Jogász válaszol

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a kukát is vigyed majd...
én rögtön kizavarnám a friss jogsisokat a mátrába valami ezres sornéggyel
aztán szelektáljon a józan ész
akkor majd kicaflatsz a körgyűrűre és ott átveszed a cuccod !
vannak itt... :)
Az üzenőfallal az a baj, hogy oda már mindenféle jöttment azt ír amit akar......ide legalább szintén akár egy jogász is.
Jogászok ide!!!

Unatkozunk na, az Üzenőfal mostanság eléggé uncsi lett....
két dolog van.

Inkább vegyék el a jogsimat, mint hogy x év mulva az irogassuk itt, hogy Vidom milyen jó fej volt itt, de a lassú reflexek miatt letartolt x embert.

Nem kell feltétlenül szabályokat sérteni. Vegyük a suhancot, aki a mátrában vágtat felfelé a hajtűben (vagy máshol sodródik át). NIncs gyakorlata, más teljesítéményhez szokott.

Ha nem igy van akkor mindenki kezdhet rögtön nagy(on) nagy motorral. Kérdés, hogy mikor veszti el az onkontrolt?
pedig a biciklizés fasza régen 20 perc szex után nem kaptam levegőt, amióta biciklizek szinte mindig végzek 1-2 perc alatt
ennyit számít a jobb keringési rendszer
Most akkor a hulladéko fordoktól a dizelbotrányon át az uhd felbontáson keresztül eljutottunk a B125 jogsiig?
Hol van itt a jogász, a ki válaszol.
Jöjjön ide a jogász és válaszoljon !!!
nem értek veled egyet. Az oktató autó 75 le ereje és az elektronikával teletömött limizin között nincs különbség? Már csak azt veszed észre, hogy nem birsz megállni, mert sem a sebességet sem a gyorsulást nem érzed benne. És utt még utasokat is vihetsz. Talán az olaszoknál van, hogy kell mellé valaki az autóba ha kezdő jogsija van...
Igazából nem vagyok tisztában a sebhatárokkal a bringán, nem bringázok.
Városban lehet 20-szal menni, országúton sisak nélkül 40-nel, sisakban 50-nel, ha jól tudom.
itt most arról van szó ha jól emlékszem, hogy miért nem lehet 125-öt vezetni, miért nem szigorúbb az orvosi (mondjuk azért nem árt ilyesmire akkor is gondolni amikor majd az ezt kérő megöregszik jó esetben és az általa kért szigorítás miatt elveszik a jogsiját) és éppen ez miatt írtam, hogy azért kár szigorítani mert egy jármű erősebb és gyorsabb mint ahogy azt a szabályok megengedik, ha ezzel lebukik a használó akkor nyilván bünti lesz.
motorkerékpár-kezelést akartam írni.
A szabályok fontosak!!
Azok nélkül nem tudnánk ,hogy mit kell megszegni
Az autó vezetése és a 125 cm3-es motorkerékpár vezetése között SOKKAL nagyobb a különbség, mint a 125-ős és a 650-es motorkerékpár között. Tudom, saját bőrömön tapasztaltam, külön vizsgáztam mindegyikből.
Ne keressük mindenütt az ügyeskedést, a kiskaput, amúgy "jó magyarosan". Ha motorra, és annak fenntartására tellik, akkor nem hiszem, hogy egy pár órás, negyven ezer forintos tanfolyamra (B125) nem, ahol legalább egy zárt rutinpályán, mások veszélyeztetése nélkül sajátíthatom el a motorkerékpár-vezetés (szándékosan nem motorozást írtam, az majd jön később a gyakorlattal) alapjait.
Az unióban sok felé lehet,ne csak a szarokat vegyük már át!
De, valahol tavaly vagy 2 éve volt egy akció ahol a bringásokat trafizták, elvileg 20-al lehet bringával menni és büntettek a gyorshajtásért. Ne azt nézzük, hogy mit tudunk megtenni hanem, hogy mik a szabályok.
ezt magyarázd a rendőrnek aki bemért sm-el. Ez gyári, max 40-et megy, mit méreget itt maga össze-vissza 59-et.....
mert:

- segédmotort vezethetsz vele. És Bp-en a Hegyalja úton lefelé simán megy valós 80.at is.
- mert a bicajosok is tudnak városban 30-40-en menni. Tőlül senki se kérdezte a kresz ismeretet.
mert nem mindegy, hogy a táblát azonnal olvasom, vagy 5 perc alatt.
Az elvileg csak 40-el mehet az, hogy némi variával hasít az nem jogszerű.
kb mindegyik segédmotor illegális ami nem babetta
nekem a 22 éves full gyári robogó meg 63al a 140 kilóm alatt
akinek nincs motor jogsija akkor az nem vihet utast ilyen egyszerű
én ezt az egész 50es kategóriát eltörölném a fenébe lenne 125cc alatt és 125ccm felett
Legalább utas nélkül mégy, és csak az "illegális" segédmotor megy valós 70-nel.
segédmotort vezetetsz vele ami sok esetben 70el simán megy
szerintem nem egy óriási különbség