Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ekecselt az ifjú titán. Hát ja a vastag kesztyű kuTTúráTTabb.
Úr isten ! Mit tettél ember ! Ez már kimeríti az esztétikai környezetszennyezést !
Apámmal éni is sokat motoroztam , apám ráadásul parádésan , háttal elóre felülve rendesen ment , váltott úgy ment mind én orral előre !
Én ezt kókányoltam össze a hétvégén, kb 200 forintból megcsináltam, célját ellátja: megfogja a szelet, így kevésbé fázik a kezem. A "tartókonzol" egy salgó polc derékszög merevítőiből készült, keresztbe egy 2x2-es léc van, azon pedig egy milis lemez meghajtogatva. A km órát kellett kijjebb tolnom (egyébként így olyan lineárisan mozog a mutató, hogy csuda), annak is egy merevítő lett az áldozata
Nálunk úgy kezdődött hogy vettem egy Riga Minit, az utcára nem mertem kiengedni őket vele, viszont a kert határain belül tisztességes kört tudtak leírni. Aztán bonyolítottuk bójákkal, akadályokkal... egymást váltották, hihetetlen mit kibírt a kis Riga, azt még közösen újítgattuk. Aztán jogsit szereztek és jöttek a szimók, egyik szebb volt mint a másik, a nagyobbik fiam hamar lecserélte egy Apriliára aztán eladta és azóta nem érdeklik a motorok. A kicsi viszont más, ő nagyon kitartott a szimó mellett, neki egy gyári állapotú N-est sikerült találni. Még egy nagy túrára is elmentünk együtt, akkor készült a második kép, szerintem nála akkor boldogabb gyerek nemigen létezett... de ennek is már 6 éve.
Abból az N-esből lett egyébként a transformers, szóval azóta is megvan csak már nemigen hasonlít
Tudnék sokat mesélni ha volna rá idő.
Igen,akkor kuka.Én azt hittem,hogy kézzel erővel tolod föl.
Az nem baj ha kézzel ráerőszakolod de ha csúszkáll rajta mint a parasztgatya , akkor az kuka , mert kár a csapágyakat eltüzelni !
Ilyen történeteket napokig tudnám olvasni mégha csak a fele igaz is . Én is büszke lennék nagyon a fiamra ha olyan vasat szögelne össze mint a tied , szívesen szponzorálnám , de sajna a számítógép vezet egy nullra , és ez ügyben vesztes vagyok , egyenlőre ! Pedig mindennel próbálom elcsábítani , vettem neki elektromos quadot , már 4 évesen honda motoros gokarttól kezdvde bringákat , robogót meg minden szart , megy megy vele aztán vissza a gép elé . Sajna !
Nekem az a véleményem,hogy nem baj ha kézzel föl megy a csapágy a sonkára.Majd a hőtágulás megoldja,hiszen tengelyirányban úgyis hézagolni kell!
Szellemes hasonlat. Nagyjából 30 évvel ezelőtt, amikor én is a "szimós" bandához tartoztam, volt egy srác aki néha feltűnt a faluban egy zöld szimóval. Két településsel lakott arrébb, nem sokat tudtunk róla, sőt amit tudtunk vagy hallottunk, annak lehet a fele sem volt igaz. Azt viszont a saját szememmel láttam ahogy egy gyorsulás során odavert egy 250-es MZ/1-est egy diszkó parkolós összeverődés során. Beszélték róla hogy nem egyszer járta meg a Balatont (~400km csak oda) és hogy nem volt az a műszaki hiba ami kicseszett volna vele, amolyan csodabogár volt aki ha hosszabb útra pakolt az alkatrészei voltak többségben. Akkor mi is csak legyintettünk, hogy minek, pedig így visszagondolva pont mi voltunk a bohócok a ladapiros neolux-al fújt nyúlfarok antennás holtából feltámasztott szarjainkkal, amire már mi sem emlékszünk igazán. Ha viszont megkérdezném azokat az azóta már némi ősz hajszállal is megáldott felnőtt embereket, hogy emlékeznek-e arra a zöld szimóra ami még másodikban is felhúzta az elejét, szinte biztos hogy mindegyiknek az eszébe jutna. Nem kell mindennek az értelmét keresni, hiszen nem mindig a végeredmény a fontos, hanem aki mögötte van, vagyis amit tanult és megtapasztalt amíg eljutott odáig. Sokszor bosszankodtam én is, amikor láttam hogy mennyi energiát és pénzt beleöl a fiam... nem mondtam ki soha, de attól még nagyon büszke vagyok rá.
Én is húztam a korcsolyásokat, má Ramattyal is lementem
A tóra , mint gyerekkoromba !
Ha lesz kettő ami csapat6tó reménykedem, hogy meghívsz egy karikára...
Az fótengő újraélesztés utolsó állomása !
Két árnyalatot határoztak meg kékből az 5007 -es brillant blue ami sok swalbi színe és az 5015 -ös sky blue ami a strandkorlát megfelelője 80 elötti 50-esek dukkója a szakértők szerint ! Egyébként nekem aztán tök mindegy ! A lényeg hogy nem gyűrött és nem rozsdás ! Mert nem az a szégyen ha a régi nadrág foltos , hanem ha az új koszos ! / Édesanyám ezzel okosított kisiskolás koromban , én meg ezzel a tudattal büszkén mentem foltozott gatyámban ! / Egyébként ma is jót szórakoztam , elkészült a frankenstein főtengely ! Három donor testéből "újjá" éledt ! Nem is lett olyan szar ! Az még érdekes lesz mikor ez a blokk életre kel !
Akkor a Tied!
keresztapám n-es szimója tuti nem égkék volt, attól kicsivel sötétebb
valami ilyesmi: http://www.tuttimobel.hu/sites...
Még hogy baba kék ! Kérem szépen ennek itten a tisztességes megnevezése a DDR szinkód gyári simsoin kék fényezésnek megfelelő árnyalat , mai RAL kód alapján az 5015-ös sky blue ! Még is csak jobban hangzik mint a strand korlát kék !
Aranyat érő kincsek !
még mindig van 2 simson kerekem eladó, egyiken a külső még egész használható
egyik alu másik vas ráf
az alu üt vagy 2mm oldalra(a finnyásak kedvéért írom) amit szerintem simán ki lehet szedni belőle jártam vele vagy 2 évig én észre sem vettem
Ezeket ha kell elviheted a hengerfej menetmentes. valahol még kell lennie egy 50-es blokkfélnek fingom sincs jobb vagy bal, majd csak előkerül a kupiból...
Jó lett a baba kék szín.
Küldtem egy mailt.
Na azért készülődik a ketteske , megkesszentettük a gyári kékre ! Hát hagy kívánni valót maga után , de szembe a 25e Ft-os ajánlattal , 1000ft volt a gitt , 3700Ft a 3 deci RAL 5015 ös . Közbe a másik projekt is fut , minden átkerült a donor star blokkból az 50-es házba . Működik a csere , csak kisebb akadályok vannak , üres tengelynek nincs furat a jobboldali félben ,ez persze nem gond , de belerakom ha már ott volt , alaplap felfogatása nincs meg a 3 belső furat csak a kettő külső a lemezes rögzítéshez , a berugótengely ütköztető tengelye helyett kell egy kövérebbet esztergálnom mivel a star-é vagy vékonyabb , vagy az 50-es ház van kikopva . A jobb félből valami agyalágyult kitörte az első csavar és illesztő helyét azt nem lesz egyszerű megekecselni , de a feladatok azért vannak hogy megoldjuk . A főtengelyt háromból raktam össze , mert amelyiknek 0 a lógása , arra rácsúsznak hidegen a csapágyak , így azok a sonkák kukába , de a hajtókar és a tűgörgő novi csentó , de volt egy másikban egy nagyon jó állapotú csap , így az került bele . Holnap fogom órázni , és megy a helyére ! Ja a múltkori számolgatáshoz : 2 db főtengő szimering meg a 2db NACHI főtengő csapágy 4000 Ft Már itt megbukott a rendtabilis blokk felújítás , és még kell a kis henger és hengerfej helyett az 50-esé . Meg ebbe is kellene egy berugó tengely , de már ezen is töröm a fejem hogyan tudnám költség hatékonyan megoldani mégpedig a kerékpárok kúpos négyszög tengelyét kellene a kimunkált fogasívbe illeszteni , vagy valami hasonló , és egy kerékpár hajtókar lenne a berugó ! Nem röhögni !!!!!! Az soha nem fogazódna le !!! Szóval alakulnak a dolgok . A ketteske elvileg kész , csak had keményedjen a dukkó ! Azok a képek dolgozós nokiával készültek azért silányak , bocsesz !
eladó 45.000.- erősen szimeringes a gép.
06202891023
email. mocitomi@citromail.hu
facebook: molnát.tomi.37