Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dobozt nem vettem meg a motorral együtt, csak később fogom, mert még a csizmám is most jött meg.
a dobozt... A mociban már 2000 Km van.
Azt írtad már megvan. Motorozol, véleményeket is írtál róla meg ilyesmi.
És még néhány. Itt is jó sokat találsz: http://www.bikepics.com/honda/cbx250/.
Érdekes idomokat gyártanak hozzá a brazilok.
Üdv, én még nem vettem meg, csak meg fogom venni... De láttam élőben a felszerelést is, mert előttem vittek el 2db CBF-et. Képet kerestem neked, dobozzal a cbf-ről, de kicsit másakat találtam.
Te márkakereskedőnél vetted a tartozékokat hozzá?
köszi
tudnál egy képet küldeni a dobozodról, a motoron ?
A gyári kiegészítőket megtalálod a http://www.honda.hu -n a CFB 500 -nál.
Szia,

Na az a lényeg, hogy megy a mocizás. Én Cordura dzsekit vettem, a protectorok pedig kivehetőek belőle. Mindenki szája íze szerint válasszon, nekem ez így kényelmesebb. Dobozt hátra a gyári tartóval tudsz, gyorskapcsos a konzol hozzá, és igen stabil is. Vagy ha nem nagy dolgot akarsz felkötni, akkor az utaskapaszkodó alján van két akasztó, meg az ülés alatt is van két kihajtható kampó, így csomaghálóval (kb. 3000 ft) olcsón megúszod. A gyári doboz+konzol kb. 45-50e. Tanktáska meg kényelmetlen volt nekem. Bár ez alkattól nagyon függ.
. Háát azért belefér egy két km naponta.
Nézegetek most sisakot, kesztűt, gerincprotektort. Ha már így írok két kérdés:
Te a dzsekivel egybeépített protektort vagy a külön felvehetőt ajánlod? Másik kérdés: hova lehetne erre a mocira táskát vagy boxot felrakni. néztem hátulra az ülés mögé nem nagyon, mert egyrészt gyenge az a műanyag, másrészt ott a hátsó lámpa. Oldalra ?? hát nem tom. Marad a mágneses tanktáska
Nagyon eltűntél. Ennyire jó az idő nálatok motorozni?
Egyébként jó az olaj is, gépkönyv szerint 80-as hajtóműolaj, csak nagyon koszos lessz tőle a motor, a felesleget szétcsapkodja, jut a hátsó gumi szélére is bőven.. Meg szedi a port mint a bolond: olaj + sok por = tökéletes csiszolópapír.
Elvileg olaj kellene rá, de mindenki láncspray-t használ. Én Castrol-t. Minden második-harmadik fújásnál meg is kell takarítani. Az olajcserénél én a blokkra gondoltam, mert ha sokat áll, az nem tesz jót neki. Főleg ilyen kevés kilóméternél.
milyen láncolajat javallasz ?
Csak mert elvileg egy márkakereskedő, így nem lett volna szabad a motort kiadni neked, ha nincs átvizsgálva - kenve - beállítva.... Bár "használt" a gép, de ilyet nem nagyon szoktak csinálni.
igen miért ?
A Lehr Motor -nál vetted? A feketét?
A laza láncot úgy veszed észre leghamarabb, ha tapasztalatlan vagy, hogy elindulásnál rángat és csattog a motor.
gondoltam azt ellenőrizted.... Én Castrol láncspray-t használok, sokat segít és jól tapad. Használat után várjál kb. 15 percet, csak utánna indulj el vele. Ha a lánc a csörgés oka, akkor a leállított motort ha tolod akkor is hallanod kell csak halkabban.
esetleg ha bekenném a láncot ?
A csörgésre nincs semmi ötletetek? szerintem a lánc lesz de nem laza.
Annak idején bevett módszer volt, hogy autogénnel begyujtottuk, utána meg oxigént neki, vagy inkább csak sűritett levegőt... persze a szomszédság miatt célszerű volt mindezt sötétben... ja és persze nem aszfalton, mert beleolvadt...
Elég brutál megoldás volt, de hatékony... azota gondoltam vannak már spéci anyagok... meg aztán nem tudom, mit szól az rgv csöve ahhoz, hogy kazánként funkcionál....
A szivató túlzott használata azonban a nem megfelelő kenés miatt is ellenjavalt. Lásd gépkönyv, de ha annak nem hisz az ember, akkor kérdezzen meg öreg motoros szakikat.
A szivatót tényleg csak a beindítás idejére húzd rá és után told vissza, nagyon hamar megszívja magát a motor és akkor jön kb 100km erejég a piroslámpánál lefulladós szindróma, ami elég idegesítő tud lenni. Szal tényleg inkább tartsd egy ideig a gázt kézzel amig stabil nem lesz az alapjárat.
Szia,

Nekem nem volt vele ilyen problémám. De ha ennyit állt a gép, én olajcserével kezdeném a dolgot. Az 1000-es szervíz után nekem szinte zajtalan lett a blokk. A szivatóval vigyázz!!! max. 30mp -ig használd, inkább állj mellette és tartsd a gázt amíg nem lessz stabil az alapjárat. Nekem hidegindításkor kb. 3mp a szivató használata, majd utánna kb. 15-20mp -ig kell kézzel tartani a gázt. Aztán stabilan jár kb. 1000-1100 rpm-en. Ha megmelegedett, akkor 1500 az alapjárat.