{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5671481] 2021. 01. 23. 19:06
Giraffe#64
Rosszul van beállítva a holtjáték...a gázmarkolatot meg ne zsírozd be...
[#5671258] 2021. 01. 22. 20:08
ini
drz-t ültettünk kutyacsont cserével, hát jó szar lett utána, olyan lusta lett a futómű
[#5671254] 2021. 01. 22. 19:51
Goni
Sziasztok,
nemrég vásároltam egy EXC 250-est. Mivel alacsony vagyok (167 cm) le kell ültetni a motort. Több szerelőt kérdeztem, mindegyikük főleg terepmotorokkal foglalkozik. Minden ajánlat eseten a gyári rugóm maradna (75-85 kg közötti, ebbe beleférek teljes felszereléssel, akár közepes hátizsákkal is) a megkérdezettek közül ketten azt mondták, hogy egy közbetéttel leültetik, de nem kell átszelepelni és a gyári első rugó is is maradhat a 25 mm ültetéshez. Természetesen az olaj, a szimeringek, a csúszók cseréjével teljes lenne a futómű szerviz, ugyanakkor volt olyan ajánlat, aki az első rugókat is cserélné, illetve átszelepelné a teljes futóművet. Eddig nem enduroztam, ezután is csak amatőrként hétvégeken, esetleg évente egy alkalommal Erdélyben motoroznék. A kérdésem, hogy az ilyesmiben tapasztaltabbak szerint, erre a felhasználásra elegendő a közbetétes ültetés a gyári szelepeléssel vagy érdemes a jelentősen drágább megoldást (átszelepelés és első rugók cseréje) választani? Az árak jelentősen eltérnek, a két egyszerűbb megoldás 70-100 eze (elvileg ugyanazt csinálnák elmondásuk szerint) a szelepelős 250 ezer. horror , ok, de, bár 13 éves a motor, egyébként jó állapotú, hosszú távra tervezek vele.
Előre is köszönöm az észrevételeket, tanácsokat, a tapasztalatok megosztását,
üdv, goni
[#5663917] 2020. 12. 25. 19:26
L4ci_300_TPI
Ez így teljességgel kizárt. Nem egy bokorugrót szeretnék tuningolni, hanem egy 1 éves motoron az ülést kicserélni.
[#5663916] 2020. 12. 25. 19:24
L4ci_300_TPI
Megoldottam már délután, de nem ez volt a bibi.
[#5663910] 2020. 12. 25. 18:27
demzsolt2
Ez akkor van így, ha a két állító túl meg van feszítve, rosszul van beállítva..
[#5663791] 2020. 12. 25. 11:55
ini
esetleg a gyári szivacsba zselé párnát betenni? 6-8 ezer az alin
asszony bicikli ülésén fél centi volt de sokkal kényelmesebb volt mint amin nem volt zselé
[#5663781] 2020. 12. 25. 11:31
L4ci_300_TPI
Hali! Köv. kérdés: Acerbis X-Seat ülést szeretnék venni, amit endurózásra használnék. Többen a soft verziót javasolták, ami kicsit puhább. Valakinek valami tapasztalata van esetleg? Akár eladó ülés?
[#5663779] 2020. 12. 25. 11:29
L4ci_300_TPI
Sziasztok!
300 TPI-nél a gázkar nem csukódik vissza magától, mert szerintem nem elég erős a rugó alul. Két bowdenes már és konkrétan szarrá van fújva wd40-el, a gázmarkolat belül lezsírozva és csak balra fordított kormánynál megy vissza a gáz. Kicsit idegesítő, hogy egy 2019-es motoron ilyen előfordulhat. Másnál is van ilyen jelenség? Az alsó rugót lehet spanolni vagy cserélni?
Köszi a segítséget!
[#5663175] 2020. 12. 22. 23:45
Csabex
Szaisztok.
