Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig az alkata megvan hozza,hogy elbirjon egy nagybandittal,sot Boss Hosst is megitelnem neki!
Nem mersz, mi? Érzed, hogy nem vagy méltó rá!
Nem ettem meszet.
Jo nekem a fagyizos motor.
Valld be,titokban neha raulsz!
Persze,telire idekerul.
Meg mindig ott tarolod?
Lehet mar csak en latok mindennap banditot?
Nah,segito szandekkal blokkoltad a forumot.....
Vmi szigoru hójarganyt nem epitettel mostansag?
szinkron segít a pukkadozáson , a síbertűket is lehet egy rovátkávak feljebb rakni ha szegényes a keverék
Nálam 60.000-nél karbisort kellett cserélni, ezmiatt. Ha esetleg sportlégszűrővel ment eddig, akkor hamarabb is eléri a vég.
Megnéztem a tolattyúkat és van hangjuk. Plusz az egyik kézzel mozgatva felső állásban néha meg is akad. Ezeket lehet javítani?
Akkor azért ennek a mutatványnak neki kéne még egyszer alaposan futni.
Ajánlom figyelmedbe ezt:
https://www.sportmotor.hu/albu...
Nem pont ilyen porlasztód, de minimum így kell nekiesni...Utána friss tömítések, új tűszelep, úszószint ellenőrzés, szinkron-hangolás, és akkor nem lövöldöz vissza a szegény keverék miatt a légszűrő házba.
Persze ha nem gyári a konfiguráció, pl "sportszőrű, vagy sportdob" akkor kicsit jobban bele kell nyúlni.
Igazából passz..
Külföldről jött, én vagyok az első Mo-i tulaj. Annyi biztos, hogy a blokk már volt szétszedve, mert a tömítő paszta valakinek jó barátja volt.
Ez mennyire valós? (a háromszorosa szokott bennük lenni ennyi idősen, csak néha tolatnak tulajváltás elótt)
Üveggyertyával nézd meg a láng színét. Gunson néven lehet venni.
Még nem
Szinkron volt?
lassacskán 57.000 km.
A többit pedig megnézem / kipróbálom, köszönöm! :)
Ja, a méter az mennyi benne? Illetve nincsenek megkopva a műanyag tolattyúk? (simán kopogtasd meg hátulról, ha csörög a házban akkor íves javítás. Meg még a szivató gumitömítését nézd meg, nem szakadt-e ki
A karbit mennyire szedted szét? Úszószintet néztél?
Kifújtad rendesen a pilot csatornát is? Amúgy 3-3.5 fordulat kell kifele az alapjáratin, hogy ne legyen szegény.
Üdv!
Van egy 2004-es, 1200-es banditom a következő problémával: karburátor felé visszaég néha.
Tartja az alapjáratot, és lehet hallani 1x - 2x - többször egy kis ciccegést, akkor a blokk meg is "torpan" egy kicsit, néha le is fullad. Ezen kívül 3500 - 4000 rpm között bedadog hidegen és melegen is (melegen kevésbé, valamint ezt sem csinálja mindig). Magasabb fordulaton szépen jár.

Eddig beállítottam a szelephézagokat (IN: 0.13, EX: 0,20), kipucoltam a karbit, kapott négy új gyertyát és egy légszűrőt, valamint játszottam az alapjárati csavarokkal (karburátor alján).

A 4 régi, kiszedett gyertya vége fehér színű volt, ebből arra gondolok, hogy szegényes a keverék, de nem sikerült orvosolni..
Tudnátok esetleg tanácsot adni, mi lehet a gond vagy mivel próbálkozzak?

Köszönöm!
ja, mit lehet ott csinalni :)
(falusi vagyom, mielott..)
Vidékiek.
Azért na ! Bonyhád is ott van a 15-ben
Nocsak, téged is meglepett?