XL 600 vásárlására adtam a fejem.
Papír nélkülit szeretnék, és lehetőleg patika állapotút.
Jelenlegi motoromért cserébe akár.
Én 550.000 be tartom az enyémet.
Az XL re kb.300 at szánok max.
szerintem az ilyen "szerelő" véleményére nem kell adni...az ilyen tesz a vezérműtengely felső fogaskerekébe hosszabb csavart...ami aztán szétver mindent, és valami hülyegyerek életéből elvesz ezzel majd 1évet..
amúgy azt remélem észrevettétek hogy legalább minden 3.motoros egyben szerelő is Magyarországon... milyen jó is nekünk...
Sziasztok! Boccs,hogy ide írok,és nem az Apriliához!
Csak annyit szeretnék kérdezni tőletek hogy mit montok a 600-as Africa Twin-ről?Azon kívül,hogy szép,(legalábbis nekem bejön). Ha van tapasztalatotok nyugodtan részletezzétek Fel ér egy xl 600-al?
Hali.én is ugyanígy jártam mint te.megvettem,beletettem,hidegen nagyon picit füstöl,motul 5100al semmit sem füstöl.nekem is vékony,mert az fullosolaj.nem nagyon izgat megyek vele 1 ezrest oszt dobom le.többet én sem veszek ilyet
Sziasztok! 2001es R1-be vettem Repsol Syntetico 10W40es motor olajat!Vaciláltam a Motul 5100-on is.Megvettem ma rá fél órára egy szerelő mondta h az nem jó bele mert vékony lesz neki, inkább vmi félszintetikust kellett vna bele!?
Jól fel is idegesítettem vele magam.Szerintetek? Igaza van ne is öntsem bele?
gondoltam valami kisebbre, és mellé egy túrásabbra
nemrég néztem egy kisdokit nem is lett volna olyan rossz csak külalakilag rá kellett volna tolni egy százast, meg némi egyéb javítanivalója is lett volna
szóval nem jött volna ki az xr-ből 2 gép(még másfél sem)
így marad a háznál az xr4
majd többet motorozok a gyerekkel aztán hátha rámragad valami
azért ezek a fiatal kölkök vakmerőbbek mint én....
bár fiatalon nem egyszer csúsztattam a szimót a szőlősorba kanyarteszt során
amikor már ráhangolódik az ember akkor jó, eleinte szopásnak érzi
bár a nagyon meredekeket nem szeretem, amióta hanyatt vertem magam azóta kicsit bennem van a félsz
felénk is lehetne pár rendes domb, legalább le lehetne küzdeni a félelmeket
Így van hirdetve:
650 és 750
XL 600 vásárlására adtam a fejem.
Papír nélkülit szeretnék, és lehetőleg patika állapotút.
Jelenlegi motoromért cserébe akár.
Én 550.000 be tartom az enyémet.
Az XL re kb.300 at szánok max.
Ha valaki esetleg tud segíteni, azt megköszönném.
pl én is nagyon ügyes szerelő vagyok
amúgy azt remélem észrevettétek hogy legalább minden 3.motoros egyben szerelő is Magyarországon...
Csak annyit szeretnék kérdezni tőletek hogy mit montok a 600-as Africa Twin-ről?Azon kívül,hogy szép,(legalábbis nekem bejön). Ha van tapasztalatotok nyugodtan részletezzétek
Jól fel is idegesítettem vele magam.Szerintetek? Igaza van ne is öntsem bele?
már néha az asszonytól is félek
Ahogy öregszik az ember úgy lesz egyre fostosabb......normális esetben
nemrég néztem egy kisdokit nem is lett volna olyan rossz csak külalakilag rá kellett volna tolni egy százast, meg némi egyéb javítanivalója is lett volna
szóval nem jött volna ki az xr-ből 2 gép(még másfél sem)
így marad a háznál az xr4
azért ezek a fiatal kölkök vakmerőbbek mint én....
bár fiatalon nem egyszer csúsztattam a szimót a szőlősorba kanyarteszt során
ezért nem jó ez az xr4 mert mindenki azt hiszi hogy tudok motorozni
meg nem tudom a bénaságom ráfogni a motorra
bár a nagyon meredekeket nem szeretem, amióta hanyatt vertem magam azóta kicsit bennem van a félsz
felénk is lehetne pár rendes domb, legalább le lehetne küzdeni a félelmeket
amikor haladsz 2-3 kilométert 45 fokban akkor már alig tud kapaszkodni az ember
és lovak úgy sétafikálnak, mint ha a sima tengerparton lennének