{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5583953] 2020. 01. 09. 10:52
smice
OK! Szokás szerint nagyon el vagyok havazva, a munkahelyen is mindenki egyszerre akarja bepótolni, hogy Decemberben nem dolgozott. :) De írj rám egy hétvégén. délután/este szoktam skype-on lenni.

Wow, szépen megnőtt!!! 54 kiló, az már emberes... :)
[#5582707] 2020. 01. 04. 12:07
fisi
[#5582705] 2020. 01. 04. 12:04
fisi
Vegyél egy Z 1000 SX - et penge lett az új vagy a H2 SX SE is állat!
Dogoka egvan 54 kiló lett a csöppöm...

Valamikor Skypeoljunk már.
[#5582429] 2020. 01. 02. 12:21
smice
Szerintem normál utcai járműnél nem annyira lényeg a az eltérő fordulatszám, köbcenti stb., nem kell ennyire pontosan beállítani az adagolást. Versenypályás használatnál, ha van egy tuningolt autód/motorod, ott érdekes lehet ezzel játszani, és mérőpadon tesztelni, milyen arányú keverék hozza a legtöbb plusz teljesítményt, ahogy a kékre is van írva.
De utcai használatra, ahogy Fisi is írja, elég a piros, meg az azon feltüntetett adagolás (azon egyféle van) - itt nem plusz teljesítményt akarunk kihozni a motorból elsősorban, hanem egyéb pozitív hatásai miatt tesszük a benzinbe, pl. a lerakódásokat eltünteti, a benzint stabilizálja (nem rohad be téli állás közben stb.), indítást megkönnyíti és hasonlók - ehhez meg simán elég a piros a 2 ezrelékkel.
[#5582428] 2020. 01. 02. 12:09
smice
BÚÉK Neked is! Megvan hát, elnyűhetetlen az a motor. Új 250-est láttam, nagyon állat, és nagy tisztelet a Kawának, hogy kihozza. Viszont még nem tudom, jön-e Európába? Egyes hírek szerint igen, de nyugtával dícsérd a napot... Egyébként nagyon tetszik, pár éve még simán lecsaptam volna rá, de most már nem tudom... Pályára már ott a ZXR400 nekem, azt szerintem nem cserélem le egy 250-esre. Utcára meg a kisninnya után szintén valami nagyobbat szeretnék... Igazából annyire bejött a ZXR400, hogy azon gondolkodom, valahogy utcára is olyan kéne, csak mivel ott kiemelten fontos a megbízhatóság, oda már nem szívesen veszek egy 20-30 éves karbis négyhengerest, rizikós... Meglátjuk, de gondolkodom a nagyobb motorra váltáson.

