{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5578599] 2019. 12. 11. 20:20
Drkingeri
Spuri! Kék? Piros? Normál? (50l/125ml) Sport? (20l/125ml)
[#5578557] 2019. 12. 11. 7:37
Drkingeri
www.motorshow1.hu - Dodor motoros okosságok - 200 lóerős birkózógép” megtekintése a YouTube-on
[#5577709] 2019. 12. 02. 19:05
fisi
Ajánlom az új Z 1000 SX- et penge masina!
[#5577708] 2019. 12. 02. 19:05
fisi
[#5577707] 2019. 12. 02. 19:04
fisi
A tankba öntöm.... viccet félre téve ha autóba használtad akkor nem értem mit kérdezel. A megadott arányban bele rakom tankolás előtt a tankba azt ráengedem a benyát. Minden tankoláskor használom általában.
[#5576792] 2019. 11. 26. 16:19
HO-Z
..KÖsszi "Fisi".. akkor a következő motorom 650 ccm felett lessz... már amúgy is régóta motorozok, - így már vágyom egy nagyobb teljesítményű vasra...
[#5576252] 2019. 11. 23. 13:38
JonasGergo
Sziasztok! Tudna valaki segíteni ER5 fordulatszám mérő kalibrálásban?
[#5576158] 2019. 11. 22. 11:11
kbal85
Szia, természetesen, csak hipotetikus kérdés volt itt, hátva van valami nagyon egyértelmű és ismert oka. Azóta megjárta a szerelőt, a legnyilvánvalóbb, könnyen elérhető helysek ellenőrzése után egyértelmű volt, hogy ezt nem szabad házilag barkácsolgatni. Szerencsére nagyon hamar megtalálták a bajt, a tank alatti részen volt kidörzsölődve a kábel, és tényleg letestelt, ahogy gyanítottuk. Hamar és szerencsére jó áron megcsinálták, úgyhogy most minden rendben van. :)
[#5576042] 2019. 11. 20. 20:49
Drkingeri
Munkába járók vele ( most is) Köszönöm a tanácsot meg fogadom. Spurit használtam az autónál egy darabig. De motornál még nem próbáltam. Te hogyan használod?
[#5575489] 2019. 11. 17. 15:04
fisi
Szép dzsuva volt a karbiban is használj Spuri adalékot, nem lesznek utána ilyen gondok, plusz tavasszal is könnyebben indul majd.
[#5575487] 2019. 11. 17. 15:02
fisi
Hopp közben látom már megvolt- szinkront inkább egy szerelő csinálja ne te, nem akkora összeg.
[#5575485] 2019. 11. 17. 15:01
fisi
Első körben a gyújtógyertya és pipa környékén nézz körül... Új gyertyákat bele!
[#5575482] 2019. 11. 17. 14:59
fisi
Er5 tartósan, röhögve megy 130- 140 utazót, kevés?

Freelacc!
Az NC 750 egy visszabutított ( teljesítményre ) motor, ha azt veszed még a GS öccá is jobban ki van hegyezve teljesítményre mint az a motor (nem egy fél autó blokk van abban??? ) szóval nem kell csodálkozni azon a fordulaton.. Példaképp megint a Z 750 ami szintén 750 igaz sor négy de van benne 110 ló...
[#5575481] 2019. 11. 17. 14:55
fisi
HO-Z!

120- 130 6.- ban egy 500- tól? Jó vicc amikor a Z750 S- em pörög 130- nál kb . annyit... 650 se fog sokkal kevesebbet prögni az ER5- nél..Ezért kár eladni, semmi baja nem lesz annál a fordulatnál.

barnazol!

kbal!

