Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gratula hozzá megkérdezhetem mennyi volt?
Köszi:D én is nagyon szépnek találom több mint egy évet vártam rá hogy legyen egy jó állapotú papíros eladósorba
Nagyon úgy néz ki hogy tényleges az 53 km benne :D
mennyi a még tűrhető nyúlás ha így nézzük ahogy te írtad?
du megnézem ugyis le kell szednem az elsö fogaskereket is...
ha a hátsó lánckerék cápás akkor kinyúlt a láncod
a lánckerék közepénél fogd meg a láncot és húzd hátrafelé, egyből megmutatja mennyire nyúlt
az elsö fogaskerék gatya enyémen is ezert cserélem hátsó is kezd cápásodni bár még alig alig de láncon nem vettem észre gondot és nem is nyult még regina van rajta de fogalmam sincs milyen......
nekem kb 5000lehet a láncszettben de már kezd mozogni oldalra a lánc
olyan 5-6 fokozatot kellett utánaállítani neki, de szerintem most kezdődik az intenzív nyúlási szakasz(vagy 3 ezerig nem is kellett állítani semmit)
én az első lánckerékből mindig kettőt veszek, úgy kicsit tovább bírja
bár most nem vettem mert új volt rajta.....
csak lecseréltem egyből a gyűrű nélküli reginát egy did-re
ini egyébként mennyi km kell kibirniuk uj fogaskerekeknek ha homok és por nyaldosa kb kmben?intenziv használat mellet természetesen
.
még azok a fogaskerekek vannak rajta amikkel vettem azokban meg lehetett már pár km+ bovdenek fogyogatnak:D
műanyagmotorod van?
ennyire nem kellene azért kopnia
ha visszább lapozol van itt srác aki elbontott egy ilyet nála szerintem találsz idomot
széépp xl .
en mondtam h ne szarozz vele:D én már 1600 bele csavartam bár mostanra minden el is kopott
Én mentem volna többet is csak az okos agyammal kitaláltam hogy tuningolom a gépet és mindig csak szerelgettem rá valamit (futóművek,fékek,kipufogó,)és a karburátor ami miatt most el is vittem szerelőhöz a gépet mert a finom beállításhoz már nem volt idegzetem és feladtam de ha minden jól megy és az égiek is úgy akarják akkor a jövő héten beállítja Kanyar mester a karbit
én azért már évek óta gyanítottam hogy a pesti melóm meg fog szűnni
és mindenképp a közelben akartam elhelyezkedni, még akkor is ha szarabb a meló
szóval én jó időben motorral akarok melózni ezért kell a sok "szar" gumi
hát idén én se nagyon sokat mentem..... 2-300km között, szerintem a biciklimbe több ment bele
Felesleges tartalékolnom mert olyan sokat nem megyek vele főleg így hogy idén mentem a motorral kb 10 km-t. ez a gumi az idei szezont bőven kibírja jövőre meg nézek rá valamit
én az ilyeneket mindig tartalékolom......
amiből bujkálnak ki a szövetszálak az is a padlásra kerül, van még abban pár km
Persze hogy nagyon olyan mivel két Mitas e09-ről beszélünk csak amit vettem egy kicsivel jobb rajta a bütykök azon kb 9-10 mm amit eladok azon meg kb 7-8 mm nem nagy különbség de inkább a jobbikat rakom fel a motorra.
nemrég vettem egy nagy tankos xl 600 utolsó évjárat érdekelne hozzá két oldalsó műanyag idom ha van valakinek valami szép állapotú vagy legalább is nem házilag festett
Szia SV!
Nekem az a tapasztalatom hogy mindenképpen gondos odafigyelő gazdától vásárolj különben többe kerül a leves mint a hús vagyis ráköltöd!
nincs mit:) azert érdeklödj alaposan körbe:)
Hát köszi
ez öreg ... talán egy újabbal jobban járnál ( Pl. egy xr 600 )nekem kicsit sokba van már ez szervizigény általános cserélteted amit kell vagy cseréled olaj stb és mehetsz szerintem nem szerviz igényesek ... ÉS alkatrész is van tűrhető áron .. de srácok itt jobban tudják akinek xr van de jó kis motorok ezek
Na igen, ez is egy szemszög.
Csak a nap végére, mikor már hulla vagyok, jól jön az..
Mennyire szervizigényes egy ilyen?