Veled minden OK? Hogy van Z ügynök? :) És a kis dogo?
[#5582031] 2019. 12. 31. 6:22
fisi
Hello Mikikém- mizu Bélgában? :) Kisnyinnya megvan még? Nemsokára jön az új 250- es 4 hengeres kis kawa is, láttad a híreket? BUÉK all! :)
[#5582030] 2019. 12. 31. 6:20
fisi
Ahány liter üzát tankolsz megszorzod kettővel, és annyi ml spuri kell bele. Elég a piros, sokáig használtam a kéket de nem adott semmi pluszt úgyhogy vissza tértem a pirosra.
[#5581938] 2019. 12. 30. 13:04
Drkingeri
Van pirosam is. Azért tettem fel a kérdést mert kétféle képen lehet adagolni. A normál adagolás az autónál számomra egyértelmű. De a motor már más fordulaton dolgozik. Ezért tettem fel a kérdést.
[#5581928] 2019. 12. 30. 11:49
Drkingeri
Eszem ágábanban sem volt meg mondani, ki milyen motort vegyen, vagy ne vegyen. Nem olyan családból származom! Teljesen véletlenül a poszt után ez a videó került valahogy elém, azt gondoltam jó ötlet, itt megosztani. Elnézést ha valakit megbántottam!! Nem akartam okoskodni, nem vagyok okos. Még azt sem tudom hogyan adagoljam a spurit!
[#5581927] 2019. 12. 30. 11:44
Drkingeri
[#5578912] 2019. 12. 15. 19:52
smice
Igen! Piros! Ahogy a flakonra van írva! (2 ezrelék, ha jól emlékszem.)
[#5578908] 2019. 12. 15. 19:48
smice
Ha ezt HO-Z-re meg a Z1000SX-re írtad, akkor pont nem releváns semmilyen téren. Dodor beszéde arról szól, hogy ne üljünk 0 tapasztalattal, esetleg pár hónapos Simsonozás után ezres sportmotorra, mert olyan teljesítménye, fékereje stb. van, amire nem vagyunk felkészülve. Az adott esetben meg baromira nem erről van szó, hanem hogy HO-Z már régóta motorozik, van bőven tapasztalata, és egy 650 feletti gépet keres - a Z1000SX tökéletes választás, egyébként meg egyáltalán nem sportmotor, sokkal kezesebb, barátságosabb. Ne keverjük a ZX10RR-el, hiába mindkettő burkolt, meg két kereke van, meg kapható zöld színben, attól még ég és föld.
[#5578599] 2019. 12. 11. 20:20
Drkingeri
Spuri! Kék? Piros? Normál? (50l/125ml) Sport? (20l/125ml)
[#5578557] 2019. 12. 11. 7:37
Drkingeri
www.motorshow1.hu - Dodor motoros okosságok - 200 lóerős birkózógép” megtekintése a YouTube-on
[#5577709] 2019. 12. 02. 19:05
fisi
Ajánlom az új Z 1000 SX- et penge masina!
[#5577708] 2019. 12. 02. 19:05
fisi
[#5577707] 2019. 12. 02. 19:04
fisi
A tankba öntöm.... viccet félre téve ha autóba használtad akkor nem értem mit kérdezel. A megadott arányban bele rakom tankolás előtt a tankba azt ráengedem a benyát. Minden tankoláskor használom általában.
[#5576792] 2019. 11. 26. 16:19
HO-Z
..KÖsszi "Fisi".. akkor a következő motorom 650 ccm felett lessz... már amúgy is régóta motorozok, - így már vágyom egy nagyobb teljesítményű vasra...
[#5576252] 2019. 11. 23. 13:38
JonasGergo
Sziasztok! Tudna valaki segíteni ER5 fordulatszám mérő kalibrálásban?
[#5576158] 2019. 11. 22. 11:11
kbal85
Szia, természetesen, csak hipotetikus kérdés volt itt, hátva van valami nagyon egyértelmű és ismert oka. Azóta megjárta a szerelőt, a legnyilvánvalóbb, könnyen elérhető helysek ellenőrzése után egyértelmű volt, hogy ezt nem szabad házilag barkácsolgatni. Szerencsére nagyon hamar megtalálták a bajt, a tank alatti részen volt kidörzsölődve a kábel, és tényleg letestelt, ahogy gyanítottuk. Hamar és szerencsére jó áron megcsinálták, úgyhogy most minden rendben van. :)
[#5576042] 2019. 11. 20. 20:49
Drkingeri
Munkába járók vele ( most is) Köszönöm a tanácsot meg fogadom. Spurit használtam az autónál egy darabig. De motornál még nem próbáltam. Te hogyan használod?
[#5575489] 2019. 11. 17. 15:04
fisi
Szép dzsuva volt a karbiban is használj Spuri adalékot, nem lesznek utána ilyen gondok, plusz tavasszal is könnyebben indul majd.
[#5575487] 2019. 11. 17. 15:02
fisi
Hopp közben látom már megvolt- szinkront inkább egy szerelő csinálja ne te, nem akkora összeg.
[#5575485] 2019. 11. 17. 15:01
fisi
Első körben a gyújtógyertya és pipa környékén nézz körül... Új gyertyákat bele!
[#5575482] 2019. 11. 17. 14:59
fisi
Er5 tartósan, röhögve megy 130- 140 utazót, kevés?

Freelacc!
Az NC 750 egy visszabutított ( teljesítményre ) motor, ha azt veszed még a GS öccá is jobban ki van hegyezve teljesítményre mint az a motor (nem egy fél autó blokk van abban??? ) szóval nem kell csodálkozni azon a fordulaton.. Példaképp megint a Z 750 ami szintén 750 igaz sor négy de van benne 110 ló...