Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legfeljebb AMG (optikai) pack, ami nem ugyanaz, mint egy teljesen AMG modell.
De G-ből szerintem olyan sincs.
Ez lehet az oka
Van az.
AMG nincs dízelben. Lehet ezért nem jött meg, mert mindig dízelben rendelted?
Mert alapvetően számos emberke vett 2018-ban is új motort csak az oldalon galériában.
Azonkívül csak az volt a megkötés hogy új legyen.
És ha jól tévedek 17-18 as év új autóban a vitara éve volt itthon.Qurvasokan vették.Nem volt megkötve hogy amg g merga legyen.
miért? én pl mindig is szerettem volna egy új dízel amg g wagent, de sosem engedhettem meg magamnak....
Ez bullshit.
nekem eddig mindig kiadták. a tulajdonos adatait ki kell takarni és már nincs is személyes adat, de volt ahol szó nélkül kinyomtatták a munkalapokat újból... az egyik autóm belgiumból jött, még a belga szervizek is visszaigazolták az előtörténetét, hogy mikor, milyen km állásnál, mit csináltak rajta. stimmelt a szervizkönyvvel...
biztos így van, én még nem találkoztam ilyennel. amivel én találkoztam, ott a computer mindig a valós km-t írta ki, mindegy mit állítottak az óracsoportban
Nem az a legnagyobb baj, hanem az, hogy többségünk túlzottan szegény ahhoz, hogy új autót / motort vegyen magának...
szerintem ezen már túlléptek hogy csak az órát írják át
egyis ismerős 307-ese meg is állt emiatt, a végén ecu csere lett belőle
biztos vagyok hogy aki hivatás szerűen tekeri az megold mindent
tudok egy kőrösi embert aki egy bizonyos "tekerhetetlen" típust is visszaállít, de csak egy adott km-re aki ismeri ezt tudja hogy ha sok a 2es karatter benne az már tekert
Sajnos nem minden esetben van ez így.
Sok márkánál valóban az óracsoportban írják "kell" átírni a számokat, de onnan elég gyorsan leszinkronizálják a vezérlők, amik tárolnak km állást is.
Ezzel egy probléma van. A magyar jogrendszer. Lásd autó vásárlás.

Bemegyek egy márkaszervizbe és mint leendő vevő kérem, hogy alváz, motorszám és rendszám alapján adják meg a szerviz történtet. Ha nincs ott az eladó, akkor a tulajdonos érdekeire hivatkozva ezt megtagadják. Kérdés, hogy ezek után akkor minek vigyem be? Vagy kérjek adatkezelési felmentést a tulajdonostól, hogy hozzájárul?
haver drz motorjának a gyári 2008as gumijai felnikkel együtt itt vannak a padlásomon
ha lehúzháljuk a fóliákat a motorról, vissza a gyári ülés és a kerék akkor el lehet adni úgy hogy 1000km futott
aztán a valójában már vagy 4500km van benne
nnna ezt megvárom....
digitális km kijelzőnél csak a kijelző km állását tudják átírni... be kell vinni egy márkaszervizbe és kiolvastatni a computert és abban benne van a valós km
én pl sosem állítatnék át km állást, de sokat külföldről hoztak be és a dílerek visszatekerték és úgy adják el... ez a dízelre sokat kell költeni is faszság, csak amit a mókusnak eladnak 15 éveset 199e km-el, abban már van vagy 500e tudja, hogy átbasszák, de vigyorogva megveszi, utána meg sír ezeknek az autóknak semmi bajuk nem lehet, ha normálisan használták, ez pár jelből kiderül és csak olyat szabad megvenni, amit le is lehet informálni. aminek nincs leinformálható vezetett szervizkönyve, azt el kell engedni. ennél a km állásnál már túl kell lenni a vezérlés cserén és a kuplung-kettőstömegű szett cserén. ha ezek igazoltan megvoltak, és nem volt rommá törve, olyan nagy probléma nem lehet
Ennyit a dízelek jövőjéről:
https://villanyautosok.hu/2018...
ez nem indok,

Mondjuk minden évben megyek 9000 km-t. Most már két évente műszaki. Minden műszaki előtt tekerek rajta visszafelé 12-000 km-t Ha lekérdezed a múszaki adatbázist azt látod benne, hogy minden 2 évben mentem 6.000 km-t, tehát most 30.000 körül van benne.

Valójában meg 90.000 felett.

És ha megnézed a 10 éves motorokat még nagyon ki sem lógna a kínálatból a 10 éves motor 30.000 km-el.

Ja a motor persze megkímélt, szinte karcmentes.

Akkor hogy ismerem fel?

Az hogy a körülmények az nem jelent semmit. Jól szituált környezetben és elhanyagolt vidéken is simán benne van.

Persze a gumik újszerűek (meg nem mondod, hogy a jelenlegi tavalyi dotszámú gumi előtt hány gumi volt rajta) Én azt mondom, hogy ez a 3.ik garnitúra, de valójában meg a 7-8-ik.
leginkább a gazdáján
volt olyan ahol a motort meg sem néztük rendesen mert a gazdi nem volt szimpatikus
most gondolom sokan idiótának néznek de eddig még eddig egyszer sem nyúltunk mellé.....pedig vettünk már autókereskedő romáktól is motort
mondjuk egy motoron (külsérelmi nyomokból) hogy veszed észre a tekerést? Ki volt véve a műszerfal/műszerek?
nem tekert szinte mindenki tekeri
ismerős vett pár éve egy sprintert ment abban az évben vele 200 ezret, 4 éves korában meg 160al megy műszakira
Ezekkel egyetlen baj van ahogy elnézem, hogy az áruk a 3 éves korhoz van belőve, nem pedig a 300 ezer megtett km-hez. De legalább cégautók lehettek, végig márkaszervizben szervizelve, vélhetően nem tekert órával. Ha olcsóbbak lennének, akkor lehetne jó vétel, csak fel kell készülni arra, hogy hamarosan javításra is komolyabb összeget kell költeni.
ez nem kifogás
pl gyereknek egyik nap is adtam egy tuti ötletet nyert is rajta 50 rugót
dízelt újonnan sem, nem megyek olyan messzire hogy kelljen a dízel, rövid távokra meg semmi értelme, azok a benzinesnek se túl jók de a dzelt ki is nyírná gyorsan
kifogás az mindig van.... mondjuk az a legegyszerűbb.....