SuperMoto

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így jártam a Husqvarnával... meg anyáddal...
Sokat gondolkodtam, hogy megírjam e ezeket a gondolatokat, és végül arra jutottam, hogy ha másért nem is, de a lelkem megnyugvásáért mindenképp megteszem. Mivel eladtam az utolsó nagy motoromat, igen áron alul, így egyre inkább nagyobb lett bennem az űr, hogy márpedig valami hiányzik. Aztán megtaláltam a nagy "Ő"-t, és eldöntöttem újra visszateszem nem épp formás hátsóm egy motorra. A kiszemelt ezúttal nem egy seggrakéta lett, mint ezelőtt oly sokszor, hanem én Supermotoz-ni akarok felkiáltással vágtam bele a motorvásárlásba. Hazautaztam Németből Magyarországra, hogy az előzetesen leegyeztett, és "leinformált" új játékszeremet kipróbáljam, kifizessem, élvezettel használjam. Ebből a kifizetnem sikerült is a többi része kicsit már bajosabb. Történetesen Adorján Zoltán által hirdetett motort vettem meg. Ő egy debreceni volt motorversenyző, és konkrétan az ő motorversenyzői múltja miatt választottam ezt a motort. Husqvarna SMR 510... Bitang dög... ha megy. De ez nem megy...
Telefonon lebeszéltünk mindent. Előre elutaltam németből 100.000 Ft-ot foglalónak. A helyszínen kifizettem a motor maradék teljes árát(még 660.000et,-alkudozás,cigánykodás nélkül-és pluszban kapott Zoli 20.000 Ft-ot az úti költségére, hogy elhozta félútig a motort. (780.000 Forintnál járunk jelenleg.)
Hazafelé úton vettük észre, hogy a hátsótengely anyacsavarja le van lazulva, épp, hogy nem esett le, illetve ki a kerék... (a parkolóban így próbálgattam a motort, de ott sajnos ez akkor még nem tűnt fel.) Zoli természetesen az utolsó nap esett egyet a motorral, úgyhogy a karcmentes motor már nem volt annyira karcmentes, de megígérte, hogy küld nekem egy másik légterelő oldalidomot...azóta is várom.A Zoli elmondása szerint minden csavarra szét lett szedve, és minden vadi új a motorban, bla bla bla... Örültem, mint majom a farkának, de aztán hamar belelógott a kezem a bilibe és felébredtem.
2 hónapja van meg a motor, 4, azaz négy alkalommal tudtam használni, mert rengeteget dolgozom... de ebből a 4 alkalomból 3-szor menteni kellett engem, mert a motoron vagy ez szart be vagy az... 2 hónap alatt kicseréltem a gyertyát (Irridiumos gyertyát kapott), kicseréltem az első slick gumit, komplett kuplungszettet, benzincsöveket, karburátor és légszűrő közötti gumi csövet, mert a szakember Zoltán szigetelőszalaggal oldotta meg a repedések eltüntetését, kilóméter órát, mert a régi érdekes módon nem működött, akksit...13 darab csavart kellett pótolni, mert egyszerűen nem voltak bent a motorban... itt ott csak egy-egy csavar fogta az elemeket. Pl első sárvédőt konkrétan tényleg egy csavar fogta fel a négyből... Most ott tartok, hogy a legutóbbi motorozás-próbálkozás óta, ahol is leállt a motor (melegen leállt, és azóta meg sem nyikkan) minden kopó alkatrészt kicseréltem már valóban újra. A motor mégsem indul... most már szikra sincs... de ha lesz felgyújtom...
Szóval kedves Adorján Úr, köszönöm neked ezt a sok ősz hajszálat, és ezt a sok élvezetes kilométert, amit neked köszönhetek. ... és ez az ember egy szervízt üzemeltet... szégyen.
PS: Senki ne vásároljon Adorján Zoltántól motort, ha csak nem épp motorszerelőnek tanul, és gyakorlati órákra van szüksége...
Értem, akkor zsebbenyúlós a dolog és gondolom utólag nem is lehet egy könnyen rendszámoztatni, hallottatok már ilyenről?
Szia. Kereskedésből vettem, velük intéztettem. Elég borsos áron, reg adó, műszaki, rendszám, stb. 200e. Jelen pillanatba ideiglenesen kivonva, pályán használom hobbi szinten. Eladás szóba jöhet, de nem potyáznám el. Venni szeretnék újabb tipust amiben csúszókuplung is van.
Szia, érdekelne, hogy hogyan tudtad lepapíroztatni az SMR-ed, elárulod?
Illetve írtad, hogy esetleg eladnád, érdekelne, gondolkodsz-e még rajta?

Üdv.: Dénes
Nekem fekete első sárvédőm van, bontatlan gyári csomagolásban. Univerzális, elvileg bármilyen márkájú motorra felszerelhető.
5990 Ft (+ szállítás), Budapesten van.
meg volna itt még egy 320 as féktárcsa is ktm re. kopás mentes garantáltan. 18 ezer ft-
eladó. egyben 20 ezer forint. meg is bontom ha kell. kétszer használtam motoron.
Azért azt kalkuláld bele,hogy az smr tank max 7 liter és
nincs tartalék állás a benzincsapon
150 km után sírva szálsz le róla,mert annyira kényelmetlen,míg a drz-s cimboráid még menni akarnak
jótanács volt
Pont úgy mint rendszámos smr-t ami rendbe van.

Tökéletesen elég a 450, Janó nál elég szép példányok szoktak megfordulni. Az 525 az pont faszhosszabításra jó.
KtM EXC 525 nem lenne rossz csak kifogni egy zsír állapotút meg rendszámost szinte lehetetlen feladat :( 2008-as évjárattól felfelé.
Eladó Michelin esőgumi, vadi új. 17"-os kerékre. giraffe64@freemail.hu
Mivel tud többet egy smr (átlag felhasználónak) mint egy exc?

Csak érdekesség képp: smr be titán szelep/szeleprugó. Darabja kb 40ezer.
Exc be mindez acél, szelep kb 8e ft rugók 5eft. Külsőre nem sok különbség van, futómű hangolást te nem fogod észrevenni, az smr váltója versenyre való nem utcai motorozásra.
Na meg nem sok rendszámos smr futkorászik.
Nem nagy távolságok megtételéről lenne szó hogy most 150km-et teszek meg egy pályamotorral de ha az tetszik akkor nem tudok mit tenni ha meg megbánom akkor meg. A kérdés az ha lámpa van elől hátul féklámpa plusz jogsi plusz rendszám akkor miért ne lehetne vele utcán menni? Mert veszélyes vagy mert drága mert üzemórás hát aztán más eliszik annyit ha meg van rá pénzem akkor nem mind 1. Nem minden nap motoroznék lehet egy hónapban csak 1 szer 3 órát. Mivel sokat dolgozom én is mint mindenki más.
Már csak a hátsó van meg behr 4,5" 30/463-0284
Érdekes választás.Nem mondanám ésszerū döntésnek. Én forgalomba hejeztettem a 450 Smr-em. És gondolkodom az eladásán, újabbra cserélném. De ez nem utcára való.
Sziasztok!

Keresek KTM 640 LC4 (2005) motoromhoz hátsó 5"-os felnit( KTM, Behr vagy excel). Az agy és a küllők nem szükségesek, a jelenlegit szeretném átfűzetni.
Lehet, de a motornak nem egészséges.
De egy kezdő, motorhoz nem értő ne vegyen ilyen motort, mert csak a köpdösés lesz belőle.
Oke de most csak vicculsz. Te is megmondhatod hogy ezekkel utcan nem lehet normalisan szabalyokat betartva motorozni.
40-50 el városba egykeréken pont lehet vele haladni
Az a "baj" ezekkel a motorokkal, hogy a karakterisztikajukbol adodoan nem utcai hasznalatra valok. Probalj vele mondjuk lakott teruleten 40-50 el menni. Nem lehet. Felvaltasz 6.ba rangat 3.-an meg konyorog hogy valts feljebb es huzzad.
Ez(ek) palyara valo vagy off road-ra. De ha ez tetszik vegyel ilyet aztan majd rajossz.
Én egy exc-t használok endurozasra és sm kerekekkel az utcán is!Abból tudsz papirosat venni,műszakival!
tudod mit jelent az hogy üzemórás motorkerékpár
Azt a hirdetést amit belinkeltél, azért nézd már meg jobban! hol látod a lámpát,rendszámot Ezeknek a versenymotoroknak a 99%án nincs se lámpa, se rendszám, de még néha önindító se....
Járj utána,hogy milyen gyakran és mit kell szervizelni rajta, meg persze az áraknak...
Igaz, mindjárt toljon ki egyet a szalonból. Azok megoldják a forgalombahelyezést is!
Annak kb. olyan okmánya van ami még seggtörlésre sem való de jó motor bizony a többi okosra meg ne halgass itt ez kell neked ne hagyd magad lebeszélni