Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Indexet kapsz után gyártottat csak legyen meg a gyári kis borító műanyagja- a nagyvason találsz indexet!
Plekot meg Givit raktak fel azok akik nem bírták a szelet- de ez nem occó!
Sziasztok!

A tavasz első napján kigurultam a vassal, de sajnos volt egy kis malőr... elestem a motor jobb oldalára, semmi komoly, de kellene egy jobb első index és egy túra plexi (ami volt kicsi, lecserélném).
Tud valaki esetleg eladót? Használt is tökéletes!

Köszi!
Ez volt az ára, hogy holnap gurulhassak.
Létezik, hogy ilyen olcsó?
Így értettem, egyébként nem láttam más típust, csak az enyémbe valót, meg egy halom autó akkut.
Hát nem tudom Zimikém- ez a Landportizé se tűnik túl bizalom gerjesztőnek, de legyen hozzá szerencséd!
A baj ott látszi kaz ujjaidnál. És ezt mondtam a múltkor, hogy ez miatt nem lesz jó a led- de ne legyen igazam!
Mint látható a sima izzó ugyan halványabb, de körben világít.
Hiába erős a led, ha az meg csak előre, nem fogja beteríteni a műszerfalat fénnyel. De ne legyen így- legyen jó áttérek én is!
Köszi. De mit jelent a kérdés:Létezik?Láttad vagy senemsem?
Igen azt szeretnék.
Tungsram 12v 2w VS led 12v 1w.
Majd ha összerakom teszek fel új képeket.
ER5-be az LP YTX12-BS jelzésű akkuja kell, 8600 Ft-tól látok az Árgépen.
Létezik?
Na azért remélem veszel bele egy Yuasat legalább!
Az ár jó az olaj kaki- de azért kösz!
Az egészen tűrhető összeg.Vajon az enyémbe mennyi lesz a csere?
Bár még nem próbáltam idén,hogy él vagy sem.Talán a hétvégén jut rá időm.
Banner akku zárlatos, műszerrel ellenőrizve.

Vettem, amit találtam LP, 9300 Ft-ért. (www.landportbv.com)

Száraz, fel kell savaznom, de ma nem érek rá.
Sziasztok!
Minden hivatalos kawasakiszervízben tavaszi olajcsere 9999,- ért csak kawasakiknak! Motul 5100 10w40 + gyári olajszűrő + munkadíj!
Egyéb kérdés:
palinkas@ivanicsfehervar.hu
Amúgy annyi történik mikor rátolod, hogy kirántja a spirál hüvelyét a ricnis csavarból és a spirált megtöri pint a szögletes vég kezdeténél (ami bemegy a hajtó egységbe). Vissza lehet rakni nehézkesen, de mivel megtörte a bowdent ugrál a mutató utána az órában...
Nekem nem csak hogy majdnem- hanem kettőt meg is ölt- ez a harmadik ami benne van. Ha egyszer meghajtja megtörik és akkor már nem mutat rendesen, ugrál a mutató. Szal 2x 5 ezer ft- os kaland után száműztem a tárcsa zárat örökre a polc mélyére...
Na én meg a km spirál miatt szoktam le a tárcsazár használatáról.Elfeledkeztem róla,hogy felraktam és arrébb toltam(volna) a motort.Majdnem megölte spirált.
Bár még érdekesebb lett volna ha próbálok egy izmos elstartolást eszközölni.
( zárójel akart lenni nem 8 izzó
Velem nem egyszer fordult elő, de csak ilyen apró szerelés után 8izzó csere) de szerencsére még az utca végén megláttam, nem húztam magam után 5 km- en keresztül!
meg egyszer én is.
Persze, majd ott égek, hogy tologatom a gépet!
ÍGy jártam én is.
Nem volt meg húzva rendesen a km spiral csavarja az oranal ..
Rongy és kombinált fogó val óvatosan meghuzni!

Ha leszel holnap facen akkor dumalunk majd.
No jóccakát népek alszom, hulla vok- hulla hopp !
Magamhoz tértem Fisikém. Két napja gurultam egyet, egyszer csak a km óra mutatója leesik. Na frankó, spirálszakadás. Bovdendoktort felhivtam Pesten, kell neki a spirál, küldjem fel. Le akarom venni a spirált, hát nem találom az órában. A huncut kilazult a helyéről, és lecsúszott a villa mellé. Visszatekertem a helyére, és lám műxik újra az óra. Kalandos az ismerkedésünk, de ennyi legyen a legnagyobb hibája a gépnek.