Kawasaki Ninja 250R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Átestem az első teleszkóp olajcserén 44500 km.-nél. 10-es olajat, tehát kicsit keményebbet tettünk bele mint volt ennek ellenére szerintem túl puha lett a futómű, ha fékezek és huppanó is van akkor majdnem koppra összeül. Tesztelek majd kakucson egyet szeptember közepén, ha van kedve valakinek csatlakozzon.
milyen olajat tettetek bele?
Fejlemények.

Mielőtt szervizbe vittem nem tudtam előhozni a lassú olajnyomáslámpa kialvás problémát. Ha meghajtottam akkor sem.

Szervizben olaj/szűrőcsere. Azóta is rendben van. Ha majd csinálja, megyek vissza. Akkor az olajgombát fogják megtisztíttatni.
Na ma nekem is bedőlt a dőlésérzékelő. Hasítok nyílegyenesen nem lassan, picit se döntöttem be, erre minden kérdés nélkül leáll a motor. Egy élmény volt. Persze megálltam, és egyből újraindult, gond nélkül hazajöttem.

Szóval a hír igaz, nálam is működik.

Az meg másik élmény lesz, hogy itt Belgiumban megszervezzem a javítást. Remélem ők is hallották, hogy ezt ingyen kell cserélniük, és nem kell sokat magyarázkodnom.
igen, a korábbi hírekben is volt szó róla, hogy a futóművet is módosítják. Van itt fejlesztés, kérem.
Jövőre egy kicsit azért megújul a futómű is:
http://motorosvilag.blogspot.h...
Én sem vagyok szerelő, de szerintem próbáljatok meg egy szűrő cserét és ha aztán is csinálja, akkor tegyetek bele 10w40-es olajat. Az 50-es nagyon vékony réteget képez, mert híg így az könnyebben visszacsusszan. ha ezután is csinálja akkor jön a bonyodalom mert ellenőrizni kell az érzékelőt és a többi olajnyomásért felelős belső alkatrészt.
Szerintem mindenképpen járj a végére mert ha az első néhány fordulatot kenés nélkül teszi meg a motor az hosszútávon gond lehet.
Sok szerencsét! majd légyszi írd meg a fejleményeket!
Tankonyomásszabályzószelephang
engem kiráz a hideg tőle
Na az enyém is pont így működik, mint most a Tied itt a videón. Sok sikert a szervízben! :) Remélem nincs nagy gond.
Az enyém csak sípol ha melege van , ilyet nem csinál..
Úgy néz ki tényleg csak jól meghajtott esetben jön elő, nagy melegben a jelenség.
Ma munkába gurulás előtt/után sem produkálta.

http://youtu.be/4mvHPR3Jsas

Lehet az olaj hígul fel, lehet a nyomásérzékelő nem működik megfelelően, lehet a pumpa. Ami biztos jól meg kell hajtani, nagy melegben, hogy előjöjjön. Holnap viszem szervizbe. :)
Nem vagyok motorszerelő, de szerintem a nagyon-nagyon híg olajnál létre sem jönne az olajnyomás, nem csak késne.

Ha arra gondolsz, hogy az okozza a problémát, hogy 10W-50-est használsz 10W-40-es helyett, szerintem ez kizárható, ezt bőven bírnia kell a motornak, másrészt meg a magasabb meleg fokozat azt jelzi, hogy magasabb hőmérsékleten is nagyobb nyírófeszültséget tud elviselni, stabilabb marad, tovább biztosítja a kenést az 50-es, mint a 40-es. Tehát jobban bírja a melegedést.
Igen, általában akkor jön elő a probléma ha meleg a motor és jól meghajtottam előtte.
A nagyon híg motorolaj okozhat lassabb nyomás létrejöttét?
Ma garázsból mentem 2 szer is kb fél sec alatt aludt ki.
Nekem nem csinál ilyet, mindig egyből kialszik a piros lámpa indítás után. De ha jól értem akkor nem olyan nagy a baj: az olaj kifolyik a szűrőből leállítás után, gondolom a szűrőbe épített szelep (gumitömítés) hibája miatt, de akkor egy olajszűrő csere megoldja a gondot. Vagy nem jól gondolom?
Egyébként ennek némiképp ellentmond, hogy nálad meleg motornál nem alszik ki a lámpa, holott a fentiek eredménye pont az lenne, hogy hidegindításnál késik az olajnyomás, meleg motornál még annyira nem folyhatott ki sok olaj.
Motul 5100 4T 10w-50 van a gépben egyénként, olajszintem rendben. Főleg meleg motor mellett csinálja tapasztalataim szerint. Valaki tapasztalt hasonlót?
Erre tippelek:

http://www.filtron.pl/hu/image...

"Némely motorban az olajszűrők olyan módon vannak elhelyezve, hogy lehetővé tegyék az olaj kifolyását a szűrőből, amikor a motor ki van kapcsolva. Ezt az esetet a 2. rajz ábrázolja, ahol a szűrő vízszintes pozícióban van a motorra csavarva, ezen kívül az olajszint felett található az olajtartályban. Normál esetekben a szűrő és a rendszer olajjal történő feltöltése körülbelül 5 másodpercig tart. Ez idő alatt a jelzők alacsony olajnyomást fognak jelezni.

A speciálisan ilyen pozícióban való munkára megtervezett szűrők belső visszacsapó szeleppel rendelkeznek. Amikor ki van kapcsolva a motor, ez a szelep megelőzi az olaj kifolyását a szűrőből, ami jelentősen lerövidíti a motor munkaidejét alacsony olajnyomás mellett az elindítás alatt és röviddel azután. Ez a szelep általában egy gumitömítés, amelyet a szűrő házán a nyílásokon át lehet megtekinteni. "
Olajnyomás lámpa.
Sajnos van egy a LimePartys szervizesek szerint egy komoly problémám, és viszem is jövő héten szervizbe a gépet.

Kérdésem, nektek szokott e ilyet csinálni a gép? Néha hamar 1-2sec, néha de néha 4-5sec is kell amíg van olajnyomásom.

Lásd videókat alább.


http://www.youtube.com/watch?l...

http://www.youtube.co
m/watch?l...


http://www.youtube.com/watch?l...
, bár mi (két fekete kisninja) csak később megyünk, de biztos megtalálunk titeket
Mit szólna bárki a aki kijön, ha találkoznánk valahol a paddockban?
Múlt héten voltam arra, két hét múlva megyek megint az Őrségbe. Imádom azt a részt! Jó gurulást nektek!
Én is, viszont csak munka után. Remélem nem késem le a kawa-khanát, nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy mit alkotnak az emberek
Szervizkonyv a leheto legjobb forras ehhez az informaciohoz.
Üdv!
Hol tudok utána nézni hogy a 18000 szerviznél mit kell cserélni, átnézni,javítani?
Megyek
"Amíg ti fórumoztok mi motoroztunk:)"

Helyes, csak így tovább! :)
Amíg ti fórumoztok mi motoroztunk:) Vas megyében van még valaki aki csatlakoni egy ilyen ninjázásra?