Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vicces ez az autóipar, ebben kb olyan fejlett elektronika van amit egy pic kocka megoldana 8-10 ezerből csicsamicsa nélkül
múltkor nézegettem a sokszázezres ecu-t komolyan mondom egy beszélgetős gyerekjátékban több az elektronika
Gondolkodtam rajta, de ez persze netto, mondjuk az ugyis leköltségelésre kerülne plusz munkadij.
Szerintem ennyit simán megérhet.
A nyari atlag 7,1l a teli most 7,5 a teli gumik miatt.
Egesz het ingazas pozsonyba movarrol majd autopalya hetvegen pestig.
Valamit szarul csinalsz.
Fordéknál valami honlapon szerepelt, opcioként kinálják és csak egyes modelleknél megoldás. Az enyém benne van. Szervizzel beszéltem ezügyben ök se tudták, aztán viszahivtak hogy utánna érdeklödtek valoban ennyi. Másnapra meg van az alkatrész ha gondolom.
Nem, ez a modell csak ennyit igényel.
Azért több kell egy panelnél.
Néhány hőmérséklet szenzort, napfény szenzort is be kell építeni és a ventilátor motor is ha hagyományos 4 fokozatú, akkor oda is kell modulos....
sosem sikerült rendesen összehozni
igaz túl sokat nem is törtem magam
A fokában digit volt, van a mostaniban is. Tényleg jó találmány, kiméletesebben adja a hideget. A transitba gondolkodtam a manuális helyett digitet rakatni, mert csak a panelt kell cserélni a müszerfalon, viszont lehet hogy,másfélszázat mégse ér, a levegökeveréssel majdnem ugyanott vagyok.
Ennyi, hiszen pár fokkal kell csak kevesebbet csinálni a kintinél.
Hülyeség. Picit rányitod a fütést és olyanra kevered a levegöt amitöl nem fagysz meg.
Most kár megbeszélni, hogy egy automata klíma komfortosabb, mint egy manuális....
Sose értettem ezt a fogyasztás méricskélést. Az meg külön kategoria aki a klimán sporol.
Megértem, semmi gond. Nem döntöttél rosszul!
Gsstránkba manuális volt az istennek sem tudtuk beállítani. Nácibárkába digit van 6ève nincs gond csak kèk/piros nyilgombot kell pöckölni ha valami nem tetszik meg ugye auto funkcióra állítani.
Kevesebbért vettem és picivel lett csak több rendszámozva. A lehúzós regadó is benne van, de az ugye nem az autó ára...
Ha rosszul csinálod.... persze nem olyan tuti, mint az automata.
Én már megszoktam a Yarisban: 2 percig megy, 5-ig nem. Előzéskor gépiesen nyomom ki.
Mindösszesen 1 millió forintunk volt plusz a 18 éves Yaris. Ebbe átírással, első szervizzel együtt bele kellett férnem, így csak kereskedés jöhetett számításba. (Nem hirdethettem meg a Yarist, amíg nincs meg helyette az új, bármikor kellhet a kocsi.) Tudom, hogy ezzel simán egy százast (lehet kettőt) buktam, de erre volt lehetőségem.
szerintem nem, a manuálistól csak fázni lehet vagy izzadni, aztán ebben a sorrendben nem fasza, de van amikor egyszerre sikerül ezt kivitelezni
az astrában is eleinte olyan hideg volt hogy már szinte fájt, utána szerencsére valami baszon fennnakadtam és elment a gáz
annyira hiányzik hogy kb 10 éve úgy járunk vele
Én sem szeretem: előzés előtt az a "turbo boost" kapcsoló..... Röhej, de a 109 lovas kocsiban pont annyira terheli a motort, mint anno a 68 lovas Yarisban. Nem gondoltam volna...
A ne legyen benne sokkal rosszabb, mint a manuális.
Ehhez képest le sem merem írni, hogy én mit vettem és mennyiért 6 éve, ami akkor volt 8 éves...és mik vannak benne.