Na szóval, elmentünk haverral motorozni múltkorában, ilyen kisföldesutas túrázás volt szóval nem is dombmászás, megyünk az erdőbe akartam húzni neki 1 kövéret erre durr durr durr leállt, majd berúgom 1.re elindul akarok indulni megint visszadurrog és leáll... aztán kb 5x megcsinálta azt majd nagy nehezen sikerült elindulni vele, utána ment rendesen majd mikor megálltam üresbe raktam vagy csak sokáig álltam ugyan ez a szisztéma volt.. visszadurrogott minden fulladás után 1.re indult ami fura volt, de csak leállt majd megint tudtam vele menni ....
aznap 110km-t mentem vele kb 30at így hogy ilyen hülyén működött, haza kellett érni :) és egyik alkalommal észrevettem hogy mintha a tank mellett tehét a hűtőborda körül ilyen kis lánccsörgés féleség lenne, ami azóta is megvan, azzal a különbséggel hogy 10m-t nem tudok menni a motorral mert visszadurrogva leáll :\\
Olajat lecseréltem, meg a gyertyát is kicseréltem de ugyan az
Sziasztok ;) Egy elég fura kérdésem lenne :D Valaki aki Somogy megyén belüli, nem tudna nekem segíteni motorszerelés ügyben? egyszerűen nem találok meg nem ismerek igazán olyat aki rá is ér... :S szervízbe meg nem akarom vinni 5000ért óránként én is tudom nézegetni :\\ persze nem ingyen kérném :)
nekem még csak az első 3 havi van az jól tejel....74a maximum pénz
fát nekem is kellene hasogatni van itt még tizenpár tonna, csak most fingani is könnyezve tudok
azért a motort elkezdtem helyrehozni, már levettem a fejidomot és megkerestem a régit
Persze én is játszotam már a gondolattal hogy 2in1 mert azért csak rendszámot egyszerübb átrakni mint kerekeket kicserélni ha terepre megy az ember ... meg hát ha na...
Vissza térve az új motorokra én ha miller lennék tuti összeraknék magamnak 1 zsír új XL 600 LM meg egy AT és úgy lenne az új motor tökéletes ... de munkanélküliből nehezen megvalósítható dolog ez...
ja és ha papirozol akkor hozass egy olyant ami még átmegy műszakin, aztán lesz 2 gép 1 papírral
a mostanit vétek lenne átfűzögetni drága pénzekért
aztán lesz egy gép terepre meg egy gép templomba járni
én sem kedvelem az új gépeket
egyrészt azért mert csóró vagyok, másrészt meg nekem ne legyen teli mindenféle felesleges kacatokkal
nekem ne sipákoljon a gép minden borulás után meg ilyenek.....
persze ha lenne fölös x millám amit már az asszony se tud eltüntetni a háztól akkor vélhetőleg lenne új gép is az udvarban
Akkor le írom mit is akarok kezdeni ezzel a rendszám nélküli motorral...
ok hogy most annyi rámegy hogy vehetnék 1 másik XL 600 R -lm rmstb.. de szeretem már annyira hogy mindig megfogom csinálni akármennyit kell rá költeni + a másik ok van egy bontós gyerek aki tud olaszból papíros vázakat blokkfeleket behozni , és mivel jövő hónapban elakarom kezdeni a jogsit ezért valószínű le is lesz papírozva a gépezet mert nekem csak erre van keret, új mocira nincs pénzem , nekem ez még megfelel egy pár évig az Álmom meg AT szóval lehet hogy megköveztek de köpök az új motorokra
nem az élményt mondom én...régen mi is egész napokat tekeregtünk rendszám nélkül
aztán jöttek a csúnya rendőrbácsik endúró motorokkal és abajgatták a népet
haver csak a kertjükben került egyet, aztán már ott voltak a kapuban a rendőrök
én mondjuk vezérműláncra tippelek, és uyge hogy ha az szar akkor az okozhat ütembeli azaz gyújtásbeli gondokat is nem?
Na szóval, elmentünk haverral motorozni múltkorában, ilyen kisföldesutas túrázás volt szóval nem is dombmászás, megyünk az erdőbe akartam húzni neki 1 kövéret erre durr durr durr leállt, majd berúgom 1.re elindul akarok indulni megint visszadurrog és leáll... aztán kb 5x megcsinálta azt majd nagy nehezen sikerült elindulni vele, utána ment rendesen majd mikor megálltam üresbe raktam vagy csak sokáig álltam ugyan ez a szisztéma volt.. visszadurrogott minden fulladás után 1.re indult ami fura volt, de csak leállt majd megint tudtam vele menni ....
aznap 110km-t mentem vele kb 30at így hogy ilyen hülyén működött, haza kellett érni :) és egyik alkalommal észrevettem hogy mintha a tank mellett tehét a hűtőborda körül ilyen kis lánccsörgés féleség lenne, ami azóta is megvan, azzal a különbséggel hogy 10m-t nem tudok menni a motorral mert visszadurrogva leáll :\\
Olajat lecseréltem, meg a gyertyát is kicseréltem de ugyan az
néha tök egyszerű a hiba elhárítása
fát nekem is kellene hasogatni van itt még tizenpár tonna, csak most fingani is könnyezve tudok
azért a motort elkezdtem helyrehozni, már levettem a fejidomot és megkerestem a régit
én is épp abból tengődöm
Vissza térve az új motorokra én ha miller lennék tuti összeraknék magamnak 1 zsír új XL 600 LM meg egy AT és úgy lenne az új motor tökéletes ... de munkanélküliből nehezen megvalósítható dolog ez...
meg a tömítéskészlet&szimeringek árán legalább egyszer simán be lehetne rúgni
vázba nem sok idő áttenni a blokkot......
a mostanit vétek lenne átfűzögetni drága pénzekért
aztán lesz egy gép terepre meg egy gép templomba járni
egyrészt azért mert csóró vagyok, másrészt meg nekem ne legyen teli mindenféle felesleges kacatokkal
nekem ne sipákoljon a gép minden borulás után meg ilyenek.....
persze ha lenne fölös x millám amit már az asszony se tud eltüntetni a háztól akkor vélhetőleg lenne új gép is az udvarban
ok hogy most annyi rámegy hogy vehetnék 1 másik XL 600 R -lm rmstb.. de szeretem már annyira hogy mindig megfogom csinálni akármennyit kell rá költeni + a másik ok van egy bontós gyerek aki tud olaszból papíros vázakat blokkfeleket behozni , és mivel jövő hónapban elakarom kezdeni a jogsit ezért valószínű le is lesz papírozva a gépezet mert nekem csak erre van keret, új mocira nincs pénzem , nekem ez még megfelel egy pár évig az Álmom meg AT szóval lehet hogy megköveztek de köpök az új motorokra
aztán jöttek a csúnya rendőrbácsik endúró motorokkal és abajgatták a népet
haver csak a kertjükben került egyet, aztán már ott voltak a kapuban a rendőrök
MErt akkor XL 600 ba 53 kb