Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az miért van, hogy a fordulatszámmérő elkezd vagy 2-3 ezerrel többet mutatni?alapjáraton 1500-2000-körül kéne lennie, ehelyett van 3 meg 4 ezer is néha. amikor 10000-nél kéne lennie, akkor meg van 16-17. pár napja csinálja. tavaly is előjött egyszer-kétszer ez a probléma, de pár napon belül megszűnt magától.
Mit vársz egy 26 éves harci szekértöl?
Szia szét kell nézniük egymástól a jeleknek,a hengerfej síkpontjához ez benne van a service manual-ban is úgy hogy 1-4 henger van felső holtponton abból is a 4iken tudnál mérni mindenhol hézagot ha jól raktad össze, elvileg 1 fogat még elbír csak szarul jár,megy szóval attól függetlenül be kell tudnod inditani lehet az összerakásnál valami nem stimmel trafókat nézd meg jól dugtad-e össze meg karbiba megy benzin.Nálam mindig előjött valami másik gebasz összerakásnál hol az egyik úszóház eresztett hol meg nem feküdt fel rendesen a légszűrőház.
Sziasztok.Segítene nekem valaki! Budapesten egy értelmes Kawa szakértő kéne. Már 3 szerelő hallgatta meg a mocim de közük nincs hozzá. 3ezertöl úgy zakatol mint egy varrógép.Megy mint a golyó de baromi csúnyán szol.Lánc feszes az előző szerelő 30 ezerért cserélt rajta olajat és állítólag szelepeket állitott. A kedvem is elment már hogy ráüljek.
Sziasztok!

Gyors kérdés:

zxr l3 vezérlés beállítása hogy néz ki?
1, 4 henger fel koppra, lent a tárcsa jelen van, t-n, és f van bal oldalt.
A kérdés: Fönt a veztengelyeknél a jeleknek össezfele, vagy szét kell állniuk.

Csak azért érdekel, mert nem indul. Meg van valami fémes hangja, amikor volt valami beröffenés szerűség.
Amúgy átforog, nincs vele gond.
vagy ez van elszúrva, vagy a gyújtásom.. Karbikat megnéztem, hibátlanok.
Sziasztok!Eladóvá vált 95-ös ZXR 400-as motorom.Kezdő pályázóknak ajánlom elsősorban,a motoron jelenleg is pályaidomok vannak.Műszakija kb.3 éve lejárt,azóta biztosítás sincs,de forgalomban van és törzskönyves.A hfej tömítés átégett,ezért hamar felforr a víz,de indul és kipróbálható.Új,gyári pakolást adok hozzá.Tudnivalók nagy vonalakban:500km-futott D.I.D extra erős lánc,2féle áttétellel,új lábtartó,új gyári kuplungbowden.Eladása sürgős,árát is ennek fényében állapítottan meg,185000Ft-ot kérek érte.Tel:70/7791682(gyakran vagyok külföldön,sms-írj)
Szervíz nem nagyon sikerül!
Sziasztok.vettem egy zx400 at. zakatol rendesen.olaj csere meg volt szelep állítás meg volt.vezérmű lánc alig használt.Hidegen gyönyörű a hangja de ha bemelegszik 3 ezer után zakatol valami főleg ha elengedem a gázt. Valakinek ötlete? szabad önteni valami zaj csökkentő adalékot az olajba? Köszi előre is.
Szervusz koma! aug1-aug20 otthonleszek,es habar a vas meg darabokban van,en azert tervezek motorozni vele,ha mashol nem is,de legalabb kakucsringen kicsit,hogy ujra szokjam a motorozast:) volt egy telefoncserem,nemvagyok biztos hogy megvan meg a szamod,szoval kuld mar el legyszives a balatonmotors@hotmail.com-ra es remelhetoleg sikerul iden valahol egyutt gurulni egyet ;)
Ha barkinek innen a forumrol volna kedve csatlakozni, akkor nyugodtan dobjatok fel datum otleteket,lehetoleg aug 5-6 utan,addigra nekem is lesz motor:)
Üdv mindenkinek. Egy 1995-ös ZXR 400-hoz van egy komplett karburátorom, szelepfedelem, két irányjelző, lábtartó megy 1-2 bazár.
Nem érdekelne valakit? Ha igen, írjon a datty919@citromail.hu-ra
NEM barátom az enyém már 500-as, de ne mond senkinek. Jövőre meg befaragom a 636-ost. Majd ha kel a gumi keres meg.
tiéd a 440-ez ZXR? Érdekelne majd gumi...
Nekem van, csak annyi különbséggel hogy 120/70 R17 az első.
115/70 és 165/60 slicked nincs eladó? Hasonló méretben mintás is érdekel...
Szia!
Mit kérsz az idomokért és a has idom meg van ? Mid van még eladó?
Köszi szépen a válaszodat, megerősítetted a feltevésemet miszerint testkábel lehet, sokat segítettél, köszi szépen mégegyszer a segítséget!
Az egy testkábel, és ha jól emlékszem vázra kell rácsavarozni. Ezt csak azért mondom,mert Én le pórszorattam a vázamat és hogy biztosabb legyen a kontakt a blokkhoz csavaroztam.
Eladó idomok, + még vannak .
A kép beszúrása nem jelent meg az előző hsznél így ebben pótolom.

http://www.imagebam.com/image/...
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Valamelyik zxr400 tulajdonos fórumtársamat szeretném megkérni, hogy vegye már le a tankját és nézze már meg, hogy a képen látható üzemanyag szivattyú kábelkötegéből kijövő telibe fekete alapon sárga csíkos lyukas sarus kábelt hova kell kötni? Az üzemanyag szivattyú és üzemanyagszűrő tartó rögzítő csavarjára menne (ami most nincs a képen mert nincs rácsavarozva a vázra) és test lenne én erre tippelek, de ha valaki hasonló képpen lefényképezné és belinkelné a saját motorjáét azt nagyon szépen megköszönném, azért lenne szükségem erre az infóra, mert amikor még régen megvettem a motort akkor sem volt már bekötve a szivattyú, de hozzáértővel megnézettem aki átnézte kontakt dolgokat és ki is próbálta és működik gondoltam akkor kipróbálom hogy jó e csak nem tudom hogy a lyukas sarus kábelt hova kell kötni addig nem merem bekötni és beindítani a motort. Válaszotokat előre is köszönöm.
Hello

Valakinek esetleg egy kabát?
http://www.kepesmotor.hu/bor_k...
Köszi a választ akkor majd szétnézek,ilyenek után.
Jó kérdés én azt hittem gyári most néztem pár gyári fotót van amelyiken olyan van mint az enyém de pl a zx-9r-en is ilyen van http://www.ebay.com/itm/1998-1...
Szia zxtom!
Milyen tükrök voltak neked a 400on?
Gondolkodom hogy lecserélem,jól mutatnának az enyémen is.
Köszönöm a választ.