Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mennyit szánsz zxr-re?nekem van egy 94es rendszámosom,piaci ár alatt.üdv
sziasztok!
phú, megnéztem ma egy, azaz kettő ZXR-t, mindkettő az L verzió... hát elég szépek voltak... ;) Rákattantam, mint állat. Sajnos Red Baron révén, be se indították nekem. Csak még mindig egy vagyont kérnek el ezekért.. :S
Amúgy nagyon különbözik a régi verzió az újtól? Szóval megéri drágáért megvenni az L verziót? Mert a körlámpás zixer már van 400-tól, és én annyit képzeltem a motor áráért....
Szóval mégis miben más az újabb, azonkívül, hogy az egész motor más.. ? ;)
hova parázol,majdnem 10másodpercel jobb időt mész mint én
feldughatom a seggembe az R-es váltómat a jelen tudásom mellett
majd idővel javulok,de akkor nemhagyom majd magam
ha beleteszed és megelőzöl, vagy csak ha észreveszem, hogy meg akarsz előzni, kilöklek a sóderbe
még nincs itthon.,de jön
megvetted az "R"-es váltót?
na jó,mondjuk tőled nem is vártam
mivanmá a motoroddal?
en nem hiszem el.
egy szó mint száz Brian r-es zxr-el versenyzett talán higyjétek már el neki hogy létezik
Jó pap holtig tanul,igazad van.
Tessék egy kis csemege:
//www.google.com/search?q=kawasa...
és itt van nagyobb képben: SP
Akkor ez mi?
http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...
ott van hogy SPORT PRODUCTION special in all years
SP kivitele a Suzuki GSXR400RR-nek van.A Kawának nincs.
De SP-t nem gyártottak
Jo de ha megnézed a SP is tartalmaz versenycuccokat végül is azt is lehet hivni R-es tipusnak ugy mint a sok pöcs mikor a ZZR-t ZX-nek hivja holott kurvára nem az (jo amerikában ugy adják ki de attol még nem kell europában is átnevezni).
ÁÁ,az r-es zxr csak csízió meg vízió
brian!
a képeket amiket kiraktál azon tipus illetve motor-alvázszámok vannak nem?na ha jol láttam mindegyik tipus ugy kezdődik hogy pl ZX400L...számok de ahogy elnéztem sehol sincs a számban 2 betű a 400 után nekem meg a motorszámom ZX400GE-vel kezdődik nem tudsz esetleg erről vmit hogy ez különbözik-e vagy ugyanolyan csak van ilyen számozású is?
Már látom!

Végre egy jó hozzászólás , kössz Brian hogy felvilágosítottál!
Az R-es verziót kizárólag belpiacra - elsősorban a japán Ssp400-as bajnokságban való indulás miatt - gyártották. Szürkeimporttal érkezett európába néhány példány, itthon is volt-van max. egy tucat belőlük. Nemcsak az együléses idomzatában tér el a sima verziótól, minden alkatrésze a versenysportban való felhasználás tükrében készült. Síktolattyús karburátor, versenyváltó (hosszú 1-es, rövid többi fokozat), elöl-hátul nyomó és húzócsillapítással ellátott futómű, más vezérműtengelyek, hajtókarok, dugattyúk, gyújtás, stb. Attól, hogy a weboldalak nem prezentálják, valamint, hogy nem akarsz tudomást venni a létezéséről, még létezik (létezett).
ok, köszi
There are 2 different models of the zxr400, the older H model and the newer L model.
1989 H1 model
1990 H2 model with no changes.
1991 L1 model introduced with new styling and a more powerful engine.colours:green/blue/white or metallic blue.
1992 L2 model introduced with no changes except colours red added.
1993 L3 model with Black frame and colour changes of ebony/purple/red & green/white/blue.
1994 L4 model with alloy coloured frame & colours ebony/violet or green/white/blue.
1995 L5 model with minor improvements to the engine & graphics on tailpiece changed from zxr400 to 400 only.colours of green/white/purple & ebony/purple/red availble.
1996 L6 model with no changes.
1997 L7 model with no changes.
1998 L8 model colour change to black added.
1999 L9 model with greatly improved engine with different crank & head.colours of lime green/white or ebony/metallic eventide.

All years specials:A few single seater sports production specials available in all years.- SP
1: attól tartok ez az R-es verzió akkor is csak kitalált. Azaz valaki átépítette a Kawa-ját és rámondta hogy mivel átépítettem versenyre, mostantól ez R. És így is "reklámozta"
Tudsz valami bizonyítékot vagy hogy ennek hol lehetne utánna nézni?
Én a zxrworld-on nem találtam.

2: Azt hiszem ezt akkor meg kell oldani...
Egy parkolóról beszélünk, a strandé, de csak akkor nyitják ki amikor nagy a forgalom és sokan vannak.
Legalábbis így tudom, mert voltam többször is, és amikor nyitva volt nagyon sokan voltak a strandon, a túloldali parkolóban is tele volt, amikor zárva volt akkor meg nem nagyon volt ott autó. Hétköznap nagyobb a valószínűség hogy zárva van vagy nincsenek benne autók.
2: Ezt az R-es verziót honnan szedtétek? Úgy tudom a sima verzión kívül még az SP van: az együléses.
Hát onnan, hogy gyártottak R-es verziót és volt szerencsém használni is.
4: Nekem is belpiaci van, végig forog 14.5-ig, de 180-nál letilt, akár 5-ben, akár 6-ban van.?
A km órára van kötve a korlátozó, ha kihúzod a spirált, túllépheted a 180 km/h-s sebességet.
Szia!A lepencei parkoló multkor ki volt nyitva és autók álltak benn vagy te nem azt a parkolót mondod?adatlapomon van egy vidi...a parkolós.mi is voltunk ott régebben elég sokszor de sajnos miota megnyitották nem lehet bemenni,mert televan autóval meg koszos és asszem fizetős is vagy nem egyről beszélünk?