Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én sem vagyok tévedhetetlen,de erre emlékszem. És azt is mondtad hogy neked van egy csomó,mert valami pálya mellett jársz el,ahonnan összeszedted
én tuti nem mondtam ilyent
nekem van itthon vagy 100 labdám ingyenbe
a nyomás értékkel voltam gondba azért vetettem el az ötletet
a 90/90 elsőbe pont jók lennének a labdák
Igaz,ezt nem is figyeltem
ez párban 150EUR
de tök mind1, mert igazad van így is drága
rendben van megdumáltuk
E-mailben megdumáljuk, ha kell küldök holnap képeket is!
vitboy77@gmail.com
nézzem nézzem de nincs kép
milyen kepen?
nekem csak munka henger kéne xl re elsöfék és kar sem fontos mert az van persze jóóó áron mert most rendesen ki költekeztem fék nélkül viszont nem kafa
Műszakira a fékhatás.
Inkább bontóban vettem kompletten, de dominátorét, de annak nem jó az xl-re a féknyereg.
Ezen a képen megnézheted az olajhűtőt. Egy kis bordázott tartály a fejidom alatt.
most kicsit nem értem mi nem jött össze mivel?
Nekem nem jött össze vele a fék, (műszakis volt a gép, fékpadon nem volt jó) Lecseréltem egy másikra, azóta porosodik a dominátor munkahengeres fékkel együtt.
Talán neked szerencséd lesz vele.
Mennyit ér meg neked a főfékhenger új karral együtt?
próbáld meg autó olajhűtővel, bontókban van rengeteg féle!
tennél fel képet róla mégis milyen ?
eltörött azota probálok koldulni 1et:)))
Nekem van
olajhuto engem is erdekelne
Este + csapattam, teszteltem a kuplungot.
Ez még több,mint amit Én mondtam. Közben rákerestem,és a Michelin defektmentes belső is ennyibe kerül......nekem nem ér ennyit,az évi 1-2 defektért cserébe,ráadásul ezeket is időnként cserélni kell.
Ez versenyzőknek való,akiknek nincs idejük megállni defektet javítani
http://www.technomousse.com/tr...
ha már tömör belső, ez "viszonylag" olcsó újonnan!
Nem hülyeség én is szeretnék majd a domira mert a igy hogy lett rajt egy kis tuning igy nem ártana egy kis plusz hűtés a nyári melegbe.
Mi a baja a munkahengerednek?
Sziasztok!
Jó ez a fékkar, és az ára is baráti, ha tudná új 1200Ft től van!
Akkor egyenlőre marad a defekt javítás.