Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi, de azonnal ki is töröltem, nem én leszek a vevőd. Sok sikert hozzá!
Még mindig keresek RS hez Hengerszettet. Bármilyen lehet az. Ebayon nem láttál mostanában?
Ja, a sós pára is csodát tesz a fémekkel...
Kösz, ez nagyon jó!
nem válaszoltál az email.-ra!!!! :(
Én ezért hajtok bele menetfúrót,aztán menetes szár -ezt ütheted, húzhatod-, ha nem jön akkor meleg, aztán kalapács. aztán mégnagyobb kalapács.:))) Nem bontottál még jó tengerparti bungiban letárolt morinit.:))
Ok, te jártál a legközelebb a megoldáshoz. Én még ilyen masszív brezont nem láttam. Általában hasított lemezből vannak, de ez a precíz németje vastagfalú csővel oldotta meg. Nyilván a pontos illesztés miatt. Kis ledlámpával bevilágítottam és nagyon rozsdásnak láttam. Valószínű volt, hogy a vas, meg az aluminium között kémiai kötés jött létre az évek alatt, mint valami ragasztó. Beláttam, csak a brezon ütlegelése lehet a megoldás. Viszont a 8-as átmenőfuratban a brezon válla szinte nem is látszott úgy be lett süllyesztve. Először 8,5-ös fúróval mentem a brezonig, de az még kevés volt, azután a 9-essel tágítottam a lyukat. Utána megfordítottam a csigát és azt ütöttem, ami ugye már a brezonra támaszkodott. 5. ütésre megindult és nem törött károsodott semmi.
Bocsi, de nem értem miért?
Ha csak a brezon tartja -gondolom átmenő- menet a brezonba, kicsi meleg, kiütni a b.t. Ha nem "lötyögősödik meg akkor tovább törpölhettek.:)
Gondoltunk ilyenre , de nincs rajta lehetőség a két blokkfelet ellentétes irányba való "feszítéséhez".
Gyártanék hozzá egy széthúzószerszámot. Simsonos oldalakon vannak rá példák. Pár csavar megy az oldalába és mondjuk a váltó kihajtást meg a féltengelyt egy körülbelül 10 es csavarral kifelé nyomni a felekből.
én se tudtam széthúzni a kreidler blokkom,szerintem direkt úgy rakták össze,hogy egy halandó ne férjen hozzá...biztos benne van a frigyláda:)
Köszönöm az " egyhangú " érdeklődést, de másnak is hagyok felületet érdekes motorjai bemutatására. Viszont egy műszaki jellegű kérdést feltennék mindenkinek: Eltörött a váltókar visszahúzó rugója a Kreidler rs-ben. Ehhez ugye szét kell húzni a blokkot, mivel másképp nem lehet hozzáférni. Minden csavart eltávolítottam, mégsem akart szétjönni. Mivel ez a blokk sosem volt bontva, amit az érintetlen csavarok is bizonyítottak, nem akartam az ékszer-jellegű masinát barbár módon feszegetni, kalapálni. Nosza szóltam a Vasutasnak, mivel ő érti az ilyen blokkot. Átjött, de ő sem merte vadul bontani. Abban megnyugtatott, hogy más kötőelem már nem tartja, csak a két brezon. Na itt jön a kérdés: ki, hogyan bontaná szét?
Több gépről nem lesz írás? :-)
hamáe retro nagymoci ténánél vagyunk. lenne egy eladó 1983-as suzukim ami 250-es 2hengeres és 8 szelepes. cafe racernek átépítva. csak be kellene fejezni. csak nincs időm, meg sem türelmem. és így olcsón adnám el. minden papírja megvan rendszáma is. átírás után műszaki felülvizsgálat után forgalomba helyezhető.
Nekem is kéne, de inkább 500-600-asként, 50-70 pacival.
Fú egy ilyet de elfogadnék!
Mik vannak....
Több kép, adatok, ár itt: https://www.kreidler.com/de/ka...
adatlapodon nincs semmi:( irj emailt,az én adatlapomon ott van!
csak a szépre émlékezem ezek azok voltak
Ös idők!
nicsak!!
Bizony! Én meg válaszoltam!