Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

majd ha összetöri valami ügyes nő akkor ki kell 😅
igazából azt nem tudom ez kinek jó, hogy így kijön a kilincs? A júzer úgy sem akarja kivenni a szerelő ezért a munkáért meg nem tud pénzt kérni.(kezeit széttáró) Szóval jobb ha szét kell szedni hozzá mindent 😅
annak se tudod. Kárpit mögött van a csavar(kezeit széttáró)
ezért kell venni franciát(kezeit széttáró)
https://www.cnbc.com/2025/12/1...

Lebukott a Tesla, hogy átbaszta a embereket, de legfőképpen a vevőit, amikor az automata vezetési tudásáról beszélt, magyarul az FSD rendszer nem az, aminek mondja magát.
Egyébként a bmw-be is pint ugyanúgy kell kiszedni mint a vw-ből.
Mert te csak az elejét törted.
A motorkodtol fugg,a Z16xep nek nem torik el semmije,mas a termosztathaz.
Z16-18xer-nek muanyag,az lesz alura cserelve.
Ha meretpontos a kinai akkor az orokelet.
Az F aszmát is vadonatujonnan vette fater,szar volt az akkor is,csak TK-ra törtük az omegajat,es radumaltak.
De utalta.
csak amikor 150+ km kell vontatni egy ilyen hoki hiba miatt mint a letört csőcsonk akkor senki se boldog
folyatós hűtővel hazajött mert nem folyt nagyon
bár az isteni vw group is volt kötélen mert a polo radiátor elfosta magát aztán azt is húztam haza
alhambra féltengely is tört azt is húzta az fastra
toledo hűtő is elszállt egy kis koccanás miatt, azt is húzhattam
csak az astra nem állt meg soha pedig mindig minimál szervize volt
Egyik BMW-mből se kellett kiszedni a kilincset soha 😁
az astrába s gyári lengéscsillapító nem volt vossz de kb 15 év után végképp elfáradt
8 évesen még simán ment óra szerint 160-al a sávváltás
Ja,ez még újabb,még egyszerűbb.Mindig mondom,10év alatt nem lehet megtanulni autót gyártani.
https://youtube.com/shorts/5BA...
Majd ha lesz és külföldre kell mennem szerszámokkal akkor teszek bele. 😁
Huto mindben cseres egy ido utan,a termosztathazat meg most vettünk az alirol aluminiumbol.
Hat,az F be volt valami 100-150e km,a csomagter ajto kurvara rozsdasodott,kanyelmetlen volt es at 1,4 16v meg rohadt hangos is volt,a G egy megvaltas volt a hoki F het kepest,de himbalodzos a futomu,ey inkabb F szeru bar jobb az ulese.Azzal 180e körül jarok.Oajfolyas az van/ volt.
A H az sokkal jobb,feszesebb,tartosabb a futomu,masszivabb kivul-belül,az ules kenyelmesebb sokkal,es nem fogja az idő,a futomu gyari,175e km nel.
Tobbet fogyaszt varosban mint az F-G.
Pl a vw-nél.1 csavar,kb 1perc és kint van a kilincs.
ismerősnek volt g
az f astra húzta haza
menet közben letört a termosztát házról egy kis pecek aztán elfolyt minden víz
plusz utána nem sokkal a hűtő is cserés lett mert eresztett
G asztma sokkal komolyabb mint az F, volt mind a kettő
Wartburg 😄
nem volt arról szó hogy csak az opel....
amúgy meriva volt pár nézve, de ezeket én nem nagyon nézegettem
de végül egy vitara lett vásárolva szóval a merivák se lehettek hibátlanok

amúgy az f astra óta mindegyik egyre szarabb, azok voltak amik mindig hazavittek, a többiben van különböző mértékű bizonytalansági faktor
Az miota opel?
pár éve venni akart haver anyjának egy verso-t
limlom rozsda volt szinte mindegyik
Mikor neztel te kereskedeset?
Amugy a H aszmat en vettem at 16 eve,ujonnan,es nem rohad,jobb mint a tesla.🤣
az uazt nem nevezném autónak

kereskedésben ha nézel kocsikat már a 4-5 évesek is rohadnak, csavarok, alu részek, futómű részek
a bódé is néha sárgul itt-ott