mint a füst, vagy ez az egész motor, ami lassan 1éve szívja az életem minden egyes molekuláját..
az utolsó csepp volt a pohárba a mai nap..komolyan mondom elegem van ebből, SOHA egy motorral nem szoptam ennyit, nem költöttem ennyit, és SAOHA egyetlen motorral sem mentem ilyen keveset mint ezzel a...már nem is tudom mit mondjak rá. 1hetet állt, most lecseréltem az olajat, szelephézagellenőrzés, blokkvédőt szépen visszaraktam rá fél év után, ide oda új csavarok stb stb, nem kapkodtam,-most eljutottam oda hogy mehetne, erre folyik belőle orrán száján a benzin. Szétszedtem kífújkáltam-általában ez segít amikor kiszárad a karbi, de itt természetesen nem.másodjára már állítottam az úszószinten is, mert ugye ezt piszkáltam(tenném hozzá hogy eddig semmi baja nem volt) ennek hatására ugyan valamivel később kezd el túlfolyni de akkor viszont ömlik belőle...a tűszelep lezár, legalábbis átfújni nem tudok rajta. nem értem...lehet még ma este feldobom valami nyomott áron, hátha valakinek kell...én ezt egyszerűen idáig bírtam
ne álljon ki egy kicsit se mert nekem az ülésnél feljött utána vitte mindet.... aztán csupa homok volt a ragacsos része mire észrevettem, és nem ragadt vissza
próbáltam palmatex-el és pvc ragasztóval nem fogta meg semmi
csavarozni meg nem akartam
Gondolom úgy kell ellenőrizni mint az XRen, a főtengelyt mindig az óramutató járásával ellentétes irányban forgasd, akkor nem fog az autodekomp behúzni. Hézag itt is 0.12mm.
amire cserélnéd az nekem nincs