Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ini nem teszel a egy Mikuni tm 36-ost vagy egy Mikuni vm 38 ast a gépedre? Ezeknek cibálhatnád a gázt
nekem meg ha végre beindult akkor nem szarakodott persze csak ha bemelegedett
most meg olyan egyenletes az alpjárata még hidegen is hogy ehhez állítják az atomórákat
nekem jool indult a XL es meg is szarakodott
szerintem ha csak gyertyabaja lenne akkor szarul indulna
legalábbis én így szívtam vele
szelepállítás, karbitakarítás, aztán szerelő.......
Leírás: komplett kapcsolók kábel kötegek cdi trafó álló forgó rész visszapill tükrök deknik váltó fötengely komplett karter kuplung szabadon futó öninditó henger dugóval berugó tengely váltó tengely első hátsó teló csomagtartó tank ülés fékdob leömlö karbik kuplung kar koznolok bovdenek gázkar rellé stb van egy papiros vázam is ha érdekel valakit 06302738234 sonic18@citromail.hu
en is mondom hogy gyertya pipat is kene cserelni mert nekem is igy csinalt a XL csak nekem ugy volt hogy kimentem motorozni semmi baja es volt hogy 10km utan es volt hogy egesz motorozas alatt nem kezdett el szarakodni
xl250r rfvc vezérlésű motorra vki tudja a gyári hengerfejtömítés cikkszámát?
Nállunk mikor átugrott a vezérlés 1 foggal, akkor már az alapjárat is nagyon kaka volt.

Gyújtáselektronika hibás motorom nekem is volt és haver XL600-a is az volt. Mindkettő alapjáraton tökéletes volt és fordulaton jöttek a hibák. Tehát nem hozta előrébb a gyújtást ezért nem ment fordulaton.

De ugyan ezt a hibát generálta rossz gyertyapipa is.

Csak tippek...
XR 600 '97 évjárathoz valakinek eladó rendszámtartója kompletten világítással?
okés megpróbálok majd :) am. a poén az hogy 1x próbáltam és akkor nem hallatszódott a vidin :D de megpróbálom még1x talán most majd ügyesebb leszek :))
csinalj videot rola kivancsi vagyok arra a csorgesre
aloszor ilyen aprosagokat megprobalhatsz amiket te is tudsz es oszt vidd szerelohoz.....lehet semmi nagy baja nincs es foloslegesen penzt fogsz kidobni
kabrit megpróbálom még kipucolni kicsit, de sztem a csörgés miatt szar a gyújtás mert onnan jön a hang kb ahol a gyertya is van mármint a hűtőborda felől de majd megmondja valami emberke aki ért hozzá :D
most hogy mondod volt nekem ilyen meg az XL-nel de gyertya csere megoldotta....viszont te csereltel gyertyat azt irtad....ja meg gyertya pipat is csereltem probalj meg azt is cserelni
szóval esetleg még valami tipp valakinek? :))
Bocs ez a T1 :)
http://www.hasznaltenduro.hu/i..." target="_blank">link
Van hozzá egy Mikuni T1 -em is ha érdekel itt nézd meg :http://www.hasznaltenduro.hu/i..." target="_blank">link
Honda XR 600 R, supertrapp kipuf rendszer! link
Szia!
Irj mailt a lapomnál megláthatod!Adok pár szerelö számot,
nem tudom igazából :\ alapjáraton elég jól pötyög, akkor nem nagyon van vele gond bár az a kis csörgés hallató de amint ráhúzom kicsit a gázt van hogy visszadurrog van hogy nem de sebességben mindig durrog :\
hat nemtudom.....atugorhatott a vezerles?....akkor kene igy csinalnia szerintem
nem tűnt fel hogy lett volna valami hangja, ismerős is nézte kb 2 hónapja szép hangja volt, én is csináltam vidit a motorhangról akkor se volt még pár hete most a legutóbbi túra óta figyeltem fel a hangra meg azóta van ez a ledurrogós hülyesége :\\
a borulás utáni berugdosás volt macerás de ha normálisan állítottam le meg szellőztetés után meg ugye hidegen jól indult menetközben sem volt vele semmi, csak hát most... :SS
aztán lehet hogy a marslakók átprogramozták az ecu-t aztán azért durrog

előtte semmi extra hangja nem volt?
csak úgy hipp-hopp nekiállt szivatni-durrogni?
hát igen, ez az amihez nem értek :D illetve nem akarom otthon ilyen sufnituning feelingel babrálni mert hátha több rosszatt csinálok mint jót :\
érdemes lenne átnézni, jó helyen van-e
meg a szelephézagot ellenőrizni