Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van nálam egy darab a garázsban. Az van az ülésemben. Mint a keményebbre csinált puding, olyan az állaga. Ha hozzáérek az ujjhegyemmel, megtapad, majd 3-4 cm-t nyúlik, mint a takony.
Aha, akkor az a ~10000km amit rajta ültem egy tévedés volt :)
Tévedsz. A zselé puha, mint a fos. Ha ráteszem a kezem, feljön az ujjam között. Nyúlik, mint a takony, minden formát felvesz. Azért ad olyan kényelmet.
Nekem most így lett megcsinálva, kb. 2cm puhább szivacs még rá.
Most már csak menni kéne vagy 100 km-t, remélem kényelmesebb lesz.
Számomra a puha süppedős ülés kényelmetlen, nem lehet mozogni rajta, zavar.
A zselé is azért jó mert kemény de nem fájdul meg a segged, mint a “gyógymatracok” azok is kemények de mégis felveszik az ember alakját.
De miért keményebbet? Én ha a GS500-ét átalakítom (gondolkodom rajta, saját kezűleg kivitelezve - gyári huzat menne vissza) - akkor csak az első ülésre, a meglévő szivacsra fogok centi egy 2 centi vastag, létező legpuhábbat.
Jetsky-re való üléshuzat is baromi jó

Szerintem nincs arányosságban a zselé az árával, annyia szerintem nem jó mint amennyibe kerül. Én ha csináltatnék, csak egy jobb, keményebb szivacsot rakatnék bele.
Ebay-en minden alapanyag beszerezheto.Olcson.

https://m.ebay.com/itm/Motorcy...

https://m.ebay.com/itm/Motorra...

https://m.ebay.com/itm/COLOURE...

Mondjuk ez utobbi eleg csuszos sima mubor kinezetu.En jobban szeretem a tapadosabb spec anyagot,az dragabb.
https://m.ebay.com/itm/Seat-Co...

De a louis-nal van minden,szivacs,gel,huzat nem dragan.
https://www.louis-moto.co.uk/p...
Hétfőn felhívom a berger Motort , ők mennyiért készítenék
Nem beszélve arról , hogy a szivacs felét kivágják mert oda építik be a zselét
Szép napot
Pénteken felhívtam Somotkárpitot a bandit ülése kompletten elől hátul újra szivacsolva+zselézve+új huzat 120 000 ft
20 e ft a szivacs 1 személyre 20 e ft a zselé 1 személyre én nem értem mi kerül 1 30x30 cm szivacsban 20 e ft-ba?
Amikor meghallottam az árat rögtön leültem
Engem érdekelhet :-D 15?
Eljossz, elviszed, kiprobalod, visszahozod. Van vagy 10kilo a kazanlemez miatt. :-) Nalad a garazsban a sima betonon jo lehet, ott csak az egyensuly a kerdes.
Az egykori arat visszakerestem a leveleim kozott, €50 volt akcioban akkoriban, viszont a forint erosebb volt 1x eve es igy jott ki kb. 11000 forintra. :-) A forintos arra emlekeztem, emiatt kalkulaltam a mai 30 euros arat.
Na ezt jo h mondod, majdnem elkezdtem csinalni nehanyat.
Köszi az infót
közben vettem itt kin használt piacon 4 db gumis kereket, majd ha kész lesz bemutatom
Nekem a linkelt ROTHEWALD markaju van, es siman elbir egy 300 kilos motort, 250 kilos terhelhetosege ellenere. Kb. 10 eve meg 30 euro volt a Louisban.
Arra kell figyelned, hogy csak sima padlon mukodik, mert az apro kerekek miatt egyhen rucskos jarolapon (+fugak) is mar nehez tolni. Szinten fontos, hogy a motor a kozeptamaszon egyensulyban legyen, mert amint bukik a tologatas miatt az egyensulyra is kell figyelned, ami neheziti a tologatast.
Arra jo, hogy egy szuk helyre be tudd tolni a motort, pl. trukkos kanyar a tarolohoz vezeto ut, vagy pontosan be tudod tolni a fal melle a sarokba. Napi hasznalatban nincs, telre szoktam rarakni a motort, mikor sporolni szeretnek a centikkel a garazsban.
Azon gondolkodok eszkábálok 1-et ha hazamegyek
Hol találtad? [http://www.rider13.hu/termek/r... ? ] Van pár fajta, ilyenkor sose tudom melyik a praktikusan használható....
Semmi gond nem lenne vele, ha szükséged van rá akkor nyugodtan megveheted.
250kg van megadva teherbírásilag a bandit meg 236
Szép napot vett már valaki ilyet?
Mennyire strapabíró? nem hajlik meg?
Irtam privat uzenetet.
Szia
Megbeszélhetjük.
Szep gyari allapotunak latszik a motorod. Latom van rajta oldaldoboz tarto,Givi monorack hatso doboztartom van hozza,ha esetleg szeretnel olyat?