Ne barkóbázz irány egy villamossági szerelő aztán az kiméri neked, teljesen felesleges ilyeneket feltenned itt mert van akinek itt szakad el egy vezeték, van akinek amott ázott be. Anno alattam is megállt egyszer a Z750 S 350 km- re otthonról, vittem minden felé majd az MF motoros srácok Pesten addig kajtatták, míg találtak egy beázott csatit az ülés alatt valahol mélyen elrejtve, megpucc, tömít azóta jó.
Tűszelep gatya, legelőször azt vegyél bele- de csak gyárit!!!!!
[#5573283] 2019. 11. 05. 21:05
Drkingeri
Köszönöm a jó tanácsot!!
[#5573077] 2019. 11. 05. 8:12
K.István.
Ez egyik lehetséges megoldás a hangolásra:
https://www.louis.de/artikel/c...

Ugyanakokr azt a tankot jobban meg kéne nézni belülröl, mert ilyen üledék akkor szokott a porlasztokban lenni, ha el kezd rozsdásodni...

Továbbá a tekergetéshez.hangoláshoz szükségeltetik egy szinkron teszter és némi szakértelem, mert sokkal egyszerübb elbaltázni, mint jól megcsinálni. Mindezt persze csak jó tanácsként, hogy ne a saját károdon kelljen tanulni... A Pilot csavarok értékei induláshoz a szervizmaniuálban vannak, a szinkronizáláshoz segítséget talász a youtubon , ha nem is a saját tipusodhoz, de hasonlókhoz.

Ezt csak úgy mikre kell figyelni egy porlasztó tisztításakor...
https://www.sportmotor.hu/albu...
[#5573073] 2019. 11. 05. 7:14
Drkingeri
Fotók a szerelésről.......,..
[#5573072] 2019. 11. 05. 7:12
Drkingeri
Akkor le írom, hogy sikerült a szerelést eredményesen zárni, a karbi tiszta és az új gyertyák is benne vannak. De mégis olyan érdekesen jár a motor. Lehet hogy összes kéne hangolni a két karbit. De nem tudom hogyan kellene tekergetni a csavart járó motornál. Mert hogy nem nagyon van ott hely.
[#5573071] 2019. 11. 05. 7:06
Drkingeri
És ezt?
[#5573070] 2019. 11. 05. 7:06
Drkingeri
Nem küldi el az üzenetrimet.......
[#5572593] 2019. 11. 01. 16:01
kbal85
Köszönöm a tippet, megnézzük. Sajnos időhiány miatt lassan halad az ügy, vagy leginkább most 2 hete sehogy. Jelezni fogok itt, ha megvan a baj forrása, tanulságos lehet.
[#5572544] 2019. 11. 01. 11:34
Drkingeri
Az szép, én is szeretnék 50ezret belerakni! Alakulunk.........
[#5572538] 2019. 11. 01. 9:54
Japu
Nagy valószínűsége hogy a karburátor elszennyeződés a hiba. De jó ellenőrizni a karburátor gumiharangokat,szívó csonkokat,szinkront.
Amúgy 2006/14000km az príma, akkor eredeti gumik,lánc meg minden. . Enyém 2005ös 13 éve van nálam, 50ezret mentem eddig vele.
[#5572525] 2019. 11. 01. 9:06
Drkingeri
Helló! Véletlenül nem tudsz megoldást a problémámra ,vagy találkoztál már ilyen gondal? Most kezdem szétszedni, elsősorban a gyertyákat szeretném még vizsgálni. Ha válaszolsz azt köszönöm további szép napot!
[#5572408] 2019. 10. 31. 16:05
Drkingeri
Helló mindenki! Sikerült vennem egy ilyen csodát! 2006/ 14000km De most szegény beteg! Szépen működött aztán beteg lettem. Három hét állás követően reggel megyek melóba semmi. Jövök ebédelni erő alig vissza a melóba semmi. Melóból haza alig akar beindulni. Beindul a benzin kútig meg rajta maradt a szivató kb. 5km. Onnan haza alig megy. Alapjárat az van de olyan fura a hangja. Aza érek a kapuban kínlódok a kulccsal és leáll. Megnézem az egyik a bal henger csak langyos. Azóta be sem indul. Tekeri tekeri mintha majdnem el kapná DE nem. Van valakinek valami ötlete mi lehet a baja? Gyertya? Eltömítődött karbi?