Ktm exc 250 f 2007. Valaki valami veleményt tudna mondani. Igazabol arra lennek kivancsi nehezebb tepereken mit tud. Nagyon nyomatekszegény? Jol hasznalhato akár hardra is koszi nektek
Pacsi
[#5662718] 2020. 12. 20. 19:15
Jani100
Sziasztok.
Érdeklődnék egyik haveromnak KTM 300 exc 2t 2009 évjárat, kuplungja nem emel ki teljesen, és a kuplung kar is meg akad fél úton behúzásnál.
Előre is köszönöm
[#5658367] 2020. 11. 30. 21:33
petyarider
Szia,
Nekem egy új MX 41van, tpssel, meleginditoval (1 óra erejéig volt fent az 525osomon) Gáz szektor is van valami, az nem új.
30-448hatvankilenc83
[#5658298] 2020. 11. 30. 17:58
FoxNof3ar
Valakinek nincs eladó kehin fcr 41es karbija gáz szektorral bowdenel?
[#5657289] 2020. 11. 25. 19:10
Jani100
Köszönöm szépen.
[#5656859] 2020. 11. 23. 21:43
petyarider
Féktárcsaban van egy mágnes. A feknyeregben pedig.egy reed relé. Ez adja a jelet az órának, ha működik
[#5656830] 2020. 11. 23. 18:00
Jani100
Sziasztok.
Érdeklődnék, tudja-e valaki, KTM EXC 300 2T, hogyan méri az üzemórát a gyári órája, vagy hová van be kötve, mert jelenleg ha meg nyomom a gombot működik az óra, de nem számolja az órákat.
Előre is köszi.
[#5656426] 2020. 11. 20. 19:59
zx-r
Ezt a "nagyon jó minőségű" negatív értelemben gondoltad?
[#5656372] 2020. 11. 20. 13:29
GGKari
16 éves motornál, kicsit olyan ez, mint ha lottóznál.
[#5656367] 2020. 11. 20. 12:34
Krisz34
Nagyon jó minőségű kis motorok. Most van egy nálam teljes felujitáson, főtengelycsapágyas lett!
[#5656292] 2020. 11. 19. 19:56
zx-r
Sziasztok!
Keresztfiamnak tervezek venni egy KTM SX 65-öst (2004-es). Valaki esetleg képben van mennyire szervizigényes, mikre kell odafigyelni vásárláskor? Mi az ami nagyon költséges lehet?
[#5649621] 2020. 10. 26. 18:01
ini
lipótmező
bezárták egy ideje már, nem találja a kiutat?
[#5649618] 2020. 10. 26. 17:48
-Petya520-
ez jó
[#5649535] 2020. 10. 26. 11:36
MAdrián
"Nekem nagyon tetszik, csak kibaszott gyenge. 540 sx volt elötte. Béla, Majosháza." "Nekem meg túl erős, Simsonom volt előtte. Jani, Abádszalók." "Sokat eszik. Riga 16 volt előtte. Csaba Felsőzsolca." "Nagyon keveset eszik, Cr 250 volt előtte Ibolya, Lábatlan." "Nekem túl alacsony, 193 cm vagyok, Gyula Andocs." "Kibaszott magas, Kecskeméti Sanyi, 156 cm mély vagyok." "Nekem nagyon tetszik, csak kár hogy nem 4t, Viktor Szatymaz." "Nekem is tetszik nagyon, csak jobb lenne bowdenes kuplungal. Sedu vagyok Budapestről." "Kurva jó csak az a baja hogy nem Beta. Zsírferi Lipótmező."
Remélem tudtam segíteni.
[#5649236] 2020. 10. 25. 10:58
FMAtti
Sziasztok !
kérnék véleményeket tapasztalatokat exc 250 tpi ről ( 2018 injektoros) eddig 4T vel mentem .
[#5646216] 2020. 10. 12. 16:49
Psyho
Hello
Ha valakit érdekel 2007-2011 xc 250 komplett elsőWP, hátsó WP futómű ,komplett vàz,lengővilla ,segedvàz
Powerparts cuccok,ülés,tank,fékek ,
Rezó ,carbon védővel,làbtartók stb
Imodok,stb