Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Uh.
Ha benne van a manuálban, mert addig elfelejtem. Ilyenkor visszasírom a GS-t, ott nem volt ilyen probléma.
Pontosan, testelni kell, majd elfordítod a kulcsot és levillogja a hibakódot.

A hiba törlése meg a kivillogtatás után 3 alkalommal testelni minimum 1 másopercre, a három testelést 12.5 másodpercen belül megejtve.
Látom-látom. Igaz, hogy amúgy sem tudom használni őket, de azért köszönöm a fáradozásodat.
Még csak vasnak sem hívtam mert az alumínium lenne oldalhelyes, inkább marad a típus vagy a motor elnevezés. 😀
Így van a ZZR-nél is !
Na. 2015 gyártás, 2016 első forgalomba helyezés.
plázapicsáás , hülyegyerekes , ok ! De ti soha nem becézitek a vasat ? 🤔
Sztornó, megvan a manualban. Ott vannak egymás mellett. Ugyanaz, mint a ZZR-en: lengő vezetékek a hibakódokhoz meg egy plasztik csati 6 dróttal. Gondolom a kép alapján sejted is, merre kell keresni.
2015 asszem, vagy 2016. Nincs itt a forgalmim.
És a pöri a pörkölt helyett? Én attól tudnék a falra mászni.
Pontosan.
De.
A manuálban (ER6) van egy 650E típus, ott nincs ABS, így csak egy sima diag csati van.
Aztán látok egy 650F típust, ott a "self" diag csak EGY vezetékes, gondolom a földre kell kapcsolgatni.

Az érdekes, hogy az első lapon a motor képe, egy "N", a felirat is
ER-6n;
ER-6n ABS;
de a kapcsolási rajz a fentebb említett.

:-)
A két diag csati , a self-test vezeték még arrébb van , azitt nem látszik !
Mi az évjárata a tiédnek?
Én mondjuk simán buzinak mondtam volna, de ez így pc. 😁
Egyelőre fingom sincs, az mire jó, egyszerűen megnéztem a manuálban a kapcs. rajzot, ott láttam rajta.
Igen, ilyet láttam a ZZR rajzon is. Egy nagy ABS diag csatit sok lábbal és egy két vezetékből álló self-test terminált, amivel a hibakódokat kell kivillogtatni/törölni belőle. Nyilván lehet ettől eltérő a tiéd, de ezek szerint legalább a rendszer igen hasonló.
A self diag csati zárva , és akkor kivilogja a hibakódokat , ha van !
Van két emelőm... Lehet, hogy tavasszal kipróbálom.
Én most megnéztem az enyémet, VAN rajta ABS diag csati, és egy "self" diag csati is.
Az indokolatlan cukis becézgetést (szupcsi, moci, üdcsi, ajcsi, telcsi, stb.) nem mindenki szereti, mert van neki egy valamelyest gyerekes, plázapicsás, ostobenkó felhangja, ami - feltételezem - Kawa és Sanyi szerint nem méltó a ZZR-hez.
Már egyenesen kiváncsi vagyok , mi ezzel a gond ! 😉
Ha kifejtenénk akkor de, hirtelen sértődött lenne a család az ükapákig. 😀
Sértődés ?! Nem olyan családból származok én ! 😉
Erről már volt szó több helyen a fórumon, de sértődés lenne belőle ha kiveséznénk így legyen, a te géped egy MOCI. 👌 🙂
Megsértődik ?! Ahogy bánok velük , és amilyen sorsuk van nálam , lehet sok motor szeretne nálam moci lenni ! 😉