Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

beteszed a gyűrűt a hengerbe és megnézed mekkora a rés
szimón ezt mi szemmel mértük
ilyen ovalitást meg csak ezekkel a 3 lábú mikromérőkkel tudnál, már ha lenne
a kopottságra a henger oldalán lévő hónolás még látható nyomaiból is tudsz következtetni
arról nem is beszélve hogy valószínűleg nem a dugó-gyűrű henger a hibás...
ja és kis kitérő:
3éve kdx125..széttört a főtengely csapágyperselye..ezért lógott a főtengely...anyaghiba
2éve yz125..kettétört a főtengely...szintén anyaghiba
ilyen az én formám...meg még voltak érdekességek.
ja a yz-re akkor mindenki azt mondta hogy hú cserélj dugót mert hordósra fog kopni meg úgy azt nem lehet használni.mert ajjaj sérült szarlesz stb...2éve volt..azóta is úgy megy...akit tudja tanítja..tudjátok..
össze és szétszedni bárki összetud bármit..konkrétan xr-t még nem szereltem, sőt 4ütemű motort sem..2t-nél meg ilyen bajaim sosem voltak-a fúrást ugye nem én csináltam...
ja és szerelőhöz azért nem viszem mert jó eséllyel az is ennyit ért hozzá, abból nem kérek-akkor inkább én rakom össze, és akkor oda kerül minden ahova való, ha meg elbaszom akkor az én saram...ez ennyi
a mérésről meg annyit hogy ezredeket amúgy sem tudom mérni, nincs eszközöm, majd elviszem valakihez aki tud-azért sima piaci tolómérővel elég macerás, ráadásul a merőleges-párhuzamos irány is elég tág fogalom így-nem értem mire érted a bátorságot-ezzel most mit baszok el?
Üdv!
TIGER-XR6, nemrégiben olvastam hogy kuplung lamellákat cseréltél a motorban, szabad tudni hogy milyen márkájúra esett a választásod?
És hogy vagy megelégedve vele?
Bátor gyerek vagy hogy semmi tudással nekiállsz ilyen műveleteknek.ezeket a dolgokat nem lehet egy fórumból megtanulni szerintem,ezeket csak gyakorlattal lehet elsajátítani ha valaki megmutatja.olvass utána de szerintem így nekiállni nagy rizikó ,vagy lehet hogy 5 ször szeded szét mire jó lesz és akkor drágább lesz a leves mint a hús.
közbe megtaláltam:)
ha valakinek kéne esetleg..hátha kidobja a kereső
Honda XR250R gyűrűhézag, henger dugó távolság..stb (96-04)
a gyűrűhézagon pontosan mit értünk? kiveszem a gyűrűket és belepróbálom a hengerbe? de mennyi a kritérium amibe benne kell lennie? ezt tisztázzuk:) sose csináltam még ilyet...

szelepszárszimering 2x volt cserélve mióta nálam van, egyszer én egyszer gépműhely
csinálok képeket..
Szia.mindenképpen húzd le a hengert és mérjél rajta gyűrűhézagot min 3 helyen.nézd meg nincsen e fordítva a lehúzó gyűrű.keress megrepedt ,sérült szelepszárszimeringet.a dugattyútetőn és a szelepeken lévő korom az motorolajtól származó koksz.kell hogy legyen hiba ha okádja a füstöt.ha szürkéskék a füst az motorolaj nem üzemanyag.ne keverjük bele ide a karbit meg fúvóka baromságot.alaposan figyelj meg mindent mert lehet hogy egy pitiáner hiba szopat már egy ideje.üdv
Aki keres , az talál .
hát jó:) csak hogy kerül az égéstérbe..? ez itt a nagy kérdés
Persze , mert sűrűbb az olaj ...
Persze , mérések is történnek , nem csak érzésre lesz bízva .
csak a teteje kormos....szívató nélkül indul ha magasabbra van állítva az alapjárat.viszont nekem gyári fúvókával egyáltalán nem csinált semmit.tehát ilyen 20indítás-leállás után talán bemelegedett annyira hogy legyen alapjárat...de kis gázra is fulladt..most a végén egy kicsit elszálltam a fúvókákkal, de az a baj hogy kis fúvókával is füstölt, csak max nem ennyire...
az olajevésről nem tudok mit mondani..az tuti hogy elég durva kék füstöt ereget...ja és ami még érdekes hogy hidegen nem füstöl annyira...
holnap megmérem...a karbival meg írd meg mi lett, mert nagyon érdekel
És a dugattyúnak csak a teteje kormos , az oldala nem ?
Persze a sok anyagtól is füstöl , meg kormoz mert nem tökéletes az égés . Szívató nélkül indul a mocid hidegen , az is a sok anyagra utal . A 36-os karbim-ban is csak 135-ös a főfúvóka gyárilag . Az olajad sem fogy számottevően , tehát nem azért füstöl .
Hát a krosszokon a 250-es en is 39-esek vannak , de majd kiderül ha felrakom . Igen mérd meg mindenképpen , érdekel a henger is .
nos ma kiszedtem a blokkot, meg a dugót is..jobban füstölt már mint egy 2t, olvadt gyűrűket vizionáltam már
..erre természetesen semmi nincs, ez meg így rosszabb bárminél...
egyedül ami rendellenesnek tűnik elsőre az a sok korom ami a szelepeken meg a dugó tetején van...az ugye tény hogy túl van karbulálva a motor,-ennyi
már azt fejtegettem hogy szívatóval ugye szoktak füstölni a motorok...most ennek esetleg olyan mintha mindig rajta lenne a szívató..? de ez is hülyeség.szvsz
..aztán megint én leszek a hülye hogy nem értek hozzá. most lehet nyomni az okosságot, (nem csak amikor bele lehet kötni az emberbe, hogy szart árul..ugye ugye)...
a többieknek meg köszi előre is
szivo 0.05 kipufogo 0.10
XL 600R nél mennyinek kell lennie a szelephézagnak?
én is néztem ezt..végülis szerintem ez már sok lesz...tm33-ast szoktak rakni..ez meg 36os ugyanabból, ezeket 400ra teszik inkább, nem?
egyébként érdekel még az üres henger, mérjem?
azt tudom hogy én még1x nem nyúlok a karbihoz XD most majd járok vele aszfalton melóba kiderül hog yha max 80-90el megyek vele egyenletesen meg nem tépve akkor hogy eszik kb :D
ha nem teped akkor az viszont sok szerintem....allitani kene a karbin vagy tegyel ra domi karbit
hát az a tesztelés még vissz van :D nemsokára meglesz :) de hát ha nem tépem annyira terepen akkor is annyit eszik :\ 110-120kmt megyek kb 9 literrel :\
Igy van a síktolattyú és a súbertű szokott kikopni ezt igy nehéz megállapítani majd ha felrakod akkor derül ki minden mert ha ki van kopva akkor imbolygós az alapjárat.