Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az emberke állítja be a gépet ,,,
Én raktam össze a motrot nincs kihez visszavinnem, na mind1 akkor sem értem hogy miért füstöl olajat eszi nem kicsit 1.5 óra alatt ilyen 4-5 decit bekajál:D
én nem értek hozzá csak azt nem értem ha a gép be van állitva az adott méretre hogy afaszba lehet elbaszni?
Hát én is találkoztam olyan hengerfúró emberekkel , hogy a frissen-fúrt henger kúpos meg ovális volt , meg 0,03 helyett 0,09 -re volt illesztve . Szoptunk sokat miatta , amit nem is lehetett behajtani rajta !
nem tudom nem ismerünk minden körülményt egyik szerelö sem fogja a-z ig átnézni
na ez fix
akkor gyúrjál vazzeg
na de most viccet félretéve egy olyan javítás mint nekem volt és szar maradt az tiszta sor hogy nem a szerelő hibája
de ha elviszem hogy csináljon egy teljes körű fullgenerált akkor nehogy már egy akármilyen kicsi hibája is legyen már utána
na jo jo de én csak 80 kilo vagyok
nem is basztatom kikopott szar karbi nem érdemes állitgatni ha lesz rá zsé le kukázom egy jobbra...
én akkor is visszavinném
és addig ütném a szakembert amíg nem lesz tökéletes
mert ugye egy fullgenerál után nekem ne füstöljön még véletlen sem
ini enyém is füstöl ha szívatót használok túl dús az üzemanyag neki de az ink karbi beállítás hiba
hmm milyen színű a füstje?
vidd vissza, ha hozzáértő és nem összecsapott munka akkor ki fogja javítani a tévedését(már ha tévedett)
amilyen szerelőket ismerek így ki sem adnák a kezük közül......
Mikor mérsz tőcsavar távolságot ?
Sziasztok olyan gondom van hogy van egy felújított xl250 r em új dugó gyűrűt fúrt henger és füstöl a motor szelepszár szimering henger fej tömítés cserélve lett szal tuti a dugó a ludas de nem értem miért vagy hogy új a gyűrű a dugó és nem után gyártott hanem gyári a henger hozzáértő embernél lett csináltatva az se összecsapott munka szóval ötleteket várok előre is köszi
de értem a lényeget amit írtál igy az uj fogaskeréken eldöl mennyire kopott a lánc...
szetett később vennék ill még egy hónapot várni szeretnék mert közben vettem ill veszek egy fordított telot előre gondoltam addig csak első fogaskereket cserélnék
aztán ha kikoptatták egymást akkor az egészet komplett de így kis időt nyernék...
tedd rá a láncot egy új hátsó fogaskerékre és húzd el középen
ha nagy a hézag mehet a kukába
peti csudiszép az africád:))
nah jol kiröhögtem magam de viccet félre téve ez 13 as fogaskerék mégis a lánc bőven nyaldosta a rögzítő csavarokat ami nem csoda mert begyrészöl kopott de mikor vettem már ilyen volt h bele ért gondoltam ez normális dolog most viszont filozva kicsit ha 14 es kerül be valószínűleg nem fog beleérni de kérdés h ez a szar lánc ami még véletlen sem patentos elég lesz e a 14 es fogaskerékhez vagy kibaszhatom az egészet a picsába?
e-e masteron apánk megmondta ne dobjak ki semmit Domira még biztos jó lesz . már megvan rendelve az uj de nem is ez a fö gond
ezt a fogaskereket már rég nyugdíjazni kellett volna......
ez lánckerék? nekem a talp masszírozónak nagyobb bütykei vannak
ezt én már múlt évben kukába tettem volna
azt leszámitva h ez szarrá kopott
mi okozhat lánckeréken ilyen kitöréseket a fogaskeréken ?
mikor nem agyalsz rajta akkor jön a jo megoldás