Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na vazzeg akkor mit érhet az enyém? legalább 1 centivel hosszabb és több a festék rajta
nem sikerült elmenni a hirdetés gondolatmenetét, de az összeállítási rajz mindent visz... körül belül
széttört, de a dugón attol 0kopás volt, a henger meg hozzávaló volt, nem fúrt,és azzal is füstölt-egyébként az azért tört le mert megakadt a vezérlés, ami meg azért akadt meg mert egy csavar beleért a vez.mű tengelynél a hengerfejbe...a hüvelyfal meg vékony volt, nembírta,ennek ellenére azzal sem kellett volna füstölnie mégis füstölt, ugyan így mint most.mindegy is.
Találtam jó minőségű fék kart ha valakit érdekel és még ráadásul olcsó is
A 7 végén sikerült menni végre, kis részlet belőle:)
http://youtu.be/EBl0FVP4OWw
Mi előtt ? Aszt hittem az előző hengerben széttörött a persely ? Vagy hogy is van ez ?
Nem gond,segítek szívesen ha tudok!
De így a távolból nem tudok segíteni,meg nem ismerem azt a típust ami neked van.
bocs, igen én, nemtudtam hogy itt is itt vagy..amúgy peti1966 mondta, remélem nem gond
]
Helo!
Te írtál emailt,hogy"hozzád irányították" címszóval?
Ha kérdezhetem ki ajánlott?
Sajnos így a távolból nem tudok segíteni,meg nem is ismerem azt a tipust ami neked van,ha közelebb laknék szívesen ránéznék a mopedre,de így nem tudok segíteni.
kerdes hogy miert vennek el, alapvetoen "ultetett" motor lesz belole, gyari futomi atalakitva, nemileg mas felniken, lampak darabra meg megvannak.

vagy marad ami az autoknal van, megepiteni a kulfoldi motort es behozni mar atepitve?
de végülis mindegy hogy xt vagy xl ha ilyen gyökeres átalakításokra gondolsz
ennek negyedéért simán leveszik a rendszámod, és ha mégis megúszod műszakin sem engednek át
Udv

1 hengeres 400+ kobcentis motort kerestem alapanyagnak, ezert kevertem ide az XT-t, vegul a valasztas egy XR-re esett, ezert erdekelnek hogy mennyire lehet faragni hogy rendor ne bantson.
1 Hexer Üdv vagy valami
2 Ez XR XL fórum nem XT
erdekelne hogy a milyen atalakitasok szabad egy motoron vegrehajtani hogy ne buzeraljon arendnek eber orei?

Futomucsere, felnicserek, mas meret, vaz atalakitasa, benzintartaly valtoztatas, fek csere....igazabol ami kell egy XT-bol bobber epiteshez.
mi lenne akkor ha a blokk szellőző alsó felét ledugóznám a felsőre meg rátennék egy hosszabb csövet amit levezetnék a blokk alá?
így tuti nem menne víz bele(mondjuk eddig sem ment bele)
aztán néha kidugóznám az alsót és kiengedném a trutyik már ha van
Hát így más után semennyiért. De ha az enyém lenne,addig keresném,amíg jó nem lenne. Azt figyeld meg hogy mennyi olaj fogy el,egy bizonyos km alatt,mondjuk 500-1000km alatt.
ha 1héttel utánna kérdezted volna biztos rávágtam volna hogy NEM, de ezekután már csak azt mondom hogy nemtudom...semmit se
amúgy mennyiért vállalnád az átnézést?
Olajlehúzó gyűrű nincs fordítva benne?
Még jó hogy nem vagy közelebb,itt a műszerek a mérvadóak,nem pedig hogy érzésre mennyire kotyog.
na ha megengeditek hozza szolnek a fustolos temahoz .....nekem most volt furva az xr es kapott uj dugot gyurut....van benne kb 200 km ugy hogy lassan olaj csere....eloszor kicsit meg nem teljesen melegen kisebb gazra fustolt keken de mostanra megszunt....se melegen se hidegen semmi fust nem jon belle ja es uj szivoszelepeket is kapott....ugy hogy nemtudom neked mi lehet ott a problem .....kartergazrol annyit hogy xr600on hova van vezetve?
hát ezzel nem kerültem közelebb sajnos. akkor nem olyan mint egy 2t.
Amúgy kétlem hogy a dugó a hibás, előtte a wiseco-val is füstölt, pedig az sem volt kopott, itt valami más baj van, kérdés hogy én leszek e a kiválaszott..
hagyjuk is inkább
A lötyögés az túlzás,de ha szárazon elengeded a hengerben a dugót,akkor könnyedén le kell csúsznia.
1dolgot mondj még meg nekem, aztán zárjuk le mert már én unom, pedig én hozom fel...
szóval fúrás után ha belerakod a dugót a hengerbe olaj és gyűrűk nélkül akkor szabad e annak abban lötyögnie? mert az enyém lötyögött, aztán olajjal már nem...