Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg a gixef topicba érdemes benézni, pont egy ilyen esetről ír egy kolléga.
Azt az autós hsz-ra írtam, mely szerint este sötétben ment elöl leddel, hátul semmi világítással.
Ez egyszerű, mert csak az első 40000-ben és újonnan használtad a gépeket, addig még egy keeway-el sincs baj. Viszont sokaknak csak a többszázezret futott járművek jutnak és hát azokkal is meg kell oldani a közlekedést és ezért ott hekkel ahol tud.
Hóóó hóóó hátrébb az agarakkal! Azért mer led fényem van - még a távolsági is - ne küldd már rám a rendőröket!
A cimbim tud ilyen késleltető elektronikát gyártani, állítható mikor kapcsoljon indítás után 30-30 sec. stb.
Először én is gondolkodtam rajta de meggyőzött, mert indítózáskor lekapcsolja nekem is a lámpát, ezért nem kell nagyobb jelentőséget tulajdonítani neki.
Amelyik akksi nem bír ennyit az dobós szerintem mert tényleg úton hagy a technika.
Nekem 1 hete kellett akksit cserélni.
Csak a lehetőségét vázoltam fel. Még én sem jártam így és a világításom sincs átkötve. Felmerült egy kérdés, adtam rá az olajgombás lehetőséget, mint választ.
Azt viszont fenntartom, hogy pár hülye miatt akik ledfénnyel meg vilagítás nélkül elindulnak, nem szabad milliókat érintő szabályt hozni. Azokat emeljék ki a rendőrök és egy sárga csekkel neveljék meg.
Szevasztok ! Szerintem nem baromság, így biztosan nem felejti el az ember felkapcsolni. Indítózás előtt egy kis terhelést adni az akksinak meg kifejezetten akksi kímélő !
A gép 2007--es 1250 sa
Szevasztok tegnap gurugáztam eggyet és menetközben elkezdett rángatni a gép és már nem pörög ki fél tartományban megtorpan benzint lecseréltem de nem segitett nem tudom esetlegzüemanyag szivattyuja adta volna be az unalmast?
ha ennyire rá van valaki a hibákra fokuszálva... ha ilyen van kiveszi a világitás biztositékját azt goo...
120000 km alatt sosem volt töltés problémám zzr 1400 ,2 db 1100xx,hayabusa, fzs1000..
Rendszeresen latok sotet ejszaka teljesen lekapcsolt autoval kozlekedoket.Kell.
Ami mev ilyesztobb hogy amiota elterjedt a DLR menetfeny rengetegen meg kodben az s csak azt kapcsoljak fel a tompitottat nem.De azt elfelejtik hogy a butabb bem gyariak csak elol vilagitanak.Vagy 3x a telen majdnem feljenodtem ilyen hulye hatara mert nem egett a helyzejelzoje.
Ami meg a másik: mivel motoron folyamatosan kötelező világítani, egy esetleges út közbeni töltéshiba esetén még csak nem is választhatja azt az utat, hogy világítás nélkül elmenjen egy lakott területig, szerelőig.
Nem, nem lehet rábízni. Az összes autóba autómata kellene legyen, mert az ember hibázik és elfelejti felkapcsolni. A motor beindítása után kellene világítson a tompított mindíg. Nem kell kapcsoló.
2005 utáni motorokon hozták ezt a szerintem marhaságot, hogy a világítást nem lehet lekapcsolni. Gyújtásra fényárba öltözik a motor. Az önindító nyomógombja valóban elveszi a világítás tápját önindítás idejére. Az átkötésnek mindössze csak ott van haszna, amikor egy haldokló akksiból az utolsó önindítás lehetőségét veszi el és az esetleg valahol kint a prérin van.
Igenis, rá kellene bízni a motorosra, hogy felkapcsolja magának, ha elindul. Így kivenni a kezéből a dolgot szerintem marhaság.
A gond ott van, hogy akiknek ez összejött azoknak még jónak tűnt az akksi és öregek sem voltak, általában a töltéshibánál csinál ilyet, még tölt ugyan, de nem eleget és menet közben lassan lemeríti az akksit.
....és igen jó is volt, igaz valami műszerész féle ember aki szerint ennek volt értelme.......
Ok, nincs ezzel semmi baj amíg nincs erre szükség, mondjuk a Tiéden szerintem már valóban elveszi a világítást az indítás idejére amúgy ezt az állandó világítás dolgot vagy 20 éve vezették be a motorokon biztonsági okból, hogy még véletlenül se menjen a rider lekapcsolt fényekkel, pl. a saab már a 80-as években is bevezette ezt és akinek sikerült venni ezekből a példányokból egyet 15-20 évesen az az első szívások után hamar átkötötte külön kapcsolóra a világítást. Egy relé sok között már nem akkora plusz hibaforrás kivéve ha valami szart rak bele az ember. Bár magamnak nem csináltam meg, de mellette vagyok a dolognak.
Elveszi?
Laller csinált olyan elektronikát ami csak akkor kapcsolta fel a lámpát ha a fesz 14V fölé ment, de ez az olajgombás relés megoldás sokkal egyszerűbbnek tűnik.
Ennyi erővel ekecselni kell rá berúgókart... azzal sokkal jobban kíméled az akksit... Ahogy Yoss is mondja, az indítás idejére ugyis elveszi a feszt a fényszóróról... Azt az akksit, amin a fényszórócsatlakozó lehúzása segít, indulas előtt le kell cserélni.
Najó, de ezzel az erővel villámhárítót is szerelhetnénk fel, mert biztos volt már olyan is, hogy valakibe belebaszott, de azért lássuk be, hogy ez nem túl gyakori eset. Viszont plusz hibaforrás..
Azé' van ennek létjogosultsága........párszor sikerült kifognom olyat, hogy a társaságból bármely oknál fogva az akksi gyengélkedni kezdett és nem indított csak köhécselt és miután lehúztuk a fényszóró csatijait utána ha kínkeservvel is, de beindultak.......általában nincs ilyen gond, de elég ha csak egyszer előfordul egy erdei úton távol a világtól, és ezek az esetek nem reggelre (illetve egyszer igen) hanem túra közben, pihenés/nézelődés után a továbbindulásnál fordultak elő. No meg akkor sem baj ha az első indításnál kíméljük az akksit.
Na jo de a karhínár minek?
Ez egy fokkal jobb.
Pláne, hogy az indítás idejére le is kapcsolja :) De legalább lesz egy plusz hibaforrás
Ertem en,hogy meg lehet oldani, DE MINEK???