Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mint az én Akrapovic-om. Még a BMW szerint is plusz 2, KETTŐ!! lóerő De leszarom, amilyen hangja van, tőlet mínusz kettő is lehetne
egy jó kipufogó ad néhány pacit a meglévőkhöz
Szia! Bal oldalt az idom alatt az ülés közepe táján van egy csatlakozó azt kell széthúzni.A sebesség váltó 1.-2. fokozatát érzékeli és nem ad max teljesítményt .
Sziasztok!Most csatlakoztam a fórumhoz.Van köztetek olyan aki az 1200 banditából likvidálta a gyári fojtást?
Szerencsére munkahelyemen meg tudom oldani, a perselyt már előre megvettem.
Menj be barmelyik normalisabb autoszerelohoz, harom perces melo.
Mindenkinel van ilyen javitopersely aki javitassal foglalkozik
könnyen megoldható, ha másképp nem megy irány a gépműhely ahol hamar megoldják nem sok pénzért, de amúgy helicoil vagy hasonlóval is játszik a történet, nem ritka, sajnos kevesen használnak az olajleeresztőnél nyomatékkulcsot mert hát az a csuklójukba van beépítve, oszt mikor már harmadjára tekerik vissza "érzésre" egyszercsak megszalad.
Már csak az a kérdés hogy van e elég vastagsága hogy belemenjen a persely
No igen, pasztát a blokkhoz bőven, ha ennyi van a szűrőben mennyi lehet a járatokban? (na jó, nem hiszem igazából mert akkor már megmakkant volna, de akkor is), a menetjavító jó megoldás.
Sziasztok! a télen vettem 99-es nagy banditot órájában 57kkm. Előtte egy kis 250-es banditom volt, ugortam egy nagyot. Első telóban olajat, szimeringet cseréltem, tökéletes állapotban vannak a krómszárak, siklócsapágyak szerencsére. szelephézagot állítottam, karbit takarítottam, állítottam. Olajat lecseréltem volna, de sajnos menettel együtt jött ki az olajcsavar. csináltam egy két képet érdekességként, váltót lefotóztam (legalábbis amennyire tudtam), távolról semmi kopás nem látszik rajta. Olyan ötletem van, hogy egy gyertya menet javító perselyt rakok a karter aljába, ugyanis ugyan úgy M14*1.25 a menet mint a leeresztő csavarnak. Volt már valakinek hasonló problémája? Másik érdekesség: a durva szűrőben találtam kis fehéres, világos darabokat, viszont puha volt, nem fémes. Kicsit aggodalommal nézegettem, de aztán rájöttem hogy előttem valaki ilyen fehér tömítőpasztát használt a szelepfedélhez, valószínüleg kicsit sokat használt és lejutott. Gyanítom hogy én vettem le róla először az alját, mert gyanúsan törékeny, és pasztamentes volt a benne lévő tömítés. Gondoltam érdekességként megosztom
Nyuszi Sonderangebot:
Givi doboztartó rendszer eladó. Oldalsó tartók, felső, platni, szerelési anyag.
Csak egyben. 1200 k1-k5re, 600 00-k4re
Ára:30e ft
Ennek a margójára, én támogatom, hogy támogassátok az iparosokat. De, én ültem olyan csilivi 1250 nyergen, amiért 6 számjegyű összeget hagytak ott, jobb volt a gyári deszkánál,
de az 1200 általam addig 60 ezret koptatott gyári nyergénél sokkal sokkal rosszabb volt még úgy is. Magyarán, ha nekem az nem mondom meg ki olyan nyerget ad át 100e forintért, ott sírás lett volna, erősen. (részemről)
Igen, nagyon fontos a testalkat, a magasság, a súly, a súlyhoz mért seggméret. Nekem pl soha nem volt bajom a térdszöggel. Minden bizonnyal van, akinek jó a gyári. Nekem nagyon nem volt az. A somotokarpit szerint az 1250 az eddigi legszarabb Bandit ülés, már ami az átalakítási számokból kiderül.
Puhány a segged A bandit ülése tényleg nem egy luxus, de én kibírtam rajta egész napokat, ha kétóránként leszálltunk. Nekem inkább a hegyes térdszög volt a fájó pont, azon meg utólag nem lehetett segíteni, így váltottam
51 éves vagyok. A gyári ülésen öt évet szenvedtem. 100km után fészkelődtem, 200 után alig vártam, hogy megálljak. Égett a seggem, mint a parázs. Nem is tudtam felfogni, egyesek hogyan tudnak többnapos túrán napi 5-600 km-t lenyomni. A legtöbb amit egy nap elmentünk, az egy Komló-Szekszárd-Paks-Solt-Szigetszentmiklós volt reggel, ott ebéd a barátoknál, majd Siófok-Dombóvár felé délután vissza. A párom konkrétan azt mondta, ha Dombóvaron nem állunk meg, sírva fakad. Amikor hazaértünk Komlóra, leszállt és annyit mondott: két hétig tuti nem ülök fel erre a szarra!
Somotokarpit megcsinálta az ülésemet. Full extrás, elöl-hátul zselés. Igen, húzós az ára. Viszont: olyan borzalom kemény és kényelmetlen volt a gyári, hogy teljesen tönkretette a motorozás élményét. Egyszerűen nem tudtam másra figyelni csak az égő seggemre. Rászántam magam, összejött rá a pénz és kurvára nem bántam meg. A tesztnap Komló-Szolnok volt, úgy szálltam le róla, mint amikor felültem. Este visszafelé Szekszárdnál kezdtem érezni, hogy mintha picit romlana a helyzet, de az már 500km felé volt aznap. Es az már nem is csoda. A párom annyit mondott: ég és föld a különbség. Ha valaki egyszer belevág, akkor szerintem szorítsa össze a fogát, nyögje ki a fullosat, ne variáljon csak szivaccsal, semmilyen szivacs nem fogja a zselé kényelmét adni.
Többféle keménységű van. Pl a zselés lovas nyeregalátét kb 1 cm vastag, sokkal keményebb. Az üléshez használt decubitus zselé (felfekvés elleni) az általam említett puha fos. Kézben tartva rezeg mint a kocsonya és kb 20mm vastag. Az ülésbe csak segg alá kerül belőle értelemszerűen. Horror bűn drága a beszerzési ára is.
Ha van meg fogad.
Spec eleg kemeny a gyari ulesem,de jo a formaja,elvagyok vele mint a befott.
Én megértem a kolléga gondját, ugye nekem jelenleg egy zselés van mert a gyárival már nem nagyon bírtam, no most ez sem vált be és rájöttem miért.....mert megöregedtem, 10-15 éve akár egy deszkán is elvoltam napokat és nem sírtam, most ha nem egy fotel van alattam akkor minden bajom van akár 200km-en belül és alig várom a következő tankolást, ha majd (remélem így lesz) megöregedsz Neked is gond lesz a kemény ülés és sokkal jobban fogod magad érezni egy puha kényelmes fotelt. Most még kiülsz minden kanyarban és ugrálsz az ülésen, de 20 év múlva örülsz ha huszárosan egyenesen tartod magad minden helyzetben az ülésen és nem döccen minden bukkanónál össze a fogad.
http://youtu.be/LL__Fjuryr0

Így kicsit érthető hogy miért mondom azt, hogy kemény a zselés nyereg ?
Mondjuk ha egy relative keményebben tartó "kéreg" fogja körbe, akkor nem tud szétfolyni, de rugalmas marad.
Igaza van Csabunak, hogy a zselé önmagában egy puha izé.
Lehet hogy nem is egy zseléről beszéltek. Nyilván lehet abból is több fajta keménységű, vagy lágyságú.
Azt értem, hogy kint a szabadban milyen a zselé, mint a zselé :) de bent a helyén, amikor az egész súlyod ránehezedik, nem folyik minden felé.
Mindjárt csinálok egy videót hogy mire gondolok.