Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a választ! Csak itt az a probléma, hogy én ki akarom cserélni a kilométerórát egy olyanra, amiben nincs tiltás.viszont azon az órán nincs helye a csatlakozónak, mivel abban nincs tiltás, csak az eredetiben. Na meg az ok hogy rózsaszin csatit összedugni, na de melyik rózsaszint meg mivel? Bocs az értetlenkedésért, de laikus vagyok, csak azt látom, hogy minden csatinak meg van a helye. Ha adsz egy elérhetőséget felhivnálak, mert igy elég lassu a dolog, meg félre is érthető. 06303048468 a számom, csörgess meg és visszahivlak, Üdv : hege
De hogy ne kelljen visszakeresgélned itt a link http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...
1. pont: A rózsaszín csatlakozó összedugásával megszűnik a fordulatszámtiltás. De ilyenkor 180 km/h-nál tilt le a motor. 2. pont: Ha azt akarod, h ne legyen korlátozva a motorod fordulatszáma és sebessége se, össze kell dugnod a csatit és ki kell kötnöd a km/h spirált. (Bár állítólag a km/h szétszedésével és a tiltó szerkezet kiiktatásával maradhat a spirál és mutathat 180 km/h-nál többet az óra. Erre itt a fórumon vki már mellékelt egy linket.)
Üdv! Látom neked már van valami tapasztalatod a kilométerórával. Tanácsodat kérném. Az enyém egy 91 es Japán belpiacos 180 ig kalibrált órával. Vettem bele egy másik órát, ami 240 ig kalibrált, csak ugye ebben nincs benne a tiltás. Igy azt a hármas csatlakozót hagytam a levegőben. Na itt kezdődött a cirkusz. 10000 körül már letiltott, füstöltr prüsszögött meg hasonlók.Visszaraktam az eredeti órát, igy már eléri a magasabb fordulatot, de a fordulatszámmérő nem mutatja a dolgokat. Van e valami ötleted?Üdv : hege
Sajnálom őket. Sokszor csak hajszálon múlik az én és a többi mocis testi épsége is. Oda kell figyelni nagyon, nem szabad hagyni hogy túl sokszor "elkapjon a gépszíj"
Üdv! Berettyóújfaluban. 42.sz főút.
Eszméltlen.Mennyi tirpák *asz van.Egyébként hol történt ez.(település)
Hát gyerekek, erősen kétlem isten létezését.... három napon belül, egy kisvárosban, ugyanazon a helyen, két huszonéves motoros srác, szinte ugyanugy ment el.... egyikőjüknek egy traktoros, másikójuknak egy alkesz suzukis nem adott elsőbbséget. Nyugodjanak békében.
Persze, áttételfüggő is, nyilván. Viszont az enyéman gyári fogszámuak vannak.
Áttétel függő is a dolog. Valakinek nincsen nittelő szerszámja?
Jól teszed én sem kínzom. Néha nem árt meghajtani, de nem hálálja meg (mint egyik motor sem) ha folyamatosan csutkázod és állandóan pörgeted.
Üdv! Nekem óra szerint 14,5 nél tilt. Valaki kérdezte, mit megy 1 ben tiltásnál... ma néztem, ha nem csal az óra 100.at megy . De hát én már öreg vagyok a csutkázáshoz, meg sajnálom is. Viszont az tuti hogy már ötödikben eléri a végsebességét. (kilométerórában is tilt) . Van aki azt mondja hogy negyedikben is....háát lehet. én nem kinozom.
gyuruket legjobban jarsz, ha kintrol rendeled szerintem. Itthon horror. Mi is rendelunk telen 2garniturat zxr-be.
Sziasztok! 15500nál tilt a gixxer, legalábbis az enyém. Egy kérdésem lenne hogy hol lehet beszerezni főtengely szimeringet és dugó gyűrűket?
17félnél tilt a gixxer 400-as? bazz. dedurva a zxr 14feléhez képest
Akkor szerintem jól emlékszel, mivel nekem már mondták az ország más részéről csak nem hittem el. Egyébként én meg azért nem észleltem, mert soha nem pörgettem még 15.000 fölé. Nem is nagyon akarom de szerintem nem is fogom, jó ez így ahogy van.
Nincs mit, remélem tudtok boltolni idom ügyben.

Őszintén szólva olyan régen volt (1996), hogy nem emlékszem a tiltásra, de valahol 17500 környékén.
Nah ezzel gondban vagyok, mivel pörgettem már 15 ezerig és jele nem volt a tiltásnak. Tovább már nem mertem-és nem is akartam- szegényt kínozni. De szerintem kérdezzük meg brian kollégát, hogy neki hol tiltott a gsxr-e anno annak idején. Ja és nagyon szépen köszönöm a telefonszámot. Most értem haza de holnap tuti fel fogom hívni.
Köszi az infókat.Még annyit szeretnék megtudni,hogy hány ezernél tilt.
Köszike
Mégis van pályaidom
Az egyik barátom korábban ment 400-ban és neki megmaradt idom + tank!
Hívd fel és egyeztessetek!
20/9182179
Tegyél rá zxr-t--
Hát ahhoz még kellene egy kis pénz! De a legfontosabb a pályaidom lenne. Ha valaki tudna akkor az nyugodtan szóljon.
Gyere ssp400-ba! Ne utcán motorozz. HA ilyen jó a vas, akkor itt a helyed vele..!
Nem tudok versenyidomot rá
Nekem is a spII-es gsxr van. Én rettentően meg vagyok elégedve vele. Láttam külföldön az ebayen tuningolt karburátorvezérlő elektronikát, most arra szeretnék szert tenni. Nekem elől fém fékcsövek vannak szóval szerintem baromi jók a fékeim. Nekem csak július óta van meg de még nem hagyott cserben. A futóművét tekintve szerintem sokkal jobb mint az előző rs-m. Azon állandóan elpattogott a segge pedig jó rugóstag volt benne. Ezzel meg mikor már elhoztuk már akkor akkorát borítottam, hogy Mona Lisa befigyelt a gatyában. Nem hittem volna, hogy egy motort lehet utcán is ennyire dönteni. baloldalt szinte már nincs is majrécsíkom. De most bőrruha hiányában nem merem tovább forszírozni motorom tudását sem az enyémet. Egyébként városon kívül hosszabb távon 5 litert eszik, városban 6 max 7 litert. Gyorsulását tekintve még nem néztem, de 1-esben bőven 100 felett megy. Nem vagyok az a fajta motorgyilkos. Amúgy brain nem tudnál nekem valami kapcsolatot hogy a motorra tudjak pályaidomot szerezni. Sajnos nem bízok a mostani autós társadalomban, így jobban érezném magam ha közúton is pályaidom lenne a motoromon, még akkor is ha nem is mennék pályázni.