Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy celeb. 😆
Ilyen trehany munkat mar reg lattam. Es nemcsak trehany hanem hozza nem ertesrol is tanuskodik. A jelado kivezetesenel nem szakadt hanem egyszeruen kihagytak. A masik oldalon szakadt de a gumi kivezetesnel nem. Ugy vagtak ki ahol erinkezett a deklivel. Jesszus ki volt aki elkovette ezt?
Az úgy viszont nem túl korrekt. Azt hittem magadnak szereled.
Köszönöm!
Az a helyzet,hogy ezért még pénzt is kértek!
Szívószelep? Hogy a francba? Kipufogóval szokott gond lenni inkább.
Nem ütötte meg az elugrott vezérlés miatt a dugattyú?
W

T

F

!

👏
Sziasztok.Széthúztam a maxstert.A hengeren semmi kopást nem látok,a dugattyú is jónak néz ki,a gyűrükkel együtt.Viszont a szivószelep nem zár jól,öntöttem benzint a szelepekhez,a szivónál lefolyt.A vezérműlánc elég nyúlott,ha szemenként összeadnám a végére nagy lenne az eltérés.Ezért nem indulhatott,igy elmászott a vezérlés.
Saját órája szerint megy. Átlagosan 3 percig.... 😆
Az nem megy 140-et 😆
CB750 volt. Előző tulaj túlzásba vitte a piros szilikont és eldugította az olajozó furatot, a leszakadt gumifecni.
klingerit lap ilyen 50x50 centis darabokban adják a traktoros boltban
de egy csomó tömítést a vasutas magazin fényes borítójából vágtam, előtte pc ujság borítóból mert az is vastag fényes anyag volt
de a perspán papír is egész jó anyag tömítésnek, van ami bírja a benzint is
Véletlenül nem P20? Az magától is mindig besült az ismerősömnél - csak az okot kereste hozzá. 😂
Nekem meg volt olyan motorom amin ettől besült a hajtókar...140-nél.
Ha nagyon muszáj meg lehet oldani, de én cserélném.
Szakadásnál szivárogni fog az olaj, amin segíthet egy kis paszta, de ha a vastagság nem kritikus akkor simán pasztával is összerakhatod, csak vékonyan kend, hogy ne nyomja bele az olajtérbe a gumicafatokat.

Ha a fillérszexualizálás a lényeg akkor sima kartonpapírt is körbevághatsz szikével, hagyományos gépzsírral vastagon bekened, másnapra megszívja magát, bedagad, és amikor összerakod akkor szépen formára préselődik és jól tömít, de klingeritlapot is lehet kapni, ha nem akarsz boltit venni, de miután ezt végig szenvedted tuti boltit veszel legközelebb 😁
Mi az anyaga? Én 40 éve, még a Jawa Mustangos ősidőkben spirálfüzet fedeléből vagdostam. 😆 Akkor is nagyon ritkán lehetett hozzájutni gyári tömítéshez. Azóta nem csináltam, a kis Honda csopperhez Aliról lett profi, komplett tömítéskészlet véve (szelepszár-szimeringestől, mindenestől), a GS meg még nem volt megbontva sehol.
tisztán látszik hogy hiányzik a legalább 3mm vastag piros paszta 😂
volt olyan motorom hogy a szűrő teli volt paszta fecnikkel, de még a 2. olajcsere után is volt a szűrőben pár cafat
A lánc leszedès mennyi is volt?🤔
Jaaa 3 sec......
De így szét borítani egy blokk cserèhez......

Idézek Dodor-tól

Miiii volt a terv?????🤣🤣🤣🤣👏
Aki bena tomitest vagni az elmegy egy olyanhoz a deklivel aki nrm az,es kifizeti a munkajat. 😆
A gond hogy ez lett vele.Ami felvet ketdeseket........mondjuk hogy wtf..........?
BútorZolinknak kicsit jobb csak a keze munkája. 😇
aki béna tömítést vágni az ilyet csinál ha csóró 😂
nem mindenkinek adatik ám meg hogy legyen egy rotring(utánzat) ceruzája hogy körbe tudja rajzolni 😉
én bekenem zsírral plusz körberajzolom kívül, ha a belső rész kicsit belóg azt többnyire leszarom
vettem már olyan gagyi (talán athena) tömítést hogy csak arra volt jó hogy körbe rajzoljam mert 5x jobb volt amit én vágtam ki
Ez a Sanya hoddája, ebből folyt az olaj összerakás után. Csodás egy munka. Ja nem, hanem kókány! 😂
nem szép, de a szakadásokon kívül vállalható, max az olaj leengedés nem lesz 100%-os
találkoztam ettől szarabb sufni vágással is
Szerintetek ez így jó?!?
Nem nyert...

www.manualedereparatie.info.zip]http://www.manualedereparatie....[/url]