Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

no látod, itt válik el a szar a létől ! én azt mondom hogy nem csak a diesel személy autók hanem a diesel technológia tűnjön el ! ha már büdös a szgk tütü akkor legyen büdös a khemion aggregátor mozdony és akár a teljes hajó osztály meghajtása. minden diesel tünjön el a föld színéről ! a diesel nem kiváltható ? na neeeee ? miért is ?
Sajnos az sem lehet elérni, hogy a többségnek euro4 vagy,jobb legyen. Viszont a dizel se annyira rossz, mint szajkózzák, az viszont igen, hogy itthon szarrá tuningolják, kibasszák a csereérett részecskeszüröt ami épp azt fogná meg ami a legkárosabb, és nem büntetik a füstimádo fekete ködöt okádo jampikat.
Sajnos nem így van.....
Nagyon ügyfelünknek dízel autója van és Bp-n használja csak, szinte....tetszik neki a turbó benne. Ennyi.
Hideg üzem...stb.
Van is mindig baj a DPF-el, olajcserék...stb.

Senki nem olvassa el az ilyen autók használati útmutatóját!
Viszont fejlődtem, mert a 18 éves ezres Yaris az csak Euro 3 volt!
kb ez a helyzet, szép és jó, de a nagy tömeg számára elérhetetlen ! töltési idő, akku ára, megvásárlási ára ? természetes hogy csendesebb tisztább környezetre vagyunk, csak az még messze van.
Ja, és igen keveset autózom (6 -8 ezer km/év), azt is 90%-ban országúton.
A dízeleket viszont pont azok használják, akik jellemzően nagyon sokat mennek.
Ammá elavult
Euro 4.
Én azt gondolom lesz olyan csere ára (mert nem hinném hogy otthon házilag fogják cserélgetni), hogy megéri ott hagyni a szervizekben. Ez nem egy huszkilós inditóakku.
azért egy lepukkant laptop akku ér kb 1000ft ennyiért nem szarozik sok ember aztán a kukában végzi
de azért egy kocsi akku még szar állapotban is súlyos 10 ezreket ér ennyit azér nem fog kidobálni senki sem
főleg ha 100 helyen benne lesz az azonosítója
a te autód euro besorolása micsoda?

Már kárdeztem, de nem akarsz válaszolni.

És irtam, hogy van benzines és euro6-os dizel is.

Nem irtam, hogy büszek vagyok, csak láthatóan hiányos információk alapján alkotsz véleményt.
hú vazze ! ha eljut oda ! de ha nem és kibasszák a placcra vagy oda adják csóróknak és bagóért eltüntetik akárhová, no az lesz a gond !
értelmezd ! ha törvényileg és büntetés kiszabása mellett biztosítanák hogy BIZTOSAN vissza fog kerülni a megsemmisítő tároló helyre.
Annyi talán nincs, de 10 éved biztosan van még a dízel személyautódban. Addig nyomhatod a rákkeltő kormot és a nitrogénoxidokat a gyalogosok pofájába Budapesten, egy dugóban ülve. De legalább büszke ne legyél rá, ha kérhetlek...
igazuk is van a városi 2t robogókat tiltsák ki helyette mindenki üljön dízel autóba .és a 20 perces robogós út helyett üljön a dugóban másfél órát
és el is érkeztünk a motorokhoz...

"A robogókat jellemzően kétütemű motor hajtja, mely sokkal kisebb hatékonysággal égeti az üzemanyagot, kipufogórendszere pedig kevésbé szűri ki a szennyező anyagokat, mint a modern gépjárművekbe épített katalizátorok. A kutatók nagy számú jármű kibocsátását elemezték, és megnézték Európa, Amerika és Ázsia egyes városainak légszennyezettségét.

Arra következtettek, hogy bár az Európai Unióban az üzemanyagnak csak egy százalékát használják robogók hajtására, mégis jelentősen és költséghatékonyan lehetne csökkenteni a városok levegőjének szennyezettségét, ha a kétüteműek forgalmát korlátoznák. Egyes városokban az utak környékén tapasztalható légszennyezésnek akár kétharmad része is a kétütemű robogóktól származhat."
mindent értek, csak nem érdekel a téma
egyébként megnéztem. A kétütemű járművek esetében valahol 2002 környékén jött a szabályozás, 2008-ban hosszabbították 12 évvel és 2020 után jelenlegi ismereteink szerint nem kapnak zöldkártyát (vagy annak utódját).

Tehát van 12 vagy 18 évem, hogy a használt dizelt használjam. Ezek nem mennek egyik napról a másikra. (Vagy igen, de akkor nagyon komoly külső támogatást kell hozzá adni)
Ezt sem érted....
Ahogy a technológia kicsiben nem gagyit sem.
valós, alapjárat és fordulat
Igen. Ez pont akkor lesz amikor:
- kijelentik, hogy mindenki olyanszintű eu ellátásban részesül amilyen mértékben hozzájárult
- az alapellátáson felül mindenért fizetned kell
- a kétütemű járműveket rendeletileg kitiltják (hány is van belőle, kinek fájna?)
- akkor már a te ezeréves benzinesed is tiltó listán lesz, mert eurö5 euro6 alatt semmi nem lehet forgalomban.

Akkor amikor MO-a befolyt személyi jövedelem adó 80 %-át az adózók 20 %-a fizeti be akkor miről beszélünk.

Ennél jóval kisebb szent tehenekhez sem mernek hozzányúlni.

Egyébként a műszakin nem való körülményket mérnek. Van alapjára és fordulat.
nem is érdekel igazán mit írsz
az volt a kiindulási alap hogy a 4k nem látja a szem
éééés látja
az hogy miért és hogyan kb kurvára nem érdekel senkit sem
Ara sem emlékszel, hogy írtam is..... nagyobb színmélység, nagyobb kontraszt, más LED technológia.....
Ezeket látom!
nincs kedvem most nagy igazságokat olvasgatni, de az biztos hogy látni a különbséget
szóval a szem látja a különbséget
Már kamionnál is van más mint a diesel bár én nem cng-t hanem lpg-t használnék a nagyobb hatótáv miatt, de egyenlőre közeli fuvarokhoz ez is jó, 1500km helyett 350-400km-t bír megtenni viszont a tankolás ugyanolyan gyors mint a gázolaj így jó alternatíva a diesellel szemben. : https://www.alternativenergia....
de miért ? !
nagyvárosban lakván elég sok új járművet látok az utakon, igen tényleg sokkal több zöld rendszámos és teljesen elektromos is közlekedik. de a 70% -on még mindig ott virít a D CDI , ha mercedes ha AMG ha vw ha 530D, vagy D-4D ! kb 20% ami benzines, pár lada, és olyan amit olyanok vásárolnak akik hétvégén kiszellőztetik a garázst ! a nagy többség akik minden nap használják DIESEL-t vásárolnak, olyan ritka hogy felsejlik egy benzines V6 hogy csoda, csak a mérhetelenűl gazdagok használnak nagy benzines autókat, naná hogy a fogyasztásuk miatt. egy 3.0TDI audit 530D-t simán el tudsz adni, egy 535 vagy 4,2 benzinest csak rugdos a piac !