Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az első villáid miért lógnak ki a kormány fölé?
Hali! Nekem is ilyen problémám van a gixxer 400 asommal. Eldőlt a bal oldalára, és ez után jelentkeztek a gondok. Szerintem a karbiban felkavarodott a trutyi, és dugulást okozott azt kellene kitisztítani. A menettelljesítmény sem a régi. Nem húz úgy és nem is megy a max sebesség 130km/h ami elég kevés. A héten viszem szerelőhöz.
Sziasztok,


na most jott el az ido, hogy meguntam, hogy nincs epkezlab kereslet a ZXR-400-ra (marmint aki ki is tudna fizetni egyben az arat (legalabb megkozelitoleg) es nem torlesztgetni akarja, meg beszamittatni robogot v. 125-os ketutemut, vagy irrealis arat kinalni erte)

ugyhogy elkezdem kiarulni alkatresznek. van minden (jelen pillanatban):

Vaz forgalmival (ha esetleg valakinek osztrak/nemet/olasz/svajci papiros gepe van, itt a lehetoseg a forgalomba-allitasra)
komplett blokk, de megbontom, ha kell
komplett ujrafenyezett idomzat tankkal, karcmentes (karcos/(esetleg repedt) fej/oldalidomot beszamitok, megsporolhatod az ujrafenyezest! )
futomu, lampa, muszerfal, kerekek, gumik,
...minden, ami egy ZXR-400-on van...


keressetek telefonon, ha kell valami
30.33.03.215

udv
Norbert
hello

nem tudná vki megmondani hogy honnan lehet megtudni a ZZR ek évjáratát? alvázszámból? ha igen hogy?
Sziasztok! Van egy Kawasaki zxr 400 tip motorom, nemrég vettem 38 ezer km-rel. Nagyon hangos szelephang hallatszik, tudtok nekem segiteni hogy ,milyen a 400-asnál a szelepállitás? ? ?
Itt nem csak az a baj, hogy leáll. Hanem nem indul be minden henger és így nem akartam járatni. Ebből valószínű szervíz lesz. Levettem a burkolatot és rájöttem, hogy ehhez nekem nem kéne hozzányúlni! Biztosan az lehet amit sokan mondtak, hogy a karburátorból felkeveredett a mocsok.
Uhh az nagyon messze van Szentendrétől. Járasd a motort amíg az eléri az üzemi hőfokot. Told vissza a szivatót. Biztosan leáll akkor is ha teljesen meleg már a motor? És úgyis hogy az alapjárat be van állítva?
Én Ajkán vagyok, de Pápa-Borsosgyőrön is van egy szerviz, gondolom ismered, fordulj hozzájuk bizalommal, nem hiszem hogy nagy gondja van a motorodnak, biztos tudnak segiteni...
Én Veszprém megyében , Pápa mellett lakom.
Vazzeg hol lax?
Hát megakartam próbálni a motort, hogy akkor mégis mi van vele. De nem jött össze. Elindítom szivatóval megy rendesen. Aztán ha leveszem a szivatót akkor egyszerűen megáll. Próbáltam hogy kis gázt adok nem számított. Az alapjáratot is feltekertem de akkor is ugyanaz. Utána még párszor próbálkoztam de nem is olyan hangja volt mint kellett volna. Nem nagyon értek hozzá de nem lehet az hogy nem megy mind a 4 henger? Mit gondoltok mi lehet a probléma?
Menj vele most egy kört (legalább 10 percig) és utánna írd le mit tapasztaltál.
De, hogy fog elmúlni? Megyek vele és egyszer csak abbahagyja?
HÁt ahogy MAT mondja elfog mulni , de nem kelett volna egyböl feldölés után beindítanod várnod kelett volna pár percet
Hát azóta nem próbáltam. Amikor eldőlt akkor még járt a motor és akkor állítottam le. Utána felállítottam és egyből elindítottam és mentem vele. Akkor kezdte el amit írtam. Mi lehet vele?
Ha jól sejtem a karburátorokban keveredett meg a lötyi, semmi komoly. Kis idő után elmúlt, nem?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha tudtok segíteni. Szóval az történt, hogy a motor eldőlt a bal felére. És utána amikor mentem vele elég furcsa dolgokat csinált. Amikor húztam neki a gázt egy kicsit elkezdett rángatni és nem akart rendesen menni. Aztán ahogy lelassítottam hogy megnézzem mi van. Ahogy megáltam kitettem üresbe és meg is állt. Mi lehet a baj? Mert ezt akkor kezdte el amikor eldőlt.Végülis nem elcsettent hanem szép lassan elfektettem véletlenül. Légyszi segítsetek!
éljen az utcai motorozás!
Voltam szerpenyózni. Egyik kanyart kiegyenesítette egy ZX10-R. Megálltam, a csávónak eltört az egyik karja, más baja nem lett. Szerencsére. Nagy szerencséje volt, hogy ott nem volt szalagkorlát.
A spirál kikötése nélkül is viszonylag elég hervdtan érte el a 180-at. Az órát kikötve kicsit többet megy a gép sík úton, de akkor sem éri el az európai kivitelek 210 km/h körüli katalógusadatát. Mindenképp kell fúfókákat cserélni, hogy a 65 LE körüli teljesítmény meglegyen.
Ja-ja nekem is 180 után 1 kicsivel elkezd rángatni vagy valami hasonlo nekem 250 es em van de ugyan az szinte!
Az van nekem, gondoltam, hogy hasonló módon oldották meg belpiacban.
Ezekszerint nem
Ma szerpentin Dobcsikő?
Azt nem tudom mekkora fúvókáim vannak, de tényleg olyan hogy elér a mutató kicsit a 180 után, és elkezd rángatni a motor. 5-ben is (kb 13500) és 6 ban is (11000 asszem most nem vagyok benne biztos).
Már megint ez a sebesség mizéria az enyém meg 170-et megy na és.