Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brian neked 120/70 -es gumid van elől vagy a gyári méret? Nekem a gyári méret elől is hátul is, és elől már nincsen csík rajta, hátul meg vagy fél centi. És mindig elsővel szoktak tapadási gondok lenni kanyarban. Angol oldalon olvastam, hogy a /60-as gumi oldalfala túl kicsi, ezért a 70-est javasolják feltenni. Szal a ti versenyzők milyet használtok?
Sokmindentől függ. Utcai vagy versenymotor, milyen gumival, stb.
My personal best 2:11, de azon a versenyen 2:10,9-et ment a leggyorsabb.
Vanfent youtube-on egy zxr400 pancsiring videó. Mérdle, hogy kb milyen kört megy.
9eset vettem. Fasza cucc ez az irridiumos téma. Szerintem jobb mint a sima.
nem eladó valakinek itt a zxr 400 a? keresek eggyet akinek van pötyögjön már a reeeman@freemail.hu ra
Hi mindenkinek!
A ZXR 400-ba és 250-be is a gyári gyertya az NGK CR9EK.
De ezt nyugodt szívvel ki lehet cserélni NGK CR9EIX-re, mert jobbak az értékei. Az enyémbe is ilyen van.
Amúgy akinek kell, az szóljon nekem ( gondolom a mail címem kinn van), mert van eladó gyertyám.
12 ezer a 4 vadi új iridiumos NGK gyertya. A CR8EIX-ből is tudok szerezni. Az kicsivel drágább, mert ritkább.
Amúgy boltba 4750 forint kb mindenütt.
AMÚGY ZXR RULEZ!
Hali,
meg tudja vki hozzávetőlegesen mondani, hogy milyen köridőket lehet szakítani egy ZXR 400-zal a Pannonia Ringen?
Passz. Elvileg 59 lóerős. Menni megy, 4.ben viszi a 180at lazán. Ritkának is tényleg ritka. Ha komolyabban keres az ember akkor lehet találni még fiatalabb példányokat.
én fiatalabbat nem is láttam még nagyon magyarországon szerintem nagyon kevés van belölük ha egyátalán van, de ami neked van ilyet se láttam még legalábbis eladot nem nagyon, zxr400 asok meg 250 -esek azért gyakoribbak joval mint a gsx-erek .De ezek tényleg 53 loerösek? mert a zxr400-as tudomásom szerint igen csak 60 fölött van. Meg ezek az sp verziok miben különböznek?
Itt meg tudod nézni a típusokat: http://www.suzukicycles.org/GS...
"93 óta nem változtattak semmit a modellen, a fiatalabb példányok pedig drágák 7-800e, szétnéztünk a kínálat között, ez tűnt a legjobb ár érték aránynak. 515 volt.
ez 93 -as lenne hát én legalább egy 96os 97 -es nek néztem ki nem tudom de amit én néztem 90, 91-eseket azok nagyon rondák voltak, nagy kocka lápás meg csunya fejidomal voltak elátva, meg az oldal idom is egyszerü volt nagyon hátuljárol ne is beszélve. És mennyi volt ha megszabad kérdezni ?
Jaah és az eldőlés, hát a magyar utaknak volt köszönhető, városi 50kmh, atomnagy kráter előtte, ilyen 15-20cm es nyomvájú, fékfékfék, lelassult vmennyire, de sajnos nem sikerült a manőver.
1993-as, szép?xD Eléggé le van lakva, a "szép" oldaláról fényképeztem le ezért annyira nem látszik a hiba. Közelről már látod a festékhibákat. Jövőre tervezek egy komplett fényezést csak nem tudom hogy meg éri e nekem :S
teszt Itt egy Paulovits Imre által tesztelt suzuki gsxr 400 adatai láthatók és a végén ott van hogy milyen gyertya kell bele.
Szia. Nagyon jól néz ki a motrod milyen évjárat? én is gondolkoztam suzukiba amikor vásárlás előtt voltam de nem nagyon találtam csak öregeket meg csunya kocka lámpásat meg egyszínűt de ez nagyon jól néz ki. Ki hozta haza hogy eldőlt vele 15 km/h-ás sebességel? Ennyitől már megrepedt a dekli? Nekem is sikerült eldölteni a motrot egyszer de az azért volt mert nem nyílt ki a kitámasztó normálisan, de nem repedt meg a dekli , lehet hogy a tiednek már előtte is volt egy kis hajszálrepedése
Nah... A CR8EK és a CR9EK között méretben nincsen SEMMI különbség. A különbség a hőmérsékletükben van, a 9-es a hidegebb. Tehát: minél inkább pörgeted a motort + ugye kánikula van stb, annál hidegebb kell. a képek alapján a 9-est tedd bele SZERINTEM, mert sokkal tisztábbnak néz ki. Ha sok pénzed lenne mondanám hogy mind akettőből vegyél 4-et és próbáld ki
Szal 9. Nekem is olyan van benne, bár nekem ez az előírás. Ha a gyertyák elkokszosodnak majd idővel, az azt jelenti hogy a 8-as fog kelleni. Ha nem, hanem tiszták maradnak akkor jó a 9.
Én sem, holnap viszont megyek! K-Ringgg
hát mi se mentünk ma, farsulnak az emberek.......
NSR 250-nel mentem volna...
üdv:
gk76A modell. A folytásról pedig ott a kép. Nos akkor melyik gyertya kell szerinted?
Egy faszit kérdeztem, ő a 9eset ajánlotta, megnézem melyik modell, a folytás pedig 4 ilysen műanyag bizgentyű azt pedig lefényképezem.
Bár a képek alapján én inkább a 9-est tenném bele, ahogy te is tervezted.
Mindenesetre én a helyedben letisztáznám milyen gyertya is kell a tiédbe, mert fórumokon emlegetik A CR9EK, CR8EK, CR8HSA-t is.
Úgy látszik a különböző évjáratúakba másfajta való, mindenesetre nem értem miért nem találom meg egyértelműen milyen is kell bele, mindenhol találgatnak.

Itt van egy Angol nyelvű fórum: Gsx-r 400, ahol a gyertya szekciót a workshop -- spark plugs- on találod.

NGK oldalán is mást írnak a tiédre , de ezen a fórumon azt írják ez rossz.?
Találtam egy ilyen technikai specifikációt is, a Gsx-r 400 GK76A modellekhez: technikai spec, GK76A
Ez alapján a CR8EK kell.
Neked melyik modell van meg?
Csak mert ha a CR8EK kell a tiédbe, akkor az iridium-os változata a CR8EIX.
1. Fekete füst. Ez lehet azért, mert: - a levegőszűrő eltömítődött
- túl sok a benzin szintje a karbikban
- meg ezen kívül két másik dolog is amit nem tudok pontosan
2. Gyertya.. Nagyon fasza hogy különböző volt benne. A gyertya mérete és hogy mennyire meleg/hideg a lényeg. Ha túl rövid a koksz felépül a meneten, ha túl hosszú akkor a gyertyán. A versenygyertyák "hidegebbek", jobban hűlnek. Ez azért fontos, mert a gyertyának is van üzemii hőmérséklete. Ha ezt nem éri el (pl versenygyertyát teszel utcán használt gépbe), akkor a koksz nem ég le róla, magyarul rá fog rakódni. Ha túlmelegszik (pl versenyen utcára szánt gyertyát használsz) a gyertya túlmelegszik és károsodik az ia meg a motor is. A felrakódott koksz további bajokat is okozhat.

Az NGK CR9EIX a CR9EK helyett használható, Iridium-os gyertya, ezt használhatod, jó lesz bele, HA a te motorodba is ezt írja a gépkönyv (CR9EK).

Az olaj is fasza lesz.

Milyen fojtást tegyen vissza a karbiba?
Olyat fogok venni, irridiumos.