Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tenyleg mint ha inkabb horogne....holnap csinalok videot rola mi a helyzet .....masteron irtam mailt
a melegedes miatt nem kell felned...meg semmi miatt se
Sziasztok fiúk! Gondolkodom egy XR 600asonn... De nagyon aggaszt az hogy léghüttéses. Azt szeretném megkérdezni volt e valakinek már problémája ez végett,hamar melegszik,igényes motor?Esetleg mi a gyengepontjuk.Minden aproság érdekel.Előre is köszönöm.
A mikuninál se kell levenni a karbit a főfúvóka miatt mert van alul egy csavar ami ezért van ott hogy könnyebben cserélhető legyen.
én meg dörzsáraztam magamnak, csak ez olyan finom művelet hogy egy fél tekerés simán van 5 tized, aztán túlszaladt a 140esen mert egy picit lötyög
szerencsére az xr-en egy fúvókacsere 3 perc
Az enyém nem füstől csak kicsit sok a láng ezért hétvégén teszek bele a 145-ös helyett egy 150 est aztán meglátjuk ha azzal is sok lesz a láng melegen akkor majd a 160 as megoldja Hála az égnek betankoltam fúvókából rendesen
enyém is feketén füstöl(igaz csak kicsit) félgáz felett és ha már egy picit is kisebb főfúvókát akkor már nem megy rendesen
most a 140es van benne(ami inkább picit több de nincs 145) a 135össel már hörög, 150essel meg bedarál
Értem ha kormol akkor sok neki de a 155-ös főfuvóka nem lehet nagy mivel a domi gyári fojtott kipufogójával tökéletesen ment.Viszont engem még zavar az a 62 es alapjárati szerintem az kicsit sok én arra gondolok az lesz a hiba.Nekem is csinált hasonlót a mikuni mikor nagy volt benne az alapjárati.
ha kevés akkor inkább lehörög ha sok akkor meg olyan "darálósan" megy. ha nem tudod eldönteni akkor húzz egy kicsi szivatót és egyből rájössz mi a hiba
akkor kormol be mikor vissza fullad oszt megin folporog vissza fullad kozbe kormol...erted?
masteron irtam mailt
Mekkora gáznál kormol?
http://youtu.be/I9JzhiGqEp4
most így a homokról jutott eszembe Everts bácsi nagyszerű videója
basszus....tehet keves a benzin neki igaz?....de bekormol olyankor akkor az nem azt jelenti hogy sok benzint kap?....mikor rendesen gyorsitok olyan mint ha nem birna kiporogni a motor az is azert lehet mert kicsi a fofuvoka?
Ha 3/4 gáz után ledadog az azt jelenti nagyobb főfúvóka kell tenni kell bele egy 160 ast első próbára.
az a megfulladas mar magas fordulaton van alacsonyon semmi
na ma eszre vettem egy jelenseget amit 200km alatt nem....lehet en vagyok a hulye de lehet csak most kezdte csinalni ....ha csutka gazt huzok akkor mint ha leszabalyozna a motor....megfullad megy megfullad....lapot jool veszi olyankor nem torpan...ja es mikor huzom neki akkor is szinte hallom hogy olyan eroltetett hangja van es nem huz ugy ahogy kene....lehet azert vettem eszre mert sityak nelkul mentem es hallottam a hangjat rendesen most nemtudom hogy a alapjarati fuvoka miatt lehet mert sokat kap?
Hátra lehet csinálni, nekem is letört az a műanyag izé...
hozzávalók:
-kb 50X150mmes acél lemez, lehetőleg olyan ami nem hajlik össze-vissza
-2db 6-os csavar a villára való felfogatáshoz
-2db 8-as a vezető felfogatásához
-1marék anya meg alátét a hézagoláshoz
-1db parillás univerzális láncvezető.
Április 5. 12:33 ide lépj vissza és ott a megoldás
Üdv mindenkinek!
Megint a segítségetekre lenne szükségem.
Láncvezetőt tud valaki e esetleg eladót,vagy valami házi megoldást a lengővillára,hátsót szerintem nem lehet csinálni,levan törve
felénk sincs, de lehet keresni . errefelé homok van szinte mindenhol, ott meg tökmindegy mivel és hogyan közlekedsz, ha lelassulsz akkor véged
nalunk nincs koves ut
több előnye is van
nem kopik a széle, nem üti fel a kő a felnit
meg ilyenek
2.5 bar?....en max 1.5 bart rakok....szerelom akik versenyeznek raknak 1.1 1.3 mat
annyit kifigyeltem hogy ezekkel a 0.5-0.8 bar nyomásokkal sokkal hamarabb repedezik a szélén a bütyök
2,5 bar felé már nemigen, gondolom azért mert nem ér le