Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A GSX-R 600-asom órája is 270-et mutat, valójában pedig a teszteredmények szerint 250 km/h a végsebessége Az kb 10 %-os csalás
Nem baj az! Istenkirály a GIXXER-ed és az amikor nyomatod neki pályán a ZXR-el...
Hát épp erről beszélek, hogy minden óra gyárilag többet mutat, max 220 km/h-val mentél.
Ha a Subaru órája szarul mér...akkor minden szarul mér!
addmá oda a blokkod ssp400 versenyekre muki
A Subaru Impreza órája szerinted jól mér?
Nekem 3-ban kiakasztja az órát a KAWA-m! De ott letilt is egyben!Kitekertem a spirált és bemértük SUBARU IMPREZA-val...Végsebessége majdnem 240 volt!
Igy van briannak igaza van a km-órában van egy kis lemez ami ha a mutato eléri a 180-at akkor érintkezik és küld egy jelet ami letiltja de itt magad is láthatod http://www.zxrworld.co.uk/zxr4...

Hát persze!
Ha jól látom neked CBR400RR van, azon nem ismerem a trükköket

Japán belpiacos ZXR 400-ason tuti az általam leírt dolog a működőképes, jónéhány példánynál kiviteleztük ílymódon.
Ha nincs spirál, akkor minden fokozatban tilt 5000nél a blokk.
Legalábbis nekem a 400as tiltott, amikor nem kötöttem be véletlenül a kmspirált.
igen,de a légszürőt meg a zajcsillapítót nagysebeséggel szedted ki belőle :D
nekemis van egy jap piacos gépem kiforog a pirosig rendesen:)
Rosszul gondolod
A japán belpiacos verziók "folytása" két dologhoz kötött: először a fordulatszámhoz, amelyet a kilométeróra/fordulatszámmérő alatt lévő rózsaszínű csatlakozó összedugásával lehet kiiktatni. Ebben az esetben a motor már a piros tartományba is forgatható, de 180 km/h-nál letilt. A km/h szabályzás pedig magára az órára van kötve, ha az óra nem mutat (pl nincs spirál), akkor nem is tilthat le 180-nál
Ez gyakorlati tapasztalat A versenymotorom felkészítésekor így cselekedtem és működött (2001-2003)!

Ugyanakkor én 132-es fűfúvókákat használtam
A japán belpiacos gépek kisebb főfúvókákkal vannak szerelve. Az enyém 90-esekkel.
A gép épp eléri a 180-at. Nem úgy viselkedik, hogy gyorsúl és hírtelen leszabályoz 180-nál. "Mat", te talán kipróbáltad a kilóméteróra kikötést?
Véleményem szerint az spirál kikötésével nem változik semmi. Be kell tenni a nagyobb méretű standard 95, vagy az opcionális 98, 100-as fúvókákat, majd karbiszinkron újra.
Sorry, elfelejtettem, hogy írtam ide! Kinek van macskalámpása?
mondom, hogy nekem az van!
hello.Nem tud valaki segíteni nekem biztosíték és izzókészletben ? hol tudnék venni hozzá vagy milyeneket vegyek? zxr250 röl van szó elöre is köszönöm a segítséget
helló nekem az van!
Mitogeri! Te véleltenül nem tudsz 2es mitora műszerfalat?
helló nekem az van!
helló nekem az van!
szvsz jobban jársz egy 400as hondával.
de persze én nem értek hozzá

jut eszembe:
van iridium gyertyám zxr400ba, ha a gyári NGK CR9EK.
13ezerért a 4db, ú, bontatlan.
50ezer km-t garantáltan kibír.
Senkinek nincs ZXR 400-a?!
Szívesen.
Kösz DESMO.