Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a honlap szerintem ezer éves lehet... írja a hengert, de nincs nekik...
Előszőr egyébként kb 3 hónapja néztem meg ezt a honlapot, akkor is ugyanezek voltak rajta....
Te is érdeklődd meg a Burminál az RGV hengert!!!

Amúgy az e-mail cím ügyben nyomozok, nekem se válaszolt még a srác, akinek alkatrészei vannak..
Én meg itt vettem a féktárcsát:

Burmi motorbontó
Majoshaza gagyi.Lakitelek asszem,ahol az a nagy adotorony van,Duna mellett,ahogy lejosz az M0-asrol.
Aranylag fair a csavo,ha nem kezdesz el zsidoskodni.
Amit mi vettunk,azt mondta,hogy totalra tortek a motort hatulrol,de az eleje epp maradt.
november környékén szokott alkatrész börze lenni pesten a petőfi csarnokban , ott ezrével vannak tárcsák
Én csak egy bontót tudok, a majosházit, de az elég felejtős, nem sok dolgot akartam még eddig venni náluk, de mindenért új árat kértek! Ti hova jártok bontóba, ahol hegyekben állnak a kifogástalan féktárcsák? (Megj. eszembe sem jutott, hogy egy bontóban lehet olyan féktárcsa, aminek a gyári vastagsága 6mm, és a biztonsági mérete 5,5mm. Ezt még felszabályozni sem lehet, mint egy autójét, a használd és dobd el társadalom terméke.)
Ja, és mellesleg az enyim nem egyezik egyetlen futó tipuséval sem. (De legalább már tudom, miért nem cserélte ki az előző gazdája. :-))
nekem Honda CBR 600 F4i féke és vmi suzuki tárcsája van aszzem.
Képzelheted mit fog fogni egy 175 kilós motor féke egy 145 kilóson. :)
ja,nézzél körül egy bontóban,100zával állnak ott. :)
A bontott/használt de jó féktárcsa miért nem felel meg neked? pl: Én a 250-es Wolfomra - miután a szervíz nem tudott rávaló, gyári féktárcsát felhajtani hetek után sem - elmentem az első bontóba és már másnapra megvolt - egy mellesleg GSX-R 1100-as - használt féktárcsája, kevesebb mint feleannyiba mint amibe egy UTÁNGYÁRTOTT került volna. Hazavittem, alaposan áttisztítottam, felkerült a kerékre és azóta is boldogan használom, semmi bajom nincs vele.
Hahó, ismét én. Szóval az a kérdés, hogy van-e valakinek jó vagy rossz tapasztalata a Várna utcai féktárcsakészítő kisiparossal? Merthogy nekem most 42e HUF-ért akarnak egy nyavalás suzuki féktárcsát eladni, de és nem vagyok hajlandó ennyiért megvenni(láttam már egy-két szemtelen árat életemben, de azért mindennek van határa), úgyhogy most keresem az alternatívákat. Persze a boltos kígyót-békát kiabált az egyediben csináltatott tárcsára, de hát ő nyilván ellenérdekelt ebben a projectben, itt viszont talán akad, aki már próbálta. Ha esetleg más iparost tudtok ajánlani, az is jó.
YZ 250 F
ha YZF lenne,akkor speed gep lenne.

a masik,hogy 3 evet csak akkor birt ki,ha vitrinbe allt,te meg balek vagy,hogy elhiszel mindenfele faszsagot.
40 orankent csak akkor kell cserelni a dugot,ha versenyzel vele.
4T-be ugyanugy cserelhetsz benne olajat versenyenkent pl.
mert szar!
Mi?
most is követett egy VagonR+ rendőr"autó" a hungáriaán de "véletlen" megcsörgött a telefonom s félre keleltt áljak! micsoda pech....
Tefax, ha elkapnak a zsaruk, akkor még ékesebben kell szólnod, mint ahogy live! szoktál..
Persze jobb szezon végén letenni (nem felvenni) a jogsit, mint tavasszal :)

Persze ez szélsőség, mentem én közv. rendőr mögött is, csak amikor ők balra, én egész véletlen jobbra :) Intézd a jogsit ezerrel! (fater fizeti azt is! )
vagy ne is a motorra kössük a gumikötelet hanem az emberre az sokkal látványosabb lenne, hogy a motor előre az anorexiás gyerek meg hátrafel száll mint a győzelmizászló
Csaszii, és van benne beépített számítógép is, hogy tudsz írni közben a fórumra?
akkor akasszuk fel
a gumi(kötél) használatát úgysem tiltják a szabályok..
mostitt vagyok budapesten, ittall a haz előtt:)
ha versenyenként 1 kawa, akkor legyen mindig 636os.....IMÁDOM mar mindjart megvan a 200 KM, most fogom beletenin ma egesznap motoroztam:)
most mondok egy okosat:

vegye meg abecsületét is mert itt kivívni mar nem tudja.
Versenyenként jó lesz? + lefüstölheted minden futam után a gípről a gumikat (az elsőt is le szabad!) !!
de akkor gyártatni kell 2T 636 ost
vagy vegye meg az új diesel kawat
nem a táblás milka hanem a ropogós:)