Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel már futottam egy kört, Elméletileg tényleg lehet benne, mintha már egyszer néztem is volna.
Egy ECU remaping biztos, ha jól csinálják.

PC mehet utána bele gond nélkül
Szia Ago. Egy kérdésem lenne feléd. Honda VFR 800 V-tec-em van 2002 évjárat. Szeretnék egy PC beépitettni veled ez milyen költségekkel jár Pc-vel együtt érdekelne. Nem baj ha használt de jó legyen. Milxen változásra lehet számitani. Köszi a választ előre is.
Szia Ago.Külföldi oldalakon is azt írják,hogy 1-2-esben van tiltás az 1200-es szupertenerében.A magyar motorrevú és katalógus is ezt írja.Szted ez tényleg kiveszi a tiltást? :

http://www.off-the-road.de/en/...

és ezután lehet P.C.-t berakni?A kipu vége nagyon lefelé áll ,azért betudod tolni az érzékelőt elég mélyre?Anno te mondtad a banditnál,hogy nem jó a legvégén,be kell tolni minél mélyebbre.mármint az érzékelót...
Maradhat, de akkor a szonda elállítja a beállításokat egy adott tartományban
Mármint úgy értem,ha kerül bele egy Pc,akkor maradhat a szonda?!
Tudom én ki/mi a MIVV. A lényeg az, hogy neked megfeleljen....
Az MT-07 ECU-ja gyárialg nem írható. Lehet, hogy fel lehet törni, de mi ilyennel nem foglalkozunk. Valami gáz történik és vehetek neked eg új ECU-t, kulcsokat, zárbetéteket, stb...
99%, hoyg igen. De bent van a listám, ami alapján megtudom nézni.

A lambdaszondás kérdésedet nem értem, Ha jó bele a PC, akkor igen, ha nem?! :)
Csak úgy önmagában kiiktatni csak akkor van értelme, ha gond van vele..:)
Köszönöm a választ. Pont ezért nem szeretnék "garázsban tákolt" kipufogót, elvileg a MIVV egy neves olasz gyártó, típusra gyártott rendszerei vannak. Szóval, ha jól értem akkor működik a dolog állítások nélkül is, csak lehet hogy nem túl optimálisan. Szóval, ha nem tapasztalok érezhető teljesítménycsökkenést, lyukakat, vagy fogyasztásemelkedést akkor használható? Illetve ha állítani kell, akkor a gyári ECU-t állítják, vagy mit csinálnak? Ti vállaltok ilyen beállítást a szervízben? Power commander nélkül is összehangolható? Nem a tuning a cél, csak hogy szebb hangja legyen, de lehetőleg ne veszítsek teljesítményt, és nyomatékot. Bocs, az értetlenkedésért.
Üdv: Tamás
Szia Ago! SV 1000 K3-as hoz való PC3-as jó lehet SV 1000 K5-höz? Ha igen,akkor a lambdaszondát érdemes PC-nél kiiktatni? Köszönöm válaszod.
SVTamás,

A motorok (főleg a nem régebbi típusok) mindenféle normáknak kellenek, hogy megfeleljenek (EURO norma, káros anyag kibocsájtás mértéke stb...). Ezt úgy tudják elérni, hogy szegény keverékkel mennek a motorok, így kevés üzemanyagból kevés káros anyag is jön ki.
Szóval alapból "rosszak" a motorok.
Arról nem is beszélve, hogy minden benne lévő alkatrésznek eléggé nagy a szórása (benzinpumpa nyomás, injektorok nyitási ideje, elektromos alkatrészek szórása, üzemanyag minőség, stb..), ezek még rátesznek arra, hogy a motorok úgy működnek, ahogy.
Ezért mér érdemes egy olyan motort is optimalizálni, amin nincs semmi módosítás.
Minden egyes módosítás még ront a motoron...

EGy kipufogó rendszer alapjában véve a motor működésén változtat, jobban öblít, a motor szegényebben jár aminek sok káros hatása van. Persze ez nem jelenti azt, hogy a motor élettartama a felére csökkenne, de változtat rajta. Azt, hogy egy most egy 100.000km-es futásteljesítménynál 1.000km-e vagy több, vagy kevesebb.. azt senki sem tudja, mivel az élettartamot ezen kívül még vagy 100 dolog befolyásolja, így igazándiból azt kell mondanom, hogy "nem befolyásolja" extra eseteket eltekintve.
Ettől függetlenül a motornak beállítás nélkül "annyira nem jó", de 100 motorosból lehet 90 így jár vele.

Az egy másik kérdés, hogy egy kipufogó vagy kipufogó rendszer mitől jó (vagy mitől nem jó). Attól hogy egy gyártó gyárt rá, az nem jelenti teljesen azt, hogy arra a motorra ténylegesen méretezve lett-e, mennyit tesztelték, stb...
Pl a német motoros ujságban teszteltek egy B-King-et 10 slipon-nal, ahol a Two Brothers -7LE volt. Mondjuk ezt a tesztet éppen a Bódis nyerte meg, mint LE, mint minőség, mint pedig ár/érték.
(csak mellékesen megjegyezném, hogy a Kawasaki ZX-10R (2016)-os motorra a Bódis több, mint 100 mérést/tesztet csinált, mire megalkotta rá az új kipufogó rendszert)
Sajnos nekem az a véleményem - és a mérések is ezt igazolják sokszor -, hogy a közép kategóriás kipufogók csak hang és esztétika, az otthon/garázsokban "tákolt" kipufogók csak olcsók, míg a minőségiek érnek igazán valamit.
Most feltehetném azt a kérdést, hoyg itthon hányan csinálnak kipufogó dobokat/rendszereket és ezek közül kinek van egyáltalán teljesítménymérő padja, hoyg amit csinált az jó-e?! Arról nem is beszélve, hoyg sok helyen olyat csinálnak, amilyet az ügyfél kér.... Gondolom az ügyfelek minimum atomfizikusok és/vagy áramlástan specialisták és tudják mi a jó a motorjuknak.. jaaah..

Szóval remélem segítettem.... :)
Üdv!
Hozzáértő tanácsot kérnék! Ha yamaha mt07-hez veszek típusra gyártott mivv teljes kipufofórendszert, akor szükséges -e egyéb beállítás módosítás (elektronika, injektor, power commander...)? Károsítja-e hosszú távon a motort egy nem gyári (de típusra gyártott ) rendszer? A lényeg az lenne, hogy ne növekedjen a fogyasztás, és ne csökkenjen a teljesítmény. Nem tuning célból szeretném, csak a szebb hangzás érdekében. Eddig sok egymásnak ellentmondó véleményt olvastam. Szeretném tisztán látni a dolgot.
Köszönöm: Tamás
diszkosjj,

Mind a két megoldás jó a maga módján.
A PCV kb 10-14 nap alatt van itt. Suzuki FI Tuner most van raktáron.
Köszi a valaszt Ago.
Te melyiket ajánlanàd jobban? Illetve mennyi idő a kivitelezés. Remélem minél hamarabb megtudom csinaltatni nálatok .
diszkosjj,

Használt PC nálunk nincs hozzá.
http://www.agomotors.hu/websho...
http://www.agomotors.hu/websho...
Ha nálunk veszed a PC-t, akkor 20% kedvezményt adunk a beállításból.

Opcionálisan ez is jó megoldás:
http://www.agomotors.hu/websho...
Szia Ago!
Van egy 2003 gsxr 750-em . Gondolkodtam hogy veszek hozzá egy power commander-t. Szerinted mennyire lenne kifizetődő ha akakrok egy kis teljesimény növekedést. Most van benne egy sportlégszűrő meg nyitott dob. esetleg tőletek tudok venni vagy használt nincs nektek. Meg tudom hogy beállításal is foglalkoztok az milyen árban van. Előre is köszönöm a választ.
R1 kukac

A Power Commander IIIUSB már kifutó model, már nem rendelhető, csak a PCV.
Lehet valahol még van készleten, de már nem gyártják.

Valami használt van bent, de hogy melyik évjárat, azt nem tudom fejből.
Szia Ago!
Yamaha R1-hez 2004-es évjárat (RN12) szeretnék vásárolni Power Commandert 3-as vagy 5-ös lenne a jó választás?
Esetleg ha van használt mennyi lenne az ára?
Előre is köszönöm!
ja bocs nemjön mostanába értesités ha választ kapok,nemtudom miért..mennyi lenne az ára?beszámitás a pullra lehetséges nálatok?
Már válaszoltam a kérdésedre!!!
Ago motors nálad van esetleg ilyen bazzaz kapcsolo?
Elméletileg a HealTech iQSE jó bele, ZX7R-be már szereltünk.
Kapcsolótól függően 60-100KHUF
Sajnos nincs raktáron.
Most jön rendelés, abba tudok max újat.
Elfelejtetem 400-as !
Szia Ago motors zxr-hoz tudnál ajánlani gyorsváltót ?
Üdv
Egy bazzaz pull kapcsolot szeretnék egy pushra cserélni.esetleg univerzal uss (push-pull)-ra ráfizetessel érdekelhet