Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! hogy tudnám ilyenre megcsinálni csináltatni a felnimet?Köszi!
Dot 5.1
Sziasztok. 600 K5 be milyen fékolajat tanácsoltok. Köszi mindenkinek!
Szia,
Sok minden. Ez egy több összetevős téma.
Üdv! Gsxr 600 K2 ről lenne szó! Eltűnik belőle a hűtővíz. Nem gyorsan,egy év után vettem észre mert nem akart 110 fok alá menni. Milyen baja lehet? Köszi
Szevasztok! S.O.S.!! Egy kis segítségre lenne szükségem! Nem tudom leműszakiztatni a mocimat, amíg nem szerzek egy 'E' jeles kipuffantót, vagy olyan sportdobot, amin látszik, hogy nem háztáji sufnituning (értitek)! Hova tudnám elvinni Budapesten, vagy környékén műszaki vizsgára, ahol egyáltalán nem mennek bele a részletekbe??? Egyébként teljesen rendben van a gép, új gumik meg minden csak a dob nem tetszett nekik!! Esetleg valaki motoros kolléga segítségére lenne szükségem, aki kölcsön adna egy dobot a vizsga erejéig (persze hálás lennék :) ) A motor egy 84-es Honda VF 500-as! Minden segítségnek örülök! Köszönöm
Kösz, holnap hívom őket.
Szeva.Ha jol tudom Dunaharasztin a Kulcsház foglalkozik vele.06-30-429-2222.Egy hivàst megér de nem olcsoért mérik az biztos.
Bp. környékén hol tanítanak immót? Csináltattam kulcsot és a nyomorult azt nem mondta, hogy nem tanítja fel az immót.
2016.02.24-én kigyulladt Sárkány Gábor műhelye. Már kijött a kórházból, de az események nagyon megviselték.
Barátai szerveznek neki egy adománygyűjtést, mert az elmúlt 30 év alatt sokunknak segített Gábor a szakmai tudásával és önzetlenségével....Most rajtunk a sor, hogy ezt viszonozzuk ....
Aki tud az segítsen neki , hogy meg tudja téríteni azoknak a motoros társainknak a kárát akiknek a motorjuk odaveszett a tűzben.
Gábor számlaszáma:
OTP - 11773195-00322094-00000000
Közlemény: ne add fel....!!
Sziasztok!
1988-as Mz etz 150-es motorom felújítása közben problémába ütköztem.
Az a problémám, hogy nincs szikra. Egyáltalán. Szét lett szedve az egész motor váz lefestve motor felújítva.
Előtte volt szikra, azt nem tudom, hogy működött-e, mert motorhibásan vettem.
Emlékeim és feljegyzéseim szerint is minden úgy van ahogy volt, de nincs szikra.
Világítás le van kötve, gyújtáskapcsoló rövidre van zárva.
Az akkumulátor 12,7 volt, más motort indít.
A gyújtás elektronikus, nincs benne megszakító.
A gyújtás "tetejéről" 3 kábel jön fel a kis dobozba, onnan kettő a trafó két bemenetére és egy test.
Jön még egy zöld fekete vezeték egy 4A-es biztosítékon keresztül a feszültség szabályzóhoz valamint 3 vezeték az egyenirányítóba.
Ami a szereléssorán változott az annyi, hogy a trafó le lett cserélve.
Kipróbáltam másik 4 trafóval, 0 szikra.
A csatolt képen látszik, hogy milyen trafóval próbálom most.
Ha valaki tud esetleg kapcsolási rajzot vagy bármi hasznos dokumentációt kérem ossza meg velem.
Zárlatot és szakadást nem találtam.
Van bármi hasznos tanácsotok, hogyan tudnám kimérni mi a probléma?
Amit eddig mértem, hogy a 12V megjelenik a trafó mindkét bemenete és az akku negatív saruja között.
A gyújtás adatlapon is van feszültség.
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
Köszönöm szépen a linket!
Azt hiszem, ez az én részem:

"A megrongálódott, elhasználódott – de még azonosítható – rendszámtábla utángyártása, az ügyfél kérelmére, a közlekedési igazgatási hatóság (Okmányiroda) engedélyével történik. Engedélyezés hiányában kizárólag rendszámcsere lehetséges."
Már matrica sincs januártól!
Nem kell sokat fizetni, az összes tarifa 11500 Huf! Nagyjából fél óra alatt megvan! Nincs régi rendszám felújítás. Kapsz új rendszámot új forgalmit, tokot is hozzá, és ennyi.
Igen, le is jött belőle, azért kérdeztem utána.
De még rákérdezek az okmányirodánál.
Köszönöm szépen a válaszokat!
Ezt meg kell kérdezni, de szerintem nem. Amit én írtam, az vadiúj rendszám, ami épp soron következik.
Világos, hogy ellenértéket kel fizetni.
Valahol 70.000 ft-ot hallottam.
De a rendszámot , a betűket-számokat nem módosítanám. Maradna a régi, csupán másik táblát kap, ugyan azokkal a számokkal-betűkkel.
Ez megoldható?
Alapból árnyékolt vezeték kellene a szondától a kijelzőig. nincs vele nagy baj, csak összeszedi a gyújtás zavarjeleit!
A rendszámot azonnal, helyben lecserélik, viszont a csere árán felül (5500,- forint) új forgalmit is kell kiállítaniuk, ami azt hiszem 6000,- forint pluszban. Az is elkészül azonnal.
Nekem január elején volt műszaki,átírás,stb...mikor okmányba voltam ,3 db-ból is választhattam volna ,tetszés szerint...de maradt a régi/+6 ezer lett volna,annak sincs baja,akkor minek/Szerintem egyből tudnak adni másikat,van náluk "raktáron".Ára:6ezer+párszáz forint a matrica...
Sziasztok!

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy a rendszámom sérült.
Letörött belőle egy darab, s reped tovább. A betűk számok sem látszanak rendesen..
Készülök vele elmenni az okmányirodába, de azért előtte nálatok érdeklődöm.
Régi rendszám van rajta, nem az UNIÓS.
Ezt lecserélik az újabbra (uniós - kék rendszám)?
Mennyi idő, mire megjön az új?
Ezt mennyiért csinálják meg?

Idén lesz a műszaki is (júniusban), akkor kerül le róla a matrica is.

Válaszokat előre is köszönöm!
Szép napot!
Sziasztok!
Mz Etz 150-es motorral kapcsolatban kérném a segítségeteket. Biztosan sokan kezdtétek ilyennel vagy ismeritek ezt a típust.
Hozzám került egy 88-as példány elég leélt állapotban.
A problémám az, hogy nincs semmilyen információm vagy dokumentumom arra, hogy hogyan kell a blokkot összeszerelni megfelelően.
Szerintem csak az eladásra rakták össze mert sok alátét/hézagoló volt a blokk alján épp nem ledarált állapotban.
Van valakinek valami hasznos leírása, dokumentációja vagy robbantott ábrája a szereléshez?
Minden információt szívesen veszek.
Új eredeti tömítés szettet vettem, minden csapágyból és szimmeringből kapott újat . Vettem mindenhova 0,1 0,2 mm hézagolókat is.
Az lenne még a kérdésem, hogy hova kell hézagolókat tenni? Mivel szilóval volt összerakva és semmilyen hézagoló sem volt benne nagyon akadt és szorult a váltó, de minden sebességet bevette. Léptető villák kopottak voltak ezért le is lesznek cserélve.
Előre is köszönöm mindenkinek!
Ez elemes két kicsi pici elem van a hátuljába. De mivel árnyékoljam le a vezetéket?