Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali, hát kb 3-4 óra volt,hogy nyomattam rendesen.. összerakni nehezebb :) porfesve lett a váz,az a legtartósabb. amúgy 127 kg a motor kb mint egy drz, viszont a futómüve jobb,de elég ritka,inkább az utcai változatból van több viszont az 154 kg sajna..
Megnéztem a videót én is, azt figyeltem hogy milyen könnyedén tereled a vasat. Valóban könnyű? Mennyi idő volt szétszedni teljesen a motort? (vázfestésig)
KAWASAKI TESZTNAP AKCIÓ!

Ezúton tájékoztatunk titeket, hogy az április 12-én lévő Kawasaki Tesztnap alkalmából szervizünkben 20% kedvezményt biztosítunk minden, április 12-én 09-17 óra között leadott gyári Kawasaki alkatrészekre, kiegészítőkre és ruházatokra értékhatártól függetlenül! Megrendeléseket e-mailben adhatjátok le. A 09-17 óra között beérkezett árajánlat érdeklődésekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk. Természetesen rendelés esetén a 20%-os kedvezményt biztosítjuk.
Mai naptól honlapunkon az „Akciók” menüpont alatt Óriási Kawasaki alkatrész és kiegészítő kiárusítást találhattok akár 60% - 70%-os kedvezménnyel is.
Link: (http://www.red-line.hu/akciok.... )
Az akciók nem vonhatóak össze!
Kösz, igyekszem :) megvan hozzá a sulyom
egyépként meglepően könnyen kezelhető..
jól terelgeted a nagyvasat!
Üdvözlet!

Van egy eladó Kawasaki KLR első lámpám 5000Ft-ért!
Hátha érdekel valakit!
üdv, rég jártam erre! Végre elkészült a vasam,már csak a jó idő kell :P
http://youtu.be/BgbxuS7HClA
vagy a vezérműlánc vagy a kiegyenlítő rendszer. az a baj, ha nem tudsz belenézni a motorjába és a kiegyenlítéssel van baj akkor alaphangon a ráfordítás 35eft(lánc), ha a főtengelyen megvan sérülve a fogaskerék az meg főtengelycsere ami nem kis munka nomeg pénz, márpedig szétszedni nem fogják szerintem, hacsak nem olyan lelkiismeretes vagy biztos a dolgában...
Igazán nincs mit hiszen erre való a fórum.
Köszönöm az információt. Szerintem a Cagivát megyek megnézni. ilyen könny gép kell, de erősebb kell mint egy 125ccm 2T
Alkatrész: Monoron van egy id.fazon annak mindenféle olasz motorhoz vannak alkatrészei.Hoztam már tőle gilerához,cagiva elefánthoz,w12-höz...Tanultam a klr-ből,úgyhogy most ehhez vettem egy donort.
Ha ezt mind kicserélték-megjavították,akkor ez nagyon jó vétel,de azért ez több mint 100e-s javítás...De ha ez tényleg a haverom régi motorja ,akkor a balanszláncra is kérdezz rá.Az övébe rossz volt+a zörgéscsillapítói is.Én az enyémet 250km-ről Üllésről hoztam,utána télen dugó-vez.lánc-csere,hengerfejfelújítás....De a balanszláncom jó volt.Brutál erő,nyomaték van benne.De nehéz.Én ezért adtam el,és vettem meg a cagivát.Ezeknél még annyi van,hogy a vezérműtengelyt a szelepfedél szorítja le,és ennek a csavarjait előszeretettel szokták megszakítani.Meg az enyém sajnos nem önindítós ami terepen sárban nagy találmány...Egyszerűbb mint a klr,mert nincs ellensúly ezáltal balanszlánc sincs stb..A szelephézagot is könnyebb állítani,míg a klr-n korongos.De kinek mi jön be.
Cagivához, van alkatrész? Mely alkatrészek a gyengék? Mióta használod? Nagyon megtetszett főleg amit írtál róla.
Kicsit még bizonytalan vagyok. Mindig is szerettem kimondottan az Olasz motorokat, remélem ereje is olyan. Ha elmegyek megnézni, mit vegyek szemügyre ? Van valami buktatója, alku tárgya ? :D
Igen ott van, Pásztón. Annyit mondott ,hogy lánccsere volt, komplett hengerfej és szelepek, autószerelő csinált az külte el a hengerfejet síkoltatni, új dugó,. tökéletes állapotban.. A hangján egyből kiderül Majd felhívom még és kifaggatom jobban. Hogy akkor 650? illetve ha befogom azt a hurkatöltő kipufogót egyből hallani akkor csak a motor susogó járását. Ha csilingel akkor az nem volt megbonta. Egyébként meg akkor füstölnie is kellene,.. meg a szelepek nem zárnak akkor az is is kiderül. de hát ezért autózni 600km.-t ha nem jó.. Remélem nem lesz pofára esés.
Bocs, a 650- rá van írva a hengerre,és nem 2,hanem 2.5l olaj kell bele,ami szintén fel van tüntetve rajta,de ez a képeken nem látszik.Azt kellene megtudnod,hogy a 650-es blokk van-e benne,és ha az akkor láncokat cseréltek-e,a hengerfejet javították-e stb.De ez a motor (klr)Nógrád m-ben van nem?
Ez t4.De a klr-hez képest könnyebb motor,nagyon jól megy,van benne erő-nyomaték rendesen.Endúrózásra ,terepmotorozásra kiválóan alkalmas.
Még egy kérdés : Milyen a Cagiva Ar 350. Felénk van egy, még ezzel szemezek. mutatom: Ez Makón van
honnan tudom megállíptani hogy ez 650 blokk ? a képeken látni, megnézted azokat? ha újra felhívom mire kérdezzek rá? Köszönöm segítséged.
Nem igazán értem,.. de felhívtam. Ez Pásztón van (salgótarján alatt) és mondta hogy a blokkban megszaladt a vezérlés, így kellett új dugó bele, szelepek, vezérműlánc, síkba lett szedve. autószerelő csinálta onnan elküldték a hengerfejet. Nem füstöl nem csörög,. mondtam neki úgy indulok el Békéscsabáról. De ott verem meg ha nem fizeti ki a fuvart ha szar. mert volt rá példa... sajnos. izgat a gép nagyon. nekem hegyekbe kellene kövek közé hygetmászni, meg az Alföldre szaladgálni.
Szia.Ha minden igaz a haveromén volt ilyen kézvédő,ő tette rá az rm 500-asról,kormánnyal eggyütt.Ő a múlt ősszel adta el Rétságra,vagy a környékére.De a srác aki elvitte ,annak is volt egy,és donornak kellett neki.A haverén rossz volt a hengerfej,a vez.lánc még elment,de a balanszlánc cserés(remegett a blokk),és az rm központirugója lett beleferagva,az első teló szimeringes volt..Ja és 650-es blokk volt benne.Ha ez az a motor akkor kettőből van összerakva.De a kormány tuti,hogy az.Mindezek tudatában ha felhívod,kiderül,hogy a feltételezésem helytálló-e,amire én is kíváncsi vagyok.
Üdv!

Erről tudtok valamit?

KLR
Köszönöm szépen a segitséget
Ha túl vagytok a gyertyacserén,és benzint is kap,jó a szelephézag jó az automata dekompresszor,akkor a vezérlést nézzétek meg.Ha ez sem segít akkor én levenném a hengerfejet,zárnak-e rendesen a szelepek.De lehet egyszerű gyujtásprobléma is.
Hello tudnátok segiteni klr 600-rol volna szo van szikra meg minden de nem indul csak durrogot . Elöre is kösz
Amire minden négyüteműnél:hidegen könnyen indul-e,mennyire füstöl,és ne kéken.Lehet,hogy hidegen a csörgést a szelephézag okozza,mert ezeknél korongokkal kell beállítani,és ezt szeretik elhanyagolni(de ez csak egy tipp).Kompressziót nem tudsz mérni az automatadekompresszor miatt.A vezérműlánc-balanszlánc állapotát szerintem bontás nélkül nem fogod látni.Nehezebb motor a kx-nél,nagy nyomatékkal,és lehetőleg önindítósat válassz,sárban terepen aranyat ér.