Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2001-essel mentem sokat 2 személlyel 140-nél 5,2-5,4 egyedül 180-200 között 6 litert evett.
Írtam üzit,keress meg bátran,biztosan meg tudunk egyezni.
hello!2016-ban vettem 600 -ért.Normál plexivel,és hátsó sárvédö nélkül.A km lényegtelen(állítolag ugyse annyi van benne)Azóta beleraktam 22000 km-t! Itthon tekergés,Mátra,hungaroring,külföld:grosslockner,dolomitok 2x.Mindezt gondmentesen,cuccal,2 személlyel.Ezen idö alatt telószimering,és az ezzel járó dolgok cseréje,rendszeres olajcsere,légszüröcsere,gyertyacsere,kuplungjavítás volt/valami barom kontár kihagyott valamit a kinyomószerkezetnél/azóta tökéletesen müködik.Idén láncszett,féktárcsa csere/nem kopottság miatt hanem mert a csapok már kivannak rajtuk,eléggé kotyognak/Féknyereg felujjítást kap.Ja,és ha már láncszett csere akkor lengökar zsírzás is.szóval ennyi.Ha foglalkozik vele az ember meghálálja.Hosszabb túrákon se haltam meg rajta,de ezt már itt leírták hogy viszonylag kényelmes a többi sportgéphez képest.a frankó Osztrák benzinnel beérte 5,5! L/100 km.Persze nem 200-al hanem autópályás 130-140 el.Itthon 5,7-6,5 literrel kijön 100 km-en.már nem vagyok egy szálguldozós,böven elég a 130-160 km/h ezeken a fasza utakon.Ilyen tempónál nagyon jó a szélvédelme is(túraplexivel)Elötte is volt egy zödségem,nagyjábol ugyanígy viselkedett.Mindez az én véleményem,az én tapasztalataim a C modellel kapcsolatban.Mondjuk nemhiába ugyanezt a tipust vettem a zöld után Sok sikert a motorvételhez!
Nem írtam keretet, mert nincs konkrét keret.
Persze van egy -tól -ig fejben, de mivel többször fog utcán állni, nem egy kívánatos csili-vili gépet keresek, a műszaki tartalom fontosabb a külsőnél.
És kifejezetten 9-est keresek, egyrészt mert mióta megjelent tetszik, másrészt vegyes felhasználásra kell. (Örömmel munkába járni, kisebb-nagyobb túrák, időnként két személlyel.)
Köszönöm!
Sokan tudják, de minek leírni úgyis megveszik a szarokat is. Még azt se írta le mi a keret. 500-ból nem fog jó motort kapni
Rendben van,sajnos Sopron nagyon kiesik mindenhonnan,de nem árulok zsákbamacskát.
Minden kérdésre őszintén válaszok.
a motorkód végig CE
alváz
zx9r B :zx900BE
zx9r C: zx900CE CC amerikai modellen
zx9r E : zx900EEA
zx9r F : zx900FF
F-nek nézett ki, pont ezért kérdeztem. (Motorkód ZX900CE volt.) Köszönöm szépen!
amúgy pedig : https://www.bikepics.com/kawasaki/zx9r itt lehet keresgélni, itt van ámerikás szín is. itt is vannak évjárat hibák, de google segít
2002 F, persze sokan és lehet tudatlanul a forgalmi szerint hirdetnek. google a barát-nőd kérdezz tőle. ha nem a képek szerinti akkor vagy festett vagy nem az az évjárat.
Szia Szabi!
Láttam a motort, picit messze van, első körben a közelebb lévőket nézegetem, de nem kizárt, hogy eljutok hozzád is, ha bővül a kör. (És még meg lesz a motor.)
Ha érdekel!?
Köszönöm a részletes választ!
Igyekszem legalább egy részét észben tartani amikor nézegetem őket.
Nyilván a blokkba nem látni bele, de olvastam hasznos és megnézhető infókat is, tényleg köszönöm!
A modellvaltás itt is nyáron van, mint az autóknál?
Csak mert láttam 2002-es E modellt 4 dugós fékkel, lengőkar merevítéssel...
Ha ezt mindenki tudná szeki amit te soha senki nem akarna motort venni
Nem arról van szó, hogy ezt akár melyik motorra le lehet vetíteni, hanem ez a lista csak bővülne.
Ha én kérdezném ugyanezt és egy ilyen válasz várna szerintem 12 ezerért vennék inkább egy első-hátsófékes rollert a margit szigetre
2002 F :
más váz lengővilla teleszkópok fékek, alap zx900c blokk más főtengely hengerfej, más idomok segédváz karburátor 320mm horgonyok, ha teheted ilyet keress. nincs kapaszkodó és 6" felnik .
zx9r E :
az alap zx900 C hez képest lecsavarozható segédváz, ugyan úgy hajló repedő főváz baleset esetén. más fejidom lámpa plexi ram air és a hozzá tartózó tartók. más műszerfal, 5 csavaros tanksipka, más kerek körmös váltó kapcsoló körmök, 310mm féktárcsák 25mm tengelyek, más, fordulatra hangolt/kialakított főtengely, nikasil hengerpersely ami már nem cserélhető csak egyben, más hengerfej és kábelköteg karburátor. kormánycsutkák a felső villahíd alatt a sportosabb test tartásért. megbízható elektromos rendszer, vízmentes csatlakozók, össze olvadó generátor csatlakozók, az első fényszórók nem csak jól jobban világítanak szárítják az utat.
tudok elérhetőséget egy megkímélt zx9r C -hez, kék színű, magyarországon nem futott, svájci motorhoz. karbon lengővilla sárvédő, esőt soha sem látott motorblokk, kevés km,, szép állapot, fix 700 e ft-ot mondtak rá, + 120-150 e ft a komplett forgalomba helyezés. vám befizetve. láttam még egy 1100-as zephirt is ha valaki elcsábulna.
zx9r B : 60 e km után csepegésre hajlamos vízszivattyú, 65 e ft az új.
zx9r C
egy zsák gipszel könnyebb súly, váz a ram air kialakítás matt elkönnyített váznyaknál, ütközéskor ott hajlik esetleg törik, javítható váz. első teleszkópok erősek de szemből történő ütközésre erősen hajlanak, javítható. sokan itt is elfelejtik a teflon persely cseréket, első teleszkóp rugók hossza idővel radikálisan csökken, ilyenkor 2 személlyel hajlamos felütni. 6 dugattyús fék alapos gondozást igényel, 296mm féktárcsák durván alulméretezettek, kemény kerámia vagy szinter betétek erősen koptatják, sokszor megég hajlik üt, hozzáértő tudja javítani, nagyon kevés a jó bontott, újban drága, az ebay-ről rendelteknek sokszor a 320m, -est küldik. után gyártottban kell nézelődni. könnyű idomzat, jól világító műanyag búrás első lámpa. nincs üzemanyag szintmérő, fejlesztett motorblokk, nyomatékra hangolt főtengely, lestrapált motorokon hajtókar és szelep szakadás lehetséges, szelepek megfelelő állítással 100 e km fölött is jók feltéve ha 10 e km ként az olajcsere intervallumban állítják is őket, sok a valós 100 e km feletti futott motor, erős morse vezérműlánc, megfelelő karbantartással 100 e km fölött is használható. gyenge vezérműlánc feszítő rugó, de megfelelő karbantartással életben tartható. örök életű vízpumpa, feltéve ha nem csapja szét a leszakadó szekunder lánc, karburátor megbízható feltéve ha egy ügyes kezű májer nem akart belőle 200 LE-t kihozni akkor általában kuka. a hengerek még vas hüvelyek, esetleges hiba esetén cserélhetők akár 1 enként is, kb 60-70 ekm után beáll egy bizonyos olajfogyasztás ami nem nő tovább, a motorolajak cseréjének próbálgatásával lehet rajta csökkenteni, ahogy a váltó működését is lehet jobbá rosszabbá tenni. a kuplung normál használt esetén 40.50 e km kibír, csapatod 20-30 e ként komplett csere fém és kopó lamellákkal, kuplung kosár hamar csörgőssé válik de nem esik szét mint más modelleken. váltó jó benne, nem tűri a balfaszok gyorsváltós stílusát, azaz nem lehet gondtalanul megúszni a kuplung nélküli váltást, általános váltó hiba 2 -3 -4 fokozat, durvább esetben váltótörés, esetleg motorház törés. most már rendszeres hiba a kuplung kimelő csap végének szakadása 98 modellnél - nem rendelhető- kiemelő villa hiba is vele együtt szokott előfordulni. lengővilla csapágyak szoktak berágódni karbantartás és szimering hiba miatt, jó hátsó rugóstag, könnyen törő lábtartó konzolok, mar balra eldőlés esetén is beszakad a generátor dekni, rendszeresen elmaradó benzincsap tekerők, össze olvadó generátor csatlakozó, kipukkant feszültségszabályzók most már előfordulnak, generátor tekercs akkor lesz zárlatos ha hibásan szerelik be. a felső villahíd feletti kormány csutkák kényelmesé teszik az utazást. gyújtáskapcsoló ugyan úgy hibásodik mint a B modellen. rozsdamentes kipufogó rendszer titán kipufogódob.
lejjebb
Minden kérdésedre.
Irtam üzit,nekem van egy eladó,lejebb megtalálod s képeket és az elérhetőségemet is.
Telefonon szívesen válaszolok mondne kérsésedre.
szerintem nem B-t akart venni, azokkal már 20 éve is sok baj volt. A későbbiek sokkal jobbak.