Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerteszét offoljátok a topikot. Komolyan, ennyire nem érdekel senkit? Nem csoda, hogy megritkult a közösség.
A mostanira de mèg a szívó motoros 120 lovasra.
melyik vitarára gondolsz?
melyikre gondolsz mint amit említettem? Ha te meg olyan nagydarab vagy akkor meg, hogy a fenébe repülsz ki az első szélvédőn hogy túléld a balesetet?

Have feleségének van egy öreg tingója. Még a kacsintós Ültem benne, Ha bekapcsolod az övet kintről aszt hiszik hátizsák van rajtad Belülről meg kib@szott nagy hely van benne amit az ilyen sedánkák sírva irigyelnének
Akkor passz.Nekem enjoy van,abba minden benne volt.
Lehet az is, sőt ha valakinek hobbi is tud lenni....az jó!
Például egy élmény motor nem megfelelő napi közlekedésre.
2007
Valszeg akkor már classic lehetett.Évjárat?
Amiben én ültem (tehát amit vásárlási szándékkal megnéztem, és kipróbáltam) abban a kormány csak le-fel volt állítható. Valami fapad lehetett.
A Swiftben meg utcára néző ablakok...
Jah,deréktámasz is van,könyöklő is,meg benzintank,kerekek,lámpák ect.
Tempomat kart vett öcsém bontóban,felprogizták műhelyben és csá.
Dehogy nem.Simán ki-be-le-fel-jobbra-balra.
A H-Astra nekem sokkal kényelmesebbnek tűnt mint a Suzuki SX-4, de a Ceed még jobb. Az Astrában nem volt hosszában állítható a kormány (ha teljesen hátra toltam az ülést hogy nyújtott lábbal vezethessek, nem értem el a kormányt rendesen), nem volt deréktámasz sem, így valahogy "nem adta ki" azt, amit kerestem. Ja, meg a H-Astra műszerfala / beltere nekem barátságtalannak tűnt, olyan "németes".
Gasztra kényelmes volt igaz abban is koppig toltam hátra az ülést, viszont a nácibárkába kánaán helye van a 45-ös lábaimnak nem akadnak el a pedálokba. Mögém nem nagyon ül be senki.
Baszki még a G asztma is nagyobb belül az összes extrával együtt amit említettél,a Hastra konkrétam ülésben ver mindent olyan kényelmes,ez nincs meg egyik baszom kisautóban amit említettél,azok mind szorítanak lábujjban.Mondom nem kertitörpe méret mindenki,de neked még jó lehet.
Így van hobbi a motorozás, legalábbis nekem. Persze ettől független tetszik az öreg táskás szemű Derrick sőt asszonynak még jobban. Vigyorogva száll be-ki mindig. Kiabált is mint a marhadereka mikor az ifjú srác belénk jött. Én meg csendben fotóztam, kibírtam röhögés nélkül.
Jármű=Közlekedési eszköz
Hajlamosak vagyunk ezt keverni a hobbival.
Formásak szídek de nekem egyenlőre marad az öreg nácibárka. Ha meg elporlad veszek egy lakótelepjárót vityarát (1.6 szívó ótómatát) kicsit rövid benne az üléslap de kb. egy ezrest ülök egy évben ablakos dobozban asszonynak meg teccik. Újabb 3-as kizárt mert mondta szerelőm 2az összes egy határ szar" macskazsákot meg nem veszek. Ha minden igaz ma felkerül az új lökös hátra, de csak talán januárban lesz fényezve előbb nem kapok időpontot.
Szerintem meddő vita. Nem merném egyik autóról se kijelenteni hogy ugy szar ahogy van, és sok esetben azért kompromisszumis is a választás, ha más nem is de a rászánt összeg erösen befolyásolja a dolgot. Egy magasabb minöségü, felszereltségü autót amúgy se lehet semmilyen téren összehasonlitani egy kisebbel. Az meg hogy az is odavisz ahová menni akarok, ma már nem helytálló.
Vannak gyengébb márkák, dea tulaj gondoskodása igencsak befolyásoló tényező egy meghibásodási statisztikában. És az is igaz, hogy van amelyik több gondoskodásra tart igény, van amelyik kevesebbel is beéri és bár ugyan azonnal nem okoz problémát, de hosszutávon az se fog örülni a ridegtartásnak.
Na, hát a 10 éves Ceed az nem szép: oldalról és hátulról teljesen OK, viszont szemből olyan bárgyú, buta arca van mint egy öreg Toyota Corollának…. (A 2. generáció az viszont már szemből is tuti lett).
Kemény dolgok ezek, hogy ki mit használ milyen jármű a jó neki.
Szoktam mondani: ha lezárás után legalább egyszer nem nézel rá vissza, akkor nem a megfelelő járművet vetted meg magadnak!
Érdekes az itteni értkezés, de én mégiscsak maradok a Fordnál nem gyözödtem meg a stift egyik variációjának sem a hasznosságáról, melós autóban is a kényelmet keresem mert kurva sokat vagyok uton ugyhogy a hiace már csak ezért is felejtős meg egy csomó másik is a kategóriájában egyébként az tény, hogy a régi hiace agyonverhetetlen. Bár a cimborának most hengerfejesre vágák, de biztos sokat küzdöttek mire elérték.
Állszent vagyok
De akkor kiírom ide, hogy mindenki jól lássa. A F.O.R.D A VILÁG LEGJOBB AUTÓJA
Remélem most már tudsz aludni
nos a gombóc nem volt fapados az én értelmezéseim szerint minden bennevolt amire szükség van még több is. egyáltalán nem szörgött az ajtót nagyon finoman lehetett csukni a kötelező bennevolt abs, légzsák, a tööbi amire még szükségem lehetett a 4 elektromos ablak a motoros állítható fűthető tükrök a hátsószélvédő fűtés meg a kormányról vezérelhető összes bisz basz rádió, cd telefon, tempomat, óra. Ezekben a kis autókban soxor több hely van mind a szedános szarokban lábtérnek is. Ültem ilyen 3 as bmw-kben meg auidikban kivűlről hatalmas belűlről meg nyomorgsz semmi hely nem volt bennük a csomitér ami nagyobb volt nem tudom neked milyen swittyed volt 5 év alatt amig nálunk volt az általad felsorolt dolgok nem voltak tapasztalhatóak, tehát ezt nem tudom elhinni persze nincs harag írom ezt úgy hogy én azt abszolút nem vagyok híve a kis autóknak de mi legyen az asszonynak ford range rover a gyereket oviba hordani
Nem a márkát dicsőítem, hanem ekkora a különbség a "kisautó" és az emberi méretű "alsó-közép" kompaktok között. A Ford Focus is ilyen, meg még több kategória társa. (A kipróbált H-Astra viszont nekem nem jött be, az nem volt sem kényelmes, sem barátságos, ahogyan a Suzuki SX-4 meg kifejezetten kényelmetlen autónak tűnt)