igazából azt nem tudom ez kinek jó, hogy így kijön a kilincs? A júzer úgy sem akarja kivenni a szerelő ezért a munkáért meg nem tud pénzt kérni.(kezeit széttáró) Szóval jobb ha szét kell szedni hozzá mindent 😅
Lebukott a Tesla, hogy átbaszta a embereket, de legfőképpen a vevőit, amikor az automata vezetési tudásáról beszélt, magyarul az FSD rendszer nem az, aminek mondja magát.
A motorkodtol fugg,a Z16xep nek nem torik el semmije,mas a termosztathaz.
Z16-18xer-nek muanyag,az lesz alura cserelve.
Ha meretpontos a kinai akkor az orokelet.
csak amikor 150+ km kell vontatni egy ilyen hoki hiba miatt mint a letört csőcsonk akkor senki se boldog
folyatós hűtővel hazajött mert nem folyt nagyon
bár az isteni vw group is volt kötélen mert a polo radiátor elfosta magát aztán azt is húztam haza
alhambra féltengely is tört azt is húzta az fastra
toledo hűtő is elszállt egy kis koccanás miatt, azt is húzhattam
csak az astra nem állt meg soha pedig mindig minimál szervize volt
Hat,az F be volt valami 100-150e km,a csomagter ajto kurvara rozsdasodott,kanyelmetlen volt es at 1,4 16v meg rohadt hangos is volt,a G egy megvaltas volt a hoki F het kepest,de himbalodzos a futomu,ey inkabb F szeru bar jobb az ulese.Azzal 180e körül jarok.Oajfolyas az van/ volt.
A H az sokkal jobb,feszesebb,tartosabb a futomu,masszivabb kivul-belül,az ules kenyelmesebb sokkal,es nem fogja az idő,a futomu gyari,175e km nel.
Tobbet fogyaszt varosban mint az F-G.
ismerősnek volt g
az f astra húzta haza
menet közben letört a termosztát házról egy kis pecek aztán elfolyt minden víz
plusz utána nem sokkal a hűtő is cserés lett mert eresztett
nem volt arról szó hogy csak az opel....
amúgy meriva volt pár nézve, de ezeket én nem nagyon nézegettem
de végül egy vitara lett vásárolva szóval a merivák se lehettek hibátlanok
amúgy az f astra óta mindegyik egyre szarabb, azok voltak amik mindig hazavittek, a többiben van különböző mértékű bizonytalansági faktor
Lebukott a Tesla, hogy átbaszta a embereket, de legfőképpen a vevőit, amikor az automata vezetési tudásáról beszélt, magyarul az FSD rendszer nem az, aminek mondja magát.
Z16-18xer-nek muanyag,az lesz alura cserelve.
Ha meretpontos a kinai akkor az orokelet.
De utalta.
folyatós hűtővel hazajött mert nem folyt nagyon
bár az isteni vw group is volt kötélen mert a polo radiátor elfosta magát aztán azt is húztam haza
alhambra féltengely is tört azt is húzta az fastra
toledo hűtő is elszállt egy kis koccanás miatt, azt is húzhattam
csak az astra nem állt meg soha pedig mindig minimál szervize volt
8 évesen még simán ment óra szerint 160-al a sávváltás
https://youtube.com/shorts/5BA...
A H az sokkal jobb,feszesebb,tartosabb a futomu,masszivabb kivul-belül,az ules kenyelmesebb sokkal,es nem fogja az idő,a futomu gyari,175e km nel.
Tobbet fogyaszt varosban mint az F-G.
az f astra húzta haza
menet közben letört a termosztát házról egy kis pecek aztán elfolyt minden víz
plusz utána nem sokkal a hűtő is cserés lett mert eresztett
amúgy meriva volt pár nézve, de ezeket én nem nagyon nézegettem
de végül egy vitara lett vásárolva szóval a merivák se lehettek hibátlanok
amúgy az f astra óta mindegyik egyre szarabb, azok voltak amik mindig hazavittek, a többiben van különböző mértékű bizonytalansági faktor
limlom rozsda volt szinte mindegyik
Amugy a H aszmat en vettem at 16 eve,ujonnan,es nem rohad,jobb mint a tesla.🤣
kereskedésben ha nézel kocsikat már a 4-5 évesek is rohadnak, csavarok, alu részek, futómű részek
a bódé is néha sárgul itt